Bekijk volle/desktop versie : als ik boussoufa was ik ALLANG WEG!!



23-02-2011, 11:49
"Boussoufa moet binnen vier weken knoop doorhakken"

0 reacties
E-mail bericht
Bookmarken/Delen
10:00 Mbark Boussoufa moet binnen de vier weken duidelijk maken of hij nu bij Anderlecht blijft of niet. Dat zegt manager Herman Van Holsbeeck.


Preses Roger Vanden Stock wil uiteraard dat de Nederlandse Marokkaan blijft en stelde hem dan ook al een contractverlenging voor. Boussoufa houdt het antwoord nog even in beraad.

"We hebben niet de gewoonte om te werken met spelers die in hun laatste contractjaar zitten", aldus Van Holsbeeck. "Jongens als Romelu Lukaku en Lucas Biglia bevinden zich in dezelfde situatie, maar zij hebben wel al aangegeven dat ze willen vertrekken bij een bod van een Europese topper."

Boussoufa is trouwens donderdag niet van de partij in het Europa League-duel tegen Ajax. De draaischijf is geveld door griep.

Dinsdag nog werd het bericht verspreid dat Anderlecht de vraagprijs van Boussoufa (12 miljoen euro) had gehalveerd, maar dat werd later op de dag in alle kleuren ontkend.


een klote competitie,met voetballers die zelfs de moeite niet zijn,om zelfs GRATIS naar het stadion te gaan.

je bent wel de best betaalde "gastarbeider",en word ALS ENIGSTE in belgie gerespecteerd,...

23-02-2011, 14:01


Als ik boussoufa was, ging ik ook weg, of ik vroeg om loonsverhoging..

23-02-2011, 14:53
Waar moet hij naar toe gaan? Het is niet aan hem. Hij heeft immers een contract. Boussoufa heeft de pech dat hij in België speelt. Die competitie wordt gewoon minder serieus bekeken. Vanuit Nederland had hij het veel beter kunnen doen. Ik denk dat wanneer hij zo hoog mogelijk wil rijken, hij eerst in een team moet spelen waar hij gewoon zijn ding kan doen, en niet in zijn eentje de kar moet trekken. Dus naar een Nederlandse club. Die zijn weliswaar niet veel beter dan de Belgische, maar ze hebben hier wel individueel betere spelers. Als Boussoufa nu naar een grote competitie gaat, komt hij zeker niet hoger dan de middenmoot.

Als je reëel bent, is hij ook niet veel beter dan dat. Maar hij zou er wel meer kans op maken wanneer hij eerst bij een Ajax of PSV zou spelen. PSV zou een goede optie zijn voor hem, omdat ze daar weinig spelers hebben die tactisch iets kunnen brengen.

Probleem is echter dat hij 6 miljoen moet kosten. Dat is gewoon te duur voor een speler in de leeftijd van Bousssoufa, die waarschijnlijk zo snel mogelijk naar een topcompetitie wil. Die sufferd had nooit naar Anderlecht moeten gaan.

23-02-2011, 14:58

Citaat door Kenju:
Waar moet hij naar toe gaan? Het is niet aan hem. Hij heeft immers een contract. Boussoufa heeft de pech dat hij in België speelt. Die competitie wordt gewoon minder serieus bekeken. Vanuit Nederland had hij het veel beter kunnen doen. Ik denk dat wanneer hij zo hoog mogelijk wil rijken, hij eerst in een team moet spelen waar hij gewoon zijn ding kan doen, en niet in zijn eentje de kar moet trekken. Dus naar een Nederlandse club. Die zijn weliswaar niet veel beter dan de Belgische, maar ze hebben hier wel individueel betere spelers. Als Boussoufa nu naar een grote competitie gaat, komt hij zeker niet hoger dan de middenmoot.

Als je reëel bent, is hij ook niet veel beter dan dat. Maar hij zou er wel meer kans op maken wanneer hij eerst bij een Ajax of PSV zou spelen. PSV zou een goede optie zijn voor hem, omdat ze daar weinig spelers hebben die tactisch iets kunnen brengen.

Probleem is echter dat hij 6 miljoen moet kosten. Dat is gewoon te duur voor een speler in de leeftijd van Bousssoufa, die waarschijnlijk zo snel mogelijk naar een topcompetitie wil. Die sufferd had nooit naar Anderlecht moeten gaan.




je hebt wel gelijk hoor hij moest egt gwn nooit naar anderlecht gaan want daar moet hij alles zelf doen breng hem naar shi psv ofzo. daar kan die groeien netals afellay niet dat ze hetzelfde spel hebben ofzo

23-02-2011, 15:55



Citaat door sahrouia2010:
je hebt wel gelijk hoor hij moest egt gwn nooit naar anderlecht gaan want daar moet hij alles zelf doen breng hem naar shi psv ofzo. daar kan die groeien netals afellay niet dat ze hetzelfde spel hebben ofzo

Ze hebben inderdaad niet hetzelfde spel. Maar anders dan Affelay die helemaal niet meer in het controlerende spel paste van Rutten, past Boussoufa daar zeker wel in. Tactische speler die een speler als Toivonen, Lens en Dzsudzsák en een evt. spits goed kan bedienen. Dan kan Engelaar zich meer met de controle bezig houden.
Maar goed, 6 miljoen kan en wil PSV waarschijnlijk niet betalen. En daarnaast zal Boussoufa alleen naar Engeland of Spanje willen. Misschien Duitsland.

23-02-2011, 17:22
Boussoufa is idd te goed voor anderlecht..

23-02-2011, 17:26
Als boussouffa weg gaat bij Anderlecht, blijft er helemaal niks meer over van Anderlecht! Hij is te goed voor die club