Bekijk volle/desktop versie : ''Boussoufa mist return tegen Ajax''



22-02-2011, 21:44
BRUSSEL - Anderlecht mist donderdag in het Europa Cup-duel met Ajax spelmaker Mbark Boussoufa. De Amsterdammer in Brusselse dienst heeft buikgriep.
Manager Herman Van Holsbeeck zei ook dat Anderlecht zo snel mogelijk wil weten wat de plannen zijn van Boussoufa, wiens verbintenis na volgend seizoen afloopt. De Marokkaan kreeg inmiddels contractverlenging aangeboden.

,,Mbark heeft nog niet beslist, maar de club wil graag binnen drie weken, maximum een maand, een duidelijk antwoord", verklaarde Van Holsbeeck, die de geruchten weersprak dat er een prijskaartje van 6 miljoen euro aan de middenvelder hangt. (ANP/DHE)

22-02-2011, 21:48


Jammer, ik zie hem graag spelen tegen Ajax.

22-02-2011, 21:56

Citaat door Jeblie:
Jammer, ik zie hem graag spelen tegen Ajax.



Het kan ook zijn dat ze hem sparen , Anderlecht is kansloos donderdag , ik zie Anderlecht niet 3x scoren in de Arena , dan moet echt alles op z'n plek vallen en de verdediging van Ajax moet een off day hebben.

22-02-2011, 21:59
Anderlecht moet 4x scoren.
ze gaan sparen denk ik, want in weekend heeft anderlecht belangrijk pot in de competitie.

22-02-2011, 22:17


Jebli.. kom op man.. Anderlecht was zo veel beter dan Ajax .. maar het is de foutjes achterin bij Anderlecht waardoor het fout liep. El Hamdaoui in vorm zou een hattrick hebben gescoord.. maar echt niet opscheppen.. het waren niet echt uitgespeelde kansen enzo..

Boussoufa hoort totaal niet in de benelux thuis.

22-02-2011, 22:21
Ik ga erheen. Jammer dat de weds niet echt meer spannend zal worden, maar het blijft een leuke affiche!

22-02-2011, 22:24

Citaat door MarocinoRifino:
Jebli.. kom op man.. Anderlecht was zo veel beter dan Ajax .. maar het is de foutjes achterin bij Anderlecht waardoor het fout liep. El Hamdaoui in vorm zou een hattrick hebben gescoord.. maar echt niet opscheppen.. het waren niet echt uitgespeelde kansen enzo..

Boussoufa hoort totaal niet in de benelux thuis.


1e helft had anderlecht het overwicht, 2e helft zeker niet.
10 minuten voor tijd snakten zij naar adem terwijl ajax relax de bal rond tikte.
je bent wel grappig met je zoveel beter...de grootste 2 kansen van anderlecht in de 1e helft hadden zij te danken aan Blind en Alderweireld.. uitgespeelde aanvallen waren het niet.
dus dan bedoel ik de schot van boussoufa en Suarez op stekelenburg.

1-0 ajax was corner..
2-0 ajax was prachtige pass van alderwerield achter de laatste linie waardoor eriksen de keeper passeerde en kon scoren.
3-0 een steekpass van eriksen op Elhamdoei die alleen op de keeper af kon gaan. daarvoor miste elhamdaoui nog 1 op 1.

als je wilt analyseren, doe het dan wel goed.

22-02-2011, 22:26
wat een pech voor hem..

22-02-2011, 22:29
Inderdaad. Voetballend was het ook weinig wat RSCA liet zien in de heenmatch. Als het niet van Boussoufa kwam was RSCA nergens. Ze kregen paar gevaarlijke kansen die niet voortvloeide uit goed voetbal ofzo.

Zeker na de 0-2 was RSCA nergens meer. Koppies gingen spontaan hangen. Na de 0-3 kon het alleen maar 0-4, of meer worden, maar Ajax von het wel welletjes!

22-02-2011, 22:55
Jammer, ik had graag van zijn spel willen genieten.