Bekijk volle/desktop versie : Er moet een jonge nieuwe spits opstaan voor ons.



Pagina's : [1] 2

24-02-2011, 21:03
Laten we zoeken op marktplaats.

Maar even serieus, chamakh is 27, el hamdaoui 26 en El arabi vind ik niet echt een topvoetballer ofzo.. hij lijkt mij meer op zn boussaboun.

Ik ben eigenlijk op zoek naar een spits 2 benig, snel, groot, stevig.

Een soort van cristiano ronaldo.. zou echt ideaal zijn.

Taarabt perfect, Benatia perfect.. allemaal rasvoetballers.. maar er hoort nog een perfect spits te zijn.

24-02-2011, 21:09


Dat komt wel. Dat dacht ik paar jaar geleden ook over Sektioui op het Africa Cup. Ik dacht niemand zal hem ooit vervangen op die positie. Hoeveel spelers stonden er op die in potentie veel beter zijn? Taarabt, Assaidi, Ait-Fana, Boussoufa die op links kan.

Dat komt wel. Misschien Messaoud van AZ of Qasmi van PSG. Wie zal het zeggen, maar komt wel goed incha'allah.

24-02-2011, 21:09

Citaat door MarocinoRifino:
Laten we zoeken op marktplaats.

Maar even serieus, chamakh is 27, el hamdaoui 26 en El arabi vind ik niet echt een topvoetballer ofzo.. hij lijkt mij meer op zn boussaboun.

Ik ben eigenlijk op zoek naar een spits 2 benig, snel, groot, stevig.

Een soort van cristiano ronaldo.. zou echt ideaal zijn.

Taarabt perfect, Benatia perfect.. allemaal rasvoetballers.. maar er hoort nog een perfect spits te zijn.

Gun El Arabi wat tijd, en vele interlands en basisplaats bij zijn huidige club..
Komt wel goed

24-02-2011, 21:09
En El Arabi wordt incha'allah nog veel beter dan hij nu is. In de zomer incha'allah naar OM of OL, dan wordt het een beest.

24-02-2011, 21:12


Assaidi gaat een grote voetballer worden inshallah

24-02-2011, 22:23

Citaat door MarocinoRifino:
Laten we zoeken op marktplaats.

Maar even serieus, chamakh is 27, el hamdaoui 26 en El arabi vind ik niet echt een topvoetballer ofzo.. hij lijkt mij meer op zn boussaboun.

Ik ben eigenlijk op zoek naar een spits 2 benig, snel, groot, stevig.

Een soort van cristiano ronaldo.. zou echt ideaal zijn.

Taarabt perfect, Benatia perfect.. allemaal rasvoetballers.. maar er hoort nog een perfect spits te zijn.



Ben ik de enige die dit grappig vind?

Ewa blijf zoeken.

24-02-2011, 22:28
Kijk bij die ene turkse c.ronaldo,hij is vast goed. Oh nee,je zoekt marokkanen,ga naar marokko,el hoceima,je ziet daar alleen maar profs buiten.

24-02-2011, 22:58
Een echte killerspits hebben we niet. Hamdaoui is waarsachijnlijk de meest scorende, maar loopt te vaak naar het middenveld. Chamakh is in de lucht sterk, maar zijn schot op doel is waardeloos. El Arabi is zeg maar onze enige hoop voor dit jaar zeg maar. Het moet deze soesie worden anders mqewda 3lina.

24-02-2011, 23:50

Citaat door Mocro_tram:
Een echte killerspits hebben we niet. Hamdaoui is waarsachijnlijk de meest scorende, maar loopt te vaak naar het middenveld. Chamakh is in de lucht sterk, maar zijn schot op doel is waardeloos. El Arabi is zeg maar onze enige hoop voor dit jaar zeg maar. Het moet deze soesie worden anders mqewda 3lina.



Daarnaast denk ik echt dat el hamdaoui alleen in een 2 spitsen systeem goed zal werken, maar niet naast chamakh maar juist naast el arabi..

25-02-2011, 00:06

Citaat door MarocinoRifino:
Laten we zoeken op marktplaats.

Maar even serieus, chamakh is 27, el hamdaoui 26 en El arabi vind ik niet echt een topvoetballer ofzo.. hij lijkt mij meer op zn boussaboun.

Ik ben eigenlijk op zoek naar een spits 2 benig, snel, groot, stevig.

Een soort van cristiano ronaldo.. zou echt ideaal zijn.

Taarabt perfect, Benatia perfect.. allemaal rasvoetballers.. maar er hoort nog een perfect spits te zijn.

iemand zoals ik? alleen ben beetje kort.. k maak ze wel af allemaal

25-02-2011, 00:39
Die komt eraan, speelt nu nog bij jeugd van feyenoord

25-02-2011, 00:43
ewa ja ik ook..nou goed.. ik meen het serieus hoor.. want de spitsen die we hebben zijn namelijk ook niet echt op killers te noemen. Wel een naam, maar ze worden allemaal verpest nu.

25-02-2011, 00:47


Marokko kan nooit een inzaghi of kuyt hebben, marokkanen van nu hebben dat niet, die zijn meer bezig met oorbelletjes en shisha

25-02-2011, 00:56
Ik zeg je eerlijk. Liever verwacht je niet veel van onze spitsen. Maar onze aanvallend ingestellende middenvelders en flankspelers moeten het voor ons doen. Denk aan Taarabt, Belhanda, Bous, Carcella, Kharya en Aissaidi.

Maar ja, defensief hebben we wel echte krachtpatsers met Kantari, Hermach en natuurlijk Benaita.

25-02-2011, 01:20

Citaat door MarocinoRifino:
Laten we zoeken op marktplaats.

Maar even serieus, chamakh is 27, el hamdaoui 26 en El arabi vind ik niet echt een topvoetballer ofzo.. hij lijkt mij meer op zn boussaboun.

Ik ben eigenlijk op zoek naar een spits 2 benig, snel, groot, stevig.

Een soort van cristiano ronaldo.. zou echt ideaal zijn.

Taarabt perfect, Benatia perfect.. allemaal rasvoetballers.. maar er hoort nog een perfect spits te zijn.



Die eigenschappen die jij daar beschrijft zijn nou net de eigenschappen die El Arabi heeft. Hij is groot, sterk en 2 benig en heeft daarnaast ook nog een goede techniek.

Hij is ook nog maar 23.

Die Qasmi van het Olympische elftal lijkt me wel een veelbelovende speler.

Pagina's : [1] 2