Bekijk volle/desktop versie : Amrabat: ''Ik zie Kayserispor als tussenstation''



25-02-2011, 17:14
Nordin Amrabat is wervelend aan zijn Turkse avontuur begonnen.

De aanvaller van Kayserispor debuteerde met een doelpunt en een assist en stichtte ook in de daaropvolgende duels veel gevaar.

Zijn prestaties zijn dan ook niet onopgemerkt gebleven. "In een sportprogramma was gelijk een heel item over mij. Dat heeft wel z’n effect gehad. Ik heb nu te maken met dubbele dekking en vaak sluit een middenvelder bij om de actie eruit te halen."

"Het is flink aanpoten in de Turkse competitie, het gaat er veel fysieker aan toe. Voor overtredingen geven ze hier minder snel geel", merkte Amrabat, in gesprek met Voetbal International. De 23-jarige aanvaller tekende voor 4,5 jaar, maar hij denkt niet dat hij zijn contract helemaal uitdient.

"Ik zie Kayserispor als een tussenstation. Vierenhalf jaar is een lange periode, maar ik ga ervan uit dat ik eerder de stap kan maken. Na PSV kom ik nu weer lekker aan voetballen toe. Dat vond ik het belangrijkste, plus het feit dat het contract mij financieel ook zekerheid biedt. Maar het mooiste is: investeren in jezelf op de training en in het weekeinde beloond worden met speeltijd. Daar was ik echt aan toe, heerlijk", besluit Amrabat.

Voetbalprimeur.nl

25-02-2011, 17:26


Hoop dat ie van het weekend koploper Trabzon een poepie laat ruiken.

27-02-2011, 21:34
Hij speelde heel goed tegen Trabzon

27-02-2011, 21:39
Fener is lider.