Bekijk volle/desktop versie : CompaNanny kinderopvang???



25-02-2011, 10:50
salam ou3alaikoum dames,


kent iemand deze kinderopvang? hoe werken ze en werken er wel buitenlanders of alleen maar nederlandse leidsters?

Bedankt!

25-02-2011, 16:55


Aleikoum salaam :-)

Doen, doen, mijn zoontje heeft daar opgezeten en in 1 woord GEWELDIG!!!
Toffe dames allemaal 1 voor 1. Tegen het einde van de kinderdagverblijf periode zag ik ook meer buitenlandse leidester. Ben echt op en top tevreden met CompaNanny, mocht het weer zo ver zijn en me kind naar de opvang moet ga ik echt niet zoeken.

Hoop hiermee genoeg/voldoende te hebben geinformeerd :-)

01-03-2011, 12:04

Citaat door Marocain_Girl:
Aleikoum salaam :-)

Doen, doen, mijn zoontje heeft daar opgezeten en in 1 woord GEWELDIG!!!
Toffe dames allemaal 1 voor 1. Tegen het einde van de kinderdagverblijf periode zag ik ook meer buitenlandse leidester. Ben echt op en top tevreden met CompaNanny, mocht het weer zo ver zijn en me kind naar de opvang moet ga ik echt niet zoeken.

Hoop hiermee genoeg/voldoende te hebben geinformeerd :-)



hartsrikke bedankt meid voor je reactie, mag ik vragen welke vestiging dat was? Ik wil namelijk daar solliciteren voor een werkpleik bij een opleiding maar ben bang dat ik helemaal uit de toon val en niet zo op mn plek voel als het alleemaal ned leidsters zijn.

djazaak allahoe gairan

01-03-2011, 12:16
Welke lokatie? Mijn zoon zat bij Wfc en vond t drie keer niks

01-03-2011, 12:34


Aleikoum Salaam,

Meningen kunnen verschillen, ik heb kan alleen maar positieve dingen vertellen en zoals ik al eerder heb gedaan. Mijn kind zat ook op Wfc.
Inschallah zal het je lukken en kan je daar snel werken om je opleiding af te kunnen maken of volgen.

Succes, Ghair inschallah

02-03-2011, 15:20
Wfc? waar is dat dames?