Bekijk volle/desktop versie : BREAKING NEWS: Gerets maakt 3 namen bekend voor def.selectie Algerije



Pagina's : [1] 2 3 4

25-02-2011, 19:18
Bondscoach zal 3 spelers uit de Nederlandse competitie toevoegen aan de definitieve selectie voor de interland van volgende maand tegen Algerije..

Het gaat hier om Mounir El Hamdaoui (Ajax), Ismael Aissati (Vitesse) en Oussama Assaidi (SC Heerenveen)

Verdere namen zullen volgende week bekend worden gemaakt

25-02-2011, 19:22


Ja bro ik had het ook gelezen

12 maart word de selectie bekend.

25-02-2011, 20:08

Citaat door maroc_youssef:
Bondscoach zal 3 spelers uit de Nederlandse competitie toevoegen aan de definitieve selectie voor de interland van volgende maand tegen Algerije..

Het gaat hier om Mounir El Hamdaoui (Ajax), Ismael Aissati (Vitesse) en Oussama Assaidi (SC Heerenveen)

Verdere namen zullen volgende week bekend worden gemaakt



bronvermelding?

25-02-2011, 20:12
Je zou bijna zeggen dat het vanzelfsprekend is. Had eerder namen als Konko of El Kaoutari verwacht. Spelers waarvan we het nog niet weten en er wel bij zouden moeten zijn.

25-02-2011, 20:21



Citaat door MounEB:
Je zou bijna zeggen dat het vanzelfsprekend is. Had eerder namen als Konko of El Kaoutari verwacht. Spelers waarvan we het nog niet weten en er wel bij zouden moeten zijn.



Aissati vind ik toch verrassend , ik dacht dat Gerets hem pas na de wedstrijd tegen Algerije wou oproepen , als hij er inderdaad bij is dan is het toch een goede zet , Aissati is iemand die amper druk voelt bij belangrijke wedstrijden , dat heeft hij als 16 jarige al bewezen met PSV tegen AC Milan.

25-02-2011, 20:21
Inchallah zitten Konko en el Kouatari er bij.

25-02-2011, 20:24

Citaat door casaoui01:
Inchallah zitten Konko en el Kouatari er bij.

El Kaoutari is één van de spelers die zijn nationaliteit bij de FIFA moest wijzigen. Op de vraag hoe ver die fase is, zei de verdediger: "Ik heb mijn dossier al naar de FIFA gestuurd, maar blijkbaar ontbreekt er nog een document en dat stuur ik zo snel mogelijk."

25-02-2011, 20:28

Citaat door Lasvegas1:
El Kaoutari is één van de spelers die zijn nationaliteit bij de FIFA moest wijzigen. Op de vraag hoe ver die fase is, zei de verdediger: "Ik heb mijn dossier al naar de FIFA gestuurd, maar blijkbaar ontbreekt er nog een document en dat stuur ik zo snel mogelijk."


Nou dan doet hij dat toch. Hij heeft nog 30 dagen om het te regelen. Meer dan genoeg lijkt mij

25-02-2011, 20:34

Citaat door casaoui01:
Nou dan doet hij dat toch. Hij heeft nog 30 dagen om het te regelen. Meer dan genoeg lijkt mij

fifa doet lang asahbi

25-02-2011, 21:40
Kaoutari en Ait Fana zijn er gewoon bij tegen Algerije.

Konko durf ik niet met zekerheid te zeggen, aangezien hij na de wedstrijd tegen Niger.Een gesprek zou aangaan met Gerets.Ik weet wel dat Konko openstaat voor Marokko.

Hij heeft geen papierenwerk nodig, dus hij zou eventueel zich bij de groep kunnen aansluiten.

Maar nogmaals Gerets had/heeft een gesprek met hem gehad.

25-02-2011, 21:43
Ait Fana hoeft nog niet.

25-02-2011, 21:50

Citaat door MounEB:
Ait Fana hoeft nog niet.


Ait Fana is er toch bij

Maar jij vond toch een paar wedstrijden geleden dat Belhanda der ook niet bij hoorde?

25-02-2011, 22:12



Citaat door maroc_youssef:
Bondscoach zal 3 spelers uit de Nederlandse competitie toevoegen aan de definitieve selectie voor de interland van volgende maand tegen Algerije..

Het gaat hier om Mounir El Hamdaoui (Ajax), Ismael Aissati (Vitesse) en Oussama Assaidi (SC Heerenveen)

Verdere namen zullen volgende week bekend worden gemaakt



onze 3 riffijnen!!!

25-02-2011, 22:27

Citaat door Pure_BT:
onze 3 riffijnen!!!



Onze 2 Chleuh, Arabi en Hadji!!!!

25-02-2011, 22:30

Citaat door Yunus23:
Ait Fana is er toch bij

Maar jij vond toch een paar wedstrijden geleden dat Belhanda der ook niet bij hoorde?


Belhanda? Waar heb ik dat gezegd?

En nee, Ait Fana is nog niet nodig. Later misschien wel, anders krijgen we teveel buitenspelers.

Maar terug naar Belhanda, waar heb ik dat ooit gezegd?

Pagina's : [1] 2 3 4