Bekijk volle/desktop versie : Vorm haalt uit naar aanhang FC Utrecht



23-02-2011, 16:03
Afgelopen weekend werd Gianluca Nijholt door de eigen aanhang uitgefloten toen hij in het veld kwam in de wedstrijd tegen Heracles Almelo. Doelman Mitchel Vorm baalde tijdens en na de wedstrijd nog flink van de het eigen publiek

Vorm moest machteloos toezien hoe zijn ploeggenoot Nijholt werd uitgefloten. "Normaal merk je zoiets niet echt, omdat je je focust op de wedstrijd, maar dit was zó opvallend. Bovendien was het me de vorige keer ook al een beetje opgevallen. Het vervelende is dat je er tijdens een wedstrijd niks aan kunt doen.", zegt hij tegenover het Algemeen Dagblad.

Vorm begrijpt niet waarom zij Utrechter Nijholt moeten hebben. Na de wedstrijd zou het team het bijna meer over het fluiten hebben gehad dan over de wedstrijd. "Eigenlijk vind ik het gewoon schandalig wat er is gebeurd. Luca is een jonge speler die net komt kijken, altijd zijn best doet. In het verleden heb ik wel eens gemerkt dat onze supporters het hadden gemunt op spelers die laks oogden, maar daar is bij hem geen sprake van."
"Weinig zo gedreven als hij"
"Natuurlijk, hij geeft wel eens een verkeerde pass, maar dat doen we allemaal", vervolgt de doelman. "Kom op zeg, die jongen is net 21, kan alle steun gebruiken. Bovendien, er zijn er weinig die zo gedreven zijn om te slagen bij FC Utrecht als hij.''

Vorm hoopt dat de supporters gaan nadenken over hun actie. "Nu ontstaat de situatie dat een speler met zijn vriendin de stad in wil, maar denkt 'laat maar zitten'. Alleen om reacties te voorkomen. Daar willen we toch niet heen met zijn allen? Ik hoop echt dat mensen nadenken hierover, dat het voortaan anders gaat. Hier heeft niemand iets aan."

23-02-2011, 16:07


Terecht. Uitfluiten doen ze bij Ajax en barca. Niet hier

23-02-2011, 16:07
wollah mensen zijn ziek+doorgedraait

23-02-2011, 16:08
Aanpakken dat willen we niet zien bij Utrecht