Bekijk volle/desktop versie : || Wie Wordt Er Landskampioen? ||



Pagina's : [1] 2 3

23-02-2011, 17:32
Ik denk PSV
, maar hoop natuurlijk Twente
Als ajax het in ieder geval maar niet word!

23-02-2011, 17:33


FUCK die rukkers ,PSV wordt weer kampioen

23-02-2011, 17:36
We zullen zien

23-02-2011, 17:38
Hoop en denk Twente.
Arrogante ajax en psv. Twente speelt het beste voetbal. Ruiz, beste speler vd eredivisie.

23-02-2011, 17:41



Citaat door MADEinMOROCCO:
Hoop en denk Twente.
Arrogante ajax en psv. Twente speelt het beste voetbal. Ruiz, beste speler vd eredivisie.




Ja Twente verdient het gewoon, zij spelen tenminste nog leuk voetbal en geen kapsones! Alleen jammer dat ze punten hebben laten liggen tegen NEC zondag!

23-02-2011, 17:48
fuck twente denkt dat ze een topclub zijn omdat ze 1x kampioen zijn geworden ,ze worden net zo aroggant als die joden.
Psv verdient het om kampioen te worden als enige uit gewonne van Utrecht 10-0 tegen Feyenoord,uit bij heerenveen gewonnen meeste goals voor Zondag gaan die kk joden eraan

23-02-2011, 17:50

Citaat door Psvamazigh2:
fuck twente denkt dat ze een topclub zijn omdat ze 1x kampioen zijn geworden ,ze worden net zo aroggant als die joden.
Psv verdient het om kampioen te worden als enige uit gewonne van Utrecht 10-0 tegen Feyenoord,uit bij heerenveen gewonnen meeste goals voor Zondag gaan die kk joden eraan



Twente vind ik juist niet arrogant! Kom op man het spel van PSV is echt niet om aan te zien de laatste tijd.

23-02-2011, 17:50

Citaat door Sorayatjuhh:
Ja Twente verdient het gewoon, zij spelen tenminste nog leuk voetbal en geen kapsones! Alleen jammer dat ze punten hebben laten liggen tegen NEC zondag!

Ja idd.
Ruiz is ook gewoon een prachtige voetballer. Ik vind hem echt veel meer klasse hebben dan Suarez.


Citaat door Psvamazigh2:
fuck twente denkt dat ze een topclub zijn omdat ze 1x kampioen zijn geworden ,ze worden net zo aroggant als die joden.
Psv verdient het om kampioen te worden als enige uit gewonne van Utrecht 10-0 tegen Feyenoord,uit bij heerenveen gewonnen meeste goals voor Zondag gaan die kk joden eraan
Psv is net zo arrogant geworden als ajax Twente is nog de enige club waar ik sympathie voor heb in Nederland.

23-02-2011, 17:51
PSV arrogant? ze zijn 8 x in 11 jaar kampioen geworden en nog geen grote mond!
Jullie praten media na die nooit iets goed over PSV hebben te zeggen ze kunnen niet tegen dat Eindhoven al 30 ajar voetbalhoofdstad van NL is

23-02-2011, 17:51
Ik hoop ajax maar denk twente,ze spelen gewoon het mooiste voetbal.

23-02-2011, 17:52

Citaat door MADEinMOROCCO:
Ja idd.
Ruiz is ook gewoon een prachtige voetballer. Ik vind hem echt veel meer klasse hebben dan Suarez.

Psv is net zo arrogant geworden als ajax Twente is nog de enige club waar ik sympathie voor heb in Nederland.




Ruiz is zeker goeie voetballer, alleen jammer dat hij niet zo vaak scoort maar hij creeert veel kansen voor het team!

23-02-2011, 17:53

Citaat door Sorayatjuhh:

Ruiz is zeker goeie voetballer, alleen jammer dat hij niet zo vaak scoort maar hij creeert veel kansen voor het team!

Hij maakt juist vaak beslissende goals!
Hij maakte twente vorig seizoen gewoon kampioen. Zoveel 1-0 wedstrijden gespeeld waarin ze het moeilijk hadden en hij de winnende maakte.

23-02-2011, 17:55



Citaat door Psvamazigh2:
PSV arrogant? ze zijn 8 x in 11 jaar kampioen geworden en nog geen grote mond!
Jullie praten media na die nooit iets goed over PSV hebben te zeggen ze kunnen niet tegen dat Eindhoven al 30 ajar voetbalhoofdstad van NL is
"


"Op zijn voet staan? Wie? Ik?" oftewel aanvoerder Ola Toivonen!

Kom op eey alleen die actie zegt genoeg, ze zijn beetje wanhopig aan het worden dat ze zelfs spelers aan het provoceren zijn! Ze moeten meer op het voetbal zelf letten! Kijk dat is nou een groot verschi tussen Twente en PSV, Twente houdt zich meer bezig met het voetbal zelf dan de dingen eromheen

23-02-2011, 17:56

Citaat door MADEinMOROCCO:
Hij maakt juist vaak beslissende goals!
Hij maakte twente vorig seizoen gewoon kampioen. Zoveel 1-0 wedstrijden gespeeld waarin ze het moeilijk hadden en hij de winnende maakte.



Heb het over dit seizoen, maar inderdaad als hij goals maakt zijn ze vaak wel beslissend!

23-02-2011, 17:59
Media doet dat ja hoevaak wordt er op iemand ze voet gestaan?
Ze zien weer dat PSV meeste kans maakt om kampioen te worden kunnen ze neit tegen die ,als PSV weer kampioen wordt komen ze weer met die aktie aan van OLa randstad flikkers
Toen vander sar WK 98 die swalhbe maakte bij ortega toen zij de media goed gedaan je meot alles doen om te winne.

FUCK DE JODE MEDIA\\



FORZA PSV EINDHOVEN


ps:wat vindt je niet mooi aan het spel van PSV,of praat je gewoon de media na ,antwoord aub ben benieuwd ?

Pagina's : [1] 2 3