Bekijk volle/desktop versie : Stoeien met je kleine broertje



26-02-2011, 23:18

Citaat door AdamWest4:


Ik heb grote handen dus kan je makkelijker pakken




Ik ga je slaan.

26-02-2011, 23:19


Citaat:
Geplaatst door OO_
Ik wil ook broertje.
Oml, als ik met me broer stoei, worden me armen en benen blauw. Altyd gwn.

meskina

Citaat:
Geplaatst door Mocro_moslima
haha als ik mijn broer sla op zn arm ofzoo ik ga kapot , maar hij voelt helemaal niks

Ewa jah, wij zijn taai

Citaat:
Geplaatst door sourayaaa
hahahahahah ik zat een keer in de keuken met mijn boer en broertje van 8 ik was een broodje aan het smeren toen ging men broertje schoppen tegen men been wat best wel pijn deed ,,ging ik gem duwen zei die tegen mij VEREKTE KUT! IK ZEI WAT ZEG HET IS NOG EEN KEER ! ging die het herhalen ging ik achter hem aan rennen ,saffie toen ging die naar de douch zit zelf opsluiten....
hij is echt vervelendd geworden..pfff

haha, hoe oud is ie dan




hij is 8 geworden

26-02-2011, 23:24

Citaat door AdamWest4:

Soms denk ik bij mezelf hoe gaat die worden als die groot is ,,...

26-02-2011, 23:25

Citaat door AdamWest4:


haha ziek



zeker

26-02-2011, 23:27


[/SIZE][SIZE="5"][FONT="Tahoma"]salaam,,

hebben jullie dat ookk,,als je broertje buiten aan het spelen is , en je roept hem om te komen eten maar hij negeerd je ,,,ik heb het altijd,,,,,..

ik moest van moeder men broertje roepen ik roepte ,roepte maar hij luistert niet pfff echt ZNOEEEEENNN pas later komt hij aan bellen zegt ie ,, gooi sleutel van de balkon dus wat doe ik ik pak de sleutel bos van men vader heb het recht in zen gezicht gegooid ging die schreeuwen huilen kreeg ik weer de schuld van men ouders zoals altijd

hahahhahah ik krijg altijd de slappe lach als ik eraan terug denk hahahhaahhaha[/FONT]

26-02-2011, 23:29

Citaat door sourayaaa:
[/SIZE][SIZE="5"][FONT="Tahoma"]salaam,,

hebben jullie dat ookk,,als je broertje buiten aan het spelen is , en je roept hem om te komen eten maar hij negeerd je ,,,ik heb het altijd,,,,,..

ik moest van moeder men broertje roepen ik roepte ,roepte maar hij luistert niet pfff echt ZNOEEEEENNN pas later komt hij aan bellen zegt ie ,, gooi sleutel van de balkon dus wat doe ik ik pak de sleutel bos van men vader heb het recht in zen gezicht gegooid ging die schreeuwen huilen kreeg ik weer de schuld van men ouders zoals altijd

hahahhahah ik krijg altijd de slappe lach als ik eraan terug denk hahahhaahhaha[/FONT]


Jhaaa dat heb ik ook, maar die van mij zegt dan nee ze riep me niet eens

26-02-2011, 23:30

Citaat door sourayaaa:
[/SIZE][SIZE="1"][FONT="Tahoma"]salaam,,

hebben jullie dat ookk,,als je broertje buiten aan het spelen is , en je roept hem om te komen eten maar hij negeerd je ,,,ik heb het altijd,,,,,..

ik moest van moeder men broertje roepen ik roepte ,roepte maar hij luistert niet pfff echt ZNOEEEEENNN pas later komt hij aan bellen zegt ie ,, gooi sleutel van de balkon dus wat doe ik ik pak de sleutel bos van men vader heb het recht in zen gezicht gegooid ging die schreeuwen huilen kreeg ik weer de schuld van men ouders zoals altijd

hahahhahah ik krijg altijd de slappe lach als ik eraan terug denk hahahhaahhaha[/FONT]

Mag lettertype kleiner? Ik krijg er pijn van in mijn ogen.

ps. Ja maar ik roep 'm twee keer en als ik weet dat hij 't heeft gehoord maar mij gewoon negeerd, dan loop ik rustig naar de woonkamer en ga eten, dan zoekt hij het later zelf lekker uit, '

26-02-2011, 23:32

Citaat door nawal-nador:
Jhaaa dat heb ik ook, maar die van mij zegt dan nee ze riep me niet eens



hahahah okee echt irritant zijn ze

26-02-2011, 23:34

Citaat door Onbekendje55.:
Mag lettertype kleiner? Ik krijg er pijn van in mijn ogen.

ps. Ja maar ik roep 'm twee keer en als ik weet dat hij 't heeft gehoord maar mij gewoon negeerd, dan loop ik rustig naar de woonkamer en ga eten, dan zoekt hij het later zelf lekker uit, '



hahahah jaa is goed hoor sorry

jaaa pfff en mijn broer dan elke dag vechten ..

26-02-2011, 23:35

Citaat door AdamWest4:
Komdan

Oh okeoke



Saff is goed, ik kom vliegend.

26-02-2011, 23:36

Citaat door sourayaaa:

hahahah jaa is goed hoor sorry

jaaa pfff en mijn broer dan elke dag vechten ..

Geef niets ghehe!'

Hhaha, het lijkt mij zo leuk een broer te hebben, -love-

26-02-2011, 23:39
Waarom zijn jongens zo goor? '

26-02-2011, 23:40



Citaat door Onbekendje55.:
Geef niets ghehe!'

Hhaha, het lijkt mij zo leuk een broer te hebben, -love-



[FONT="Palatino Linotype"]hahahah wil je der een ik heb 3 broers en een broertje [/FONT]

26-02-2011, 23:44

Citaat door sourayaaa:
[FONT="Palatino Linotype"]hahahah wil je der een ik heb 3 broers en een broertje [/FONT]

Mag ik ze alle drie? '

26-02-2011, 23:47

Citaat door AdamWest4:
Insha allah,

dan gaat ie jou temmen
doee eens lief

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55