Bekijk volle/desktop versie : Afscheidstraktaties voor Kinderdagverblijf.



22-02-2011, 20:59
Salaam alaikom,

Mijn zoontje wordt inchallah bijna 4 en dat betekent dat donderdag zijn laatste dag is.

Hebben jullie leuke ideeën?

Alvast bedankt.

22-02-2011, 21:51


Leuke plastic drinkbeker (bij de Action hebben ze vaak leuke) vullen met lekkers, met celofaan verpakken en dan een kaartje eraan met; Ik vond het fijn/leuk om met jou gespeeld te hebben. Groetjes (naam).


22-02-2011, 21:54
Hier kan je ook veel leuke ideeen opdoen.

http://www.party-kids.nl/titels.asp?intCategorie=1&strSorteer=intMail&intRu briek=2&start=40&tot=30

22-02-2011, 21:57

Citaat door Inea:
Leuke plastic drinkbeker (bij de Action hebben ze vaak leuke) vullen met lekkers, met celofaan verpakken en dan een kaartje eraan met; Ik vond het fijn/leuk om met jou gespeeld te hebben. Groetjes (naam).




Dank je wel meid, en waar kan je celofaan kopen en die kleine kaartjes?

22-02-2011, 22:14



Citaat door anisa:
Dank je wel meid, en waar kan je celofaan kopen en die kleine kaartjes?


Celofaan kan je verkrijgen bij o.a. Action, Blokker, Xenos, Zeeman, Supermarkten, etc.

Betreft de kaartjes kan je bij Action zelf kijken of van die sleutelhangertjes ofzo. Je zal vast wel iets vinden daarvoor.

22-02-2011, 23:18

Citaat door Inea:
Celofaan kan je verkrijgen bij o.a. Action, Blokker, Xenos, Zeeman, Supermarkten, etc.

Betreft de kaartjes kan je bij Action zelf kijken of van die sleutelhangertjes ofzo. Je zal vast wel iets vinden daarvoor.


Super, dank je wel meid

22-02-2011, 23:21
Ik werk op een dagveblijf en wij vinden het altijd wel leuk als kindjes iets gezonds uitdelen

22-02-2011, 23:31

Citaat door BabyWish:
Ik werk op een dagveblijf en wij vinden het altijd wel leuk als kindjes iets gezonds uitdelen


Ikzelf dacht aan rozijntjes, kleine ontbijtkoekjes.
Jij miss nog ideetjes voor gezonde dingetjes?

22-02-2011, 23:33
http://www.gezondtrakteren.nl/

alsje


Persoonlijk vind ik die muisjes van eierkoek wel erg schattig.

23-02-2011, 11:35
Cupcakes! En dan leuk versieren met het getal 4 erop ofzo? Vind dat zo'n speciale dag niet perse iets gezonds moet zijn hoor, dan mag het best wel voor een keertje een lekkere cupcake'je zijn en dan hoef je ook niets aparts voor de begeleidsters te halen, die eten dan ook zo'n cupje. Zoiets?






06-04-2011, 14:05
Ik maak zulke cupcakes op bestelling

www.cupcakefactory.webklik.nl