Bekijk volle/desktop versie : Zaal (ALHOCEIMA)



Pagina's : [1] 2 3 4

23-02-2011, 13:33
Wie kent deze zaal in Alhoceima, als ik de goede foto heb!!



Het ligt in BARIO!!
Ik wil de volgende informatie hebben!!
Hoeveel kost die zaal?
Hoe ziet het er van binnen uit (foto's zouden echt fijn zijn maar uitleg is ook prima)?
Hoeveel tafels kunnen er ongeveer in?


Omdat mensen vaak ook nog met andere zalen komen:
Zaal van Mirador ken ik al, dus de info hoeft niet!
de zaal tussen Imzouren en bni-bouayach, daar mag ook wel wat info over vertelt worden als je die hebt!

23-02-2011, 13:43


Up vooor ons!!

Ik wil ook wel weten..

23-02-2011, 14:48

Citaat door rdam_metalsia1:
Up vooor ons!!

Ik wil ook wel weten..




23-02-2011, 14:49
Dat is geen bario maar zaal en sidi abid.

Ik heb daar nooit een bruiloft meegemaakt.


Maar het schijnt een goede zaal te zijn.

23-02-2011, 14:51


Dat is de zaal in Sidi Abid. Ik loop er elke keer langs, weet niet hoe die er van binnen uitziet. Maar buitenkant ziet er wel onderhouden uit.

Zaal tussen Imzouren en Bni Bouayech is volgens mij een pakket prijs. Eten, negaffa, zaal, limosine, airco van alles en nog wat voor een bepaalde prijs.

23-02-2011, 14:51
Heb je foto gemaakt van google maps?

23-02-2011, 14:52

Citaat door Simmie:
Dat is de zaal in Sidi Abid. Ik loop er elke keer langs, weet niet hoe die er van binnen uitziet. Maar buitenkant ziet er wel onderhouden uit.

Zaal tussen Imzouren en Bni Bouayech is volgens mij een pakket prijs. Eten, negaffa, zaal, limosine, airco van alles en nog wat voor een bepaalde prijs.



Ja, en duizenden euro's.


Ja, heel veel familieleden hebben daar bruiloft gegeven en ook buren. Walakeen in Marokko ga ik niet gauw naar een bruiloft is té warm.

23-02-2011, 14:54

Citaat door Simmie:
Heb je foto gemaakt van google maps?



Nee een meisje dat hier lid is op m.nl heeft het van een video op youtube met printscreen!

23-02-2011, 15:09
dat is em niet de straat ernaast ligt die zaal en die zaaal is wel mooi hoor de voorkant ook

em ik denk ongv 10 a 20 tafels kunnen erin
verder weet ik et niet ik woon daar vlakbij en er is letterlijk elke dag wel een bruiloft daar dus ik denk dat tie wel goed genoeg is ..!

23-02-2011, 15:16

Citaat door itss_mee:
dat is em niet de straat ernaast ligt die zaal en die zaaal is wel mooi hoor de voorkant ook

em ik denk ongv 10 a 20 tafels kunnen erin
verder weet ik et niet ik woon daar vlakbij en er is letterlijk elke dag wel een bruiloft daar dus ik denk dat tie wel goed genoeg is ..!



Thanks meid voor je reactie!!

23-02-2011, 15:31

Citaat door Princes_:
Wie kent deze zaal in Alhoceima, als ik de goede foto heb!!



Het ligt in BARIO!!
Ik wil de volgende informatie hebben!!
Hoeveel kost die zaal?
Hoe ziet het er van binnen uit (foto's zouden echt fijn zijn maar uitleg is ook prima)?
Hoeveel tafels kunnen er ongeveer in?


Omdat mensen vaak ook nog met andere zalen komen:
Zaal van Mirador ken ik al, dus de info hoeft niet!
de zaal tussen Imzouren en bni-bouayach, daar mag ook wel wat info over vertelt worden als je die hebt!



Ik wist niet dat er zaal was in Al hoceima.

23-02-2011, 15:37

Citaat door Schoonheid23:
Ik wist niet dat er zaal was in Al hoceima.



Lieve schat, Alhoceima heeft tegenwoordig al heel wat zalen en er komen er om de zoveel tijd zalen bij! Afrah hebje in Alhoceima in alle kleuren en maten etc.

23-02-2011, 15:39


Oke, dat wist ik niet! Ik ken alleen Mirador, en die nieuwe tussen Imzouren en Beni Bouyach!

Maar heb je meer info over die zalen etc!

23-02-2011, 16:00
Die tussen imzouren en bni bouayach is pas nieuw.
Heeft iemand daar meer informatie over?

23-02-2011, 18:10
Dat is in Sidi Abid. Ik loop er zo vaak langs, maar ik heb er zelf nooit een feest bijgewoont.

Pagina's : [1] 2 3 4