Bekijk volle/desktop versie : ik word gek! wat moet ik doen??



Pagina's : [1] 2 3

24-02-2011, 10:41
Salaam dames

[ ik heb een probleem, ik ben momenteel uit elkaar, mijn man is vreemdgegaan.. het is niet de eerste x, ik ben vaker weggelopen naar me oudererlijk huis.. en dan miste ik m zo ergggg en ging hij elke x zn excuses aanbieden... nu ben ik weeer bij mn ouders een paar weken lang al... maar ik missss m zo erggggg ik denk de hele dag door aan hem.
hij belt mij ook de hele dag door dat hij spijt heeft en zal veranderen...

ik kan ook niet zonder hem, hou teveeel van hem! ]

ik weet t echt niet meer

24-02-2011, 10:43


tja dat is fout nr.1


pas 8 maanden getrouwd en nu al paar keer vreemgegaan, dat beloofd wat voor komende 50 jaar.

manlief gaat vreemd, vrouwlief vergeeft het hem en dan begint de circus weer.


Stel dat jij vreemdging, zou hij ook om je huilen en bij je terugkomen? Denk het niet, sterker nog zeker niet.
Ik hoop voor je dat hij je geen SOA als cadeau heeft gegeven, eenmaal een hufter altijd een hufter.
Dat je hem mist is normaal, maar verman jezelf en wees sterk, anders open je over een maand weer een topic met dezelfde text.
Je verdient meer dan dit!

24-02-2011, 10:44
je bent pas 8 maanden getrouwd

Je moet zelf goed nadenken of je dit wel wilt, natuurlijk mis je hem, dat is normaal, maar denk aan je toekomst.

Jij kent je man het beste meid

24-02-2011, 10:44
Jezus, ik zie dat je net 8 maanden getrouwd bent. Jullie zitten nog in jullie wittebroodsweken man, kom op! En jouw man heeft gewoon klappen nodig!!

24-02-2011, 10:47


omg.. niet dat het ertoe doet hoe lang jullie getrouwd zijn.. en niet dat het mag nadat jullie zovele jaren getrouwd zijn..
Jullie zitten nog in jullie eerste jaar en jij hebt het al een paar keer moeten meemaken...

JE hebt het hem dus al een paar keer vergeven.. Denk je er dan niet aan als jullie samen zijn??

Hij biedt zn excuses telkens aan maar hij doet telkens weer verder..

Heeft het een reden dat je hem telkens mist? want ik denk dat je jezelf kapotmaakt en je ouders..

24-02-2011, 10:49
Zeg hem voor de grap dat je ook vreemd ben gegaan, maar dat hij wel de enige is voor jou van wie je houdt en dt je wel bereid bent om te veranderen. EVen kijken wat zijn reactie is?

Denk goed na wat je wilt! Een man die altijd vreemd is gegaan die blijft dit ook altijd doen.

24-02-2011, 10:51
Luister naar je hart en gebruik je verstand. Geen adviezen van deze snollen hier aannemen aub. Want als dit uberhaupt echte vrouwen waren dan woonden ze niet op marokko.nl.

24-02-2011, 10:51
Je mist hem niet. Je mist de tijd waarin hij vreemdgaat en jou weer kopzorgen bezorgd. Dat is de reden waarom je elke keer weer terug komt en het hem vergeeft. Wat is dat met jullie meiden? Kicken jullie op problemen en ruzie? Als hij je niet goed behandeld, en dit meerdere malen; dan ga je bij hem weg en kom je niet steeds weer terug.

Je laat nu over je heen lopen want hij weet dat je met behulp van een excuses terug komt bij hem. En je ouders krijgen elke keer dezelfde gedonder over zich heen. Wat moeten zij hier onder lijden zeg! Keer op keer...

24-02-2011, 10:56
Je hebt geen standaar drelatie. Hij. Gaat vreemd en jij vergeeft het hem iedere keer.

Ik zou regels opstellen en hij moet. Zich eraan houden. Jecontroleert hem, zijninkomen en. Uitgaves, zijn werktijden en je belt regelmatig naar werk om te controleren of. Ie daadwerkelijk werkt die dag.

'S weekends gaan jullie samen uit. Zo weet je waar hij is en kun je. Verderbouwen aan de relatie.

Je moet zorgen dat je de teugels in handen krijgt en houdt. Het zal in het begin veel werk zijn maar jullie moeten beiden eraan werken voor de toekomst.

Straks komt ie nog met een SOA thuis, daar zit je dan met de gebakken peren.

24-02-2011, 11:20
Moeilijk moeilijk, jij alleen weet wat het beste is voor jou.......

Trouwens ik denk dat hij een heel ander probleem heeft anders gaat ie niet al in de eerste 8 maanden vreemd van jullie huwlijk.

good luck

24-02-2011, 11:21

Citaat door DiepOngelukkig_:
Luister naar je hart en gebruik je verstand. Geen adviezen van deze snollen hier aannemen aub. Want als dit uberhaupt echte vrouwen waren dan woonden ze niet op marokko.nl.


rare

24-02-2011, 11:23
iwa dan moet je ons niet lastig vallen, als jij hem zo erg mist....ga dan maar weer terug want daar ben je goed in!!!! Hij zal je wel erg makkelijk en dom vinden want wat maakt t uit ze neemt me toch terug!!!

Trouwens, Ik zie dat je niet zo lang getrouwd bent en hij gaat nu al vreemd???

24-02-2011, 11:31



Citaat door Nieuwe_stap:
iwa dan moet je ons niet lastig vallen, als jij hem zo erg mist....ga dan maar weer terug want daar ben je goed in!!!! Hij zal je wel erg makkelijk en dom vinden want wat maakt t uit ze neemt me toch terug!!!

Trouwens, Ik zie dat je niet zo lang getrouwd bent en hij gaat nu al vreemd???



awilie ik lig helemaal in een deuk

maar effe serieus meskiena ze vind het moeilijk dus kom op

24-02-2011, 11:43

Citaat door yaraa27:

awilie ik lig helemaal in een deuk

maar effe serieus meskiena ze vind het moeilijk dus kom op



Ik wil haar echt niet aanvallen, maar als een tafel rood is en jij ziet dat waarom vraag je dan nog naar de kleur?????.......zo zie ik het...

24-02-2011, 11:47
8 maanden getrouwd en al een PAAR KEER vreemdgegaan? Vreemdgaan in de zin van sex hebben met andere meiden of gewoon flirten/chatten etc?

Misschien is hij sexverslaafd? Misschien heeft hij niet genoeg aan 1 vrouw? Misschien moet je je sexleven oppeppen? Een man gaat toch niet zomaar vreemd, tenzij het saai is in bed.. denk ik

Pagina's : [1] 2 3