Bekijk volle/desktop versie : De plekken opzoeken waar jullie gedate hebben?



24-02-2011, 13:02
Wij hebben heel veel herinneringen samen van vroeger, als we die plekken dan weer opzoeken voel ik me weer net dat meisje dat de tijd in de gaten houdt om niet te laat thuis te komen haha.

Ik vraag me af of de getrouwde dames hier nog steeds teruggaan naar de plekken waar jullie hebben gedate, elkaar ontmoet hebben, etentjes hebben gehad etc., waar jullie eerst date is geweest..

Wij hebben vroeger regelmatig gewandeld en toen wel eens in een gekke bui onze initialen op een bankje gekerfd. Soms gaan wij in het weekend daar weer wandelen en dan is het wel grappig om te zien dat dat er nog steeds is hahaha.

Nu jullie..

24-02-2011, 13:05


Ja dat doen we wel, alleen nu kunnen wij met gerust hart samen hand in hand daar komen en voorheen was het stiekem ( wat eigenlijk veel spannender was)

24-02-2011, 13:09

Citaat door verhaalmaakster:
Zeker pathe Rotterdam


Lijkt me sneu voor je..


Citaat door missy_chanel:
Ja dat doen we wel, alleen nu kunnen wij met gerust hart samen hand in hand daar komen en voorheen was het stiekem ( wat eigenlijk veel spannender was)


Haha, soms TE spannend. Mijn man maakt er nu wel vaak grapjes over dat het altijd dramatisch was om mij buiten aan te raken. Volgens hem heb ik ogen in mijn achterhoofd, ik was altijd bezig om omgeving te analyseren. Is wel gek om daar nu gewoon inderdaad hand in hand te lopen zonder spanning