Bekijk volle/desktop versie : Jongeren en het plegen van zina



24-09-2004, 14:29
Juist ja dat is mijn onderwerp ik heb namelijk in een boek, genaamd vrouw in de shari'ah gelezen dat wanneer een jongen/man er zeker van is dat hij ontucht (zina) zal bedrijven, dat hij dan verplicht is om te trouwen.

Hoe wordt hier eigenlijk over gedacht?? Ben best benieuwd? Als ik zo om me heen kijk merk ik dat er namelijk veel jongeren ontucht plegen.

Hoop wat van jullie te horen!!!!!

Veel liefs moi

24-09-2004, 14:45


beste Fatima inderdaad als je goed om je kijkt dan zie je veel jongens die Zina plegen.
je vergeet te vermelden dat het aantal jongens/heren die zina plegen exacte gelijk is aan het aantal meisjes/dames die zina plegen.
jongens plegen zina in samenspraak met de meisje en niet met een auto.
het is dus geen jongensprobleem of meisjesprobleem het is ons allen probleem.

24-09-2004, 14:52

Citaat:
Origineel gepost door moejahied
Zeer goed gezegd souhayb.men wil het steeds over de jongens hebben terwijl er wel een meisje moet zijn waarmee er zina wordt gepleegd.
Dat is zeker zo jah...

24-09-2004, 15:00
De meisjes plegen ook in veel zina dat is waar...maaaaaaaaaaar

zeker niet meer dan de meisjes omdat de meeste jongens nederelandse meisje pakken...TOCH?

24-09-2004, 15:01


bedoel zeker niet meer dan de jongens.

24-09-2004, 15:56
casa_babygurl3 als de jongens nederlandse meisjes pakken volgens jou , dan moeten we niet vergeten dat de meisjes door negers worden gepakt.(niet allemaal uiteraard ).en dat compenseert weer he .....

24-09-2004, 16:35
Kijk Ze weten het het is haram. maar jah luisteren niet hun hart is ZWART ZWART ZWART ZWART en nog eens ZWART.
Bij de dag des oordeels zullen mensen douchen in het zweet. De zon zal zo laag zijn dat het warmer is dan 70 graden. er zullen 7 mensen van de 100 die in de schaduw niks zullen merken van de zon. dat zijn mensen die geen zina hebben gepleegd en nee hebben gezecht tegen sex voor het huwlijk DENK HIER GOED OVER NA het is erger dan 10000 zweepslagen geloof me!!!!!!!!!

24-09-2004, 17:08
Kruisvaarders topic met zwepen en al

24-09-2004, 17:11
ze moeten trouwen.

24-09-2004, 17:13

Citaat:
Origineel gepost door BoubkerC
Kijk Ze weten het het is haram. maar jah luisteren niet hun hart is ZWART ZWART ZWART ZWART en nog eens ZWART.
Bij de dag des oordeels zullen mensen douchen in het zweet. De zon zal zo laag zijn dat het warmer is dan 70 graden. er zullen 7 mensen van de 100 die in de schaduw niks zullen merken van de zon. dat zijn mensen die geen zina hebben gepleegd en nee hebben gezecht tegen sex voor het huwlijk DENK HIER GOED OVER NA het is erger dan 10000 zweepslagen geloof me!!!!!!!!!
Ja joh, heb jij het aan den lijve ondervonden dan?

24-09-2004, 17:39

Citaat:
Origineel gepost door miss_tetouania2
Juist ja dat is mijn onderwerp ik heb namelijk in een boek, genaamd vrouw in de shari'ah gelezen dat wanneer een jongen/man er zeker van is dat hij ontucht (zina) zal bedrijven, dat hij dan verplicht is om te trouwen.

Hoe wordt hier eigenlijk over gedacht?? Ben best benieuwd? Als ik zo om me heen kijk merk ik dat er namelijk veel jongeren ontucht plegen.

Hoop wat van jullie te horen!!!!!

Veel liefs moi
Ja, klopt. Het erger is nog wel dat het als heel normaal wordt gezien om zina te plegen.

24-09-2004, 18:27
dat is klopt

eens moet het de 1ste x zijn











haha nee geintje.........

24-09-2004, 19:10



Citaat:
Origineel gepost door Souhayb
beste Fatima inderdaad als je goed om je kijkt dan zie je veel jongens die Zina plegen.
je vergeet te vermelden dat het aantal jongens/heren die zina plegen exacte gelijk is aan het aantal meisjes/dames die zina plegen.
jongens plegen zina in samenspraak met de meisje en niet met een auto.
het is dus geen jongensprobleem of meisjesprobleem het is ons allen probleem.
dit zijn geen moslims dat het gelijk is van de jongen zowel de meisjes.