Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid Marokkaanse hype (aankomen & afvallen)



23-02-2011, 16:14
Het wondermiddel uit marokko.

En momenteel de hype.



Wil je afvallen dan neem je een glas karnemelk en een beetje broodgist.
Die roer je en drink je op.

Daarna mag je eten.


Wil je aankomen?
Drink dan de karnemelk met broodgist na het eten.


En het schijnt echt te werken.

Ik ga het zo proberen.





Housemanager

23-02-2011, 19:54


3andek je krijgt er maagpijn van

23-02-2011, 21:33
werkt dat echt???

23-02-2011, 22:27
wordt steeds grappiger

23-02-2011, 22:42


nou probeer t zou ik zeggen. En als t inderdaad werkt, ff doorgeven he

van waar heb je die info eigenlijk?

24-02-2011, 04:42
Ik heb het gisteren geprobeerd.
Door het gist kreeg ik echt een vol gevoel dus heb weinig gegeten.

Ik ga het zo weer drinken voor het eten.

Voor de mensen die willen aankomen.
Als je het na je maaltijd eet dan gaat je maag zich door het gist in de karnemelk vergroten waardoor je meer op kan eten in het vervolg.

24-02-2011, 12:01

Citaat door Housemanager:
Ik heb het gisteren geprobeerd.
Door het gist kreeg ik echt een vol gevoel dus heb weinig gegeten.

Ik ga het zo weer drinken voor het eten.

Voor de mensen die willen aankomen.
Als je het na je maaltijd eet dan gaat je maag zich door het gist in de karnemelk vergroten waardoor je meer op kan eten in het vervolg.


Maar als je dat voor je eten wilt drinken, dan is de werking toch precies hetzelfde (behalve dan het volle gevoel)? 'Dan vergroot je je maag, waardoor je meer op kan eten' zeg je..

Met andere woorden; als je vooraf dit drinkt dat vergroot dat och je maag, waardoor je in het verlog meer gaat eten..(Omdat je maag vergroot is)

24-02-2011, 16:23
gatver had het net uitgeprobeerd en heb echt zitten kotsen plus kreeg maag pijn damnnn nooit meer dus.

24-02-2011, 16:35
Je bedoelt vergroote van je maag... meid waar haal jij dat vandaan door iedere keer meer maaltijden te nemen dus iedere dag 4 maaltijden ... stimuleer je je maag dan went je maag aan het eten dat je binnen krijgt en vergroot je je maag stap voor stap... Je kan wel van alles lopen binnen proppen maar het ligt echt aan jezelf qua wat je eet en op vaste tijden niet excact vaste tijden zeg maar ieder dag rond lunch tijd lunchen avond avondmaaltijd....

25-02-2011, 06:39

Citaat door nouryhan:
Maar als je dat voor je eten wilt drinken, dan is de werking toch precies hetzelfde (behalve dan het volle gevoel)? 'Dan vergroot je je maag, waardoor je meer op kan eten' zeg je..

Met andere woorden; als je vooraf dit drinkt dat vergroot dat och je maag, waardoor je in het verlog meer gaat eten..(Omdat je maag vergroot is)



Kijk als je het voor het eten drinkt dus om af te vallen.
Dan heb je al voor het eten een vol gevoel.


Bij aankomen drink je het pas na het eten.
Door de gist in de karnemelk gaat het gisten luchtbelletjes waardoor je went aan een vol gevoel..

25-02-2011, 10:56
klinkt niet gezond

25-02-2011, 16:48
klinkt idd niet gezond
I don't believe it..