Bekijk volle/desktop versie : De Boer prijst de 'fantastische instelling' van El Hamdaoui



25-02-2011, 16:06
De Boer prijst de 'fantastische instelling' van El Hamdaoui

Mounir el Hamdaoui is weer helemaal terug bij Ajax. De spits had moeite met de trainerswissel van Martin Jol naar Frank de Boer, maar heeft zich weer volledig herpakt. De Boer is lovend over de Marokkaan.

'Wij zijn zeer te spreken over Mounir, kan ik wel zeggen,' vertelt De Boer tegen AjaxLife. 'Met name over zijn instelling, niet alleen voor zichzelf, maar voor het hele team. Dat heeft hij fantastisch gedaan.'

Op het mentale vlak is er nog wel verbetering mogelijk. 'Mounir kan niet elke wedstrijd de held van ons zijn. De ene wedstrijd is dat de ene en de andere week de andere. Dat moet hij nog leren accepteren.'

Ook Siem de Jong kreeg complimenten van De Boer. De in Zwitserland geboren Nederlander komt overtuigend over op het middenveld. 'Op die positie is hij het best. Wanneer hij van zestien meter naar zestien meter kan gaan. Hij is het best op het middenveld, als schakelspeler, want hij heeft de drive om zich aan te sluiten op het middenveld.'

Miralem Sulejmani profiteert daarnaast ook van de speelstijl onder Frank de Boer. De aanvaller kreeg voor de wedstrijd tegen Anderlecht beelden te zien van zichzelf en er werd tegen hem verteld wat er van hem werd verwacht. Dit schijnt te hebben geholpen, want de Serviër schoot er twee in tegen de Belgen.

'Mickey moet er niet al staan, maar zijn snelheid gebruiken. Dat is zijn wapen,' vertelde De Boer over Sulejmani. 'Siem (de Jong) speelde tegen Anderlecht en bal achter Mickey. Dat zag er knullig uit, maar dat kwam omdat beide spelers op één lijn stonden. Wat Mickey daar doet, dat weet ik ook niet.'

http://soccer4u.nl/nieuws/10602/De-Boer-prijst-de-fantastische-instelling-van-El-Hamdaoui

25-02-2011, 16:07


Hij heeft het door gekregen hoe hij hem moet motiveren goed zn billen likken.

25-02-2011, 16:13
toevallig 2 spelers die niet echt goed draaien vooraal die de jong,hoe bedoel je een pep talk

25-02-2011, 16:56

Citaat door ottomocro:
toevallig 2 spelers die niet echt goed draaien vooraal die de jong,hoe bedoel je een pep talk

Sulejmani draait goed

25-02-2011, 16:59



Citaat door Du__Marokkaan:
Sulejmani draait goed

ik heb het ook niet over suleijmani

25-02-2011, 17:01

Citaat door ottomocro:
ik heb het ook niet over suleijmani

Wie dan wel

25-02-2011, 17:02
hij werd wel uitgefloten gister na elke mislukte aktie

25-02-2011, 17:06

Citaat door Du__Marokkaan:
Wie dan wel

El Hamdaoui
doet het ook niet geweldig mist veel kansen en raakt vaak verwikkeld in ze eigen acties het is een goede speler maar gaat nu wat minder.

25-02-2011, 17:08

Citaat door ottomocro:
El Hamdaoui
doet het ook niet geweldig mist veel kansen en raakt vaak verwikkeld in ze eigen acties het is een goede speler maar gaat nu wat minder.

Toch heeft hij eral 13 in de competitie gemaakt, hij heeft paar wedstrijden gemist, anders stond hij samen met Vleminckx op nr 1.

De Jong was alleen met Pantelic goed, nu speelt hij redelijk.

25-02-2011, 17:10

Citaat door Du__Marokkaan:
Toch heeft hij eral 13 in de competitie gemaakt, hij heeft paar wedstrijden gemist, anders stond hij samen met Vleminckx op nr 1.

De Jong was alleen met Pantelic goed, nu speelt hij redelijk.

hij scoord nog steeds dat is belangrijkste alleen dat ze hem uitfluiten begrijp ik ook weer niet,hij is toch wel weer de gene die belangrijke doelpunten scoord.

alleen hij is nu nog niet zo goed als die bij az was.

25-02-2011, 18:04
Bij AZ werd het team om hem heen gebouwd.