Bekijk volle/desktop versie : Barca nieuws : Nasri wil naar Barcelona komen



Pagina's : [1] 2

22-02-2011, 15:39
Hij zegt dat het een grote club is en dat hij graag een keertje voor Barcelona wil spelen

bron: Daily Mirror

22-02-2011, 15:40


Hoop het niet, hij zou Barca echt onaantastbaar maken, ongeloofelijke voetballer, zou wat zijn Nasri Villa Messi.

22-02-2011, 15:44
Jon Miquel Toral Harper is overgestapt naar Arsenal..hij speelt in de jeugd van Barcelona ..Arsenal betaalt 350.000 euro aan Barcelona ...Jon Miquel Toral Harper is 16 jaar ..hij was 8 toen hij bij Barcelona kwam ..Barcelona kan 1 miljoen krijgen als Jon Miquel Toral Harper het eerste van Arsenal haalt plus en als hij 5 Premier League wedstrijden achter zijn naam heeft

22-02-2011, 15:45
Arsenal plundert die hele jeugdopleding van Barca. Barca en Arsenal wouden Sarabia ook wegneme bij Real. Real bood em gelijk contract aan en liet em debuteren in de CL

22-02-2011, 15:48


Touré Yaya kan Barcelona maar niet vergeten...hij zegt dat zijn mooiste jaren bij Barcelona waren ..die 2 jaren dat ik daar gespeeld heb wil ik voor geen miljoen willen ruilen met iets anders ..inderdaad ik heb het moeilijk bij Manchester City..ze hebben Silva, Balotelli,Dzeko gehaald en ik ben buiten de boot gevallen ...ik mis Barcelona erg ik had daar rust en ik speelde graag het mooiste voetbal samen met Messi, Xavi, Iniesta,Alves ,Ja ik mis Barcelona

Bron : Guardian

22-02-2011, 15:50

Citaat door realmadridno1:
Arsenal plundert die hele jeugdopleding van Barca. Barca en Arsenal wouden Sarabia ook wegneme bij Real. Real bood em gelijk contract aan en liet em debuteren in de CL



Arsenal is al jaren zo bezig...ze komen geen spelers om gezien te worden maar ze halen de spelers uit de jeugd van andere clubs en zij brengen hen groot en dan maar verkopen of genieten van hun spel

22-02-2011, 15:51
Typisch Arsenal, wel heel erg slim van ze. Ze maken er weredlspelers van, dus waarom niet

22-02-2011, 15:52
Carles Puyol is bezig met zijn herstel hij constreerd zich op de wedstrijd die hij in zijn hoofd heeft en dat is tegen Valencia in Mestalla stadion op 2 Maart

22-02-2011, 15:53

Citaat door realmadridno1:
Typisch Arsenal, wel heel erg slim van ze. Ze maken er weredlspelers van, dus waarom niet



als ze succes mee hebben waarom niet en zij hebben een slimme Manager die weet waar je de jeugdspelers weg kunt halen

22-02-2011, 17:05
denken jullie echt dat nasri daar heen gaat maar luister als nasri daarheen wil betekent dat niet dat barca dat wil, je hoeft niet gelijk te denken dat een club gelijk met een speler eens is

22-02-2011, 17:11

Citaat door sahrouia2010:
denken jullie echt dat nasri daar heen gaat maar luister als nasr daarheen wil betekent dat niet dat barca dat wil, en 1 marokkaan is wel meer dan genoeg bij barca


jaa en ze hebben geen plek voor hem. Afellay moet nu al vechten voor een plek.

22-02-2011, 17:15

Citaat door lievemeisje25:
jaa en ze hebben geen plek voor hem. Afellay moet nu al vechten voor een plek.


Je gaat toch niet Nasri met Affelay vergelijken?

22-02-2011, 17:17



Citaat door sahrouia2010:
denken jullie echt dat nasri daar heen gaat maar luister als nasr daarheen wil betekent dat niet dat barca dat wil, en 1 marokkaan is wel meer dan genoeg bij barca


Nasri is geen Marokkaan

22-02-2011, 17:18

Citaat door sahrouia2010:
denken jullie echt dat nasri daar heen gaat maar luister als nasr daarheen wil betekent dat niet dat barca dat wil, en 1 marokkaan is wel meer dan genoeg bij barca



Ja maar nasri is beter dan Affelay en Nasri is geen Marokkaan

22-02-2011, 17:18

Citaat door Skietzo_V5:
Je gaat toch niet Nasri met Affelay vergelijken?


nee natuurlijk niet,maar er zijn daar veel spelers die vechten voor een plaats en die dat nog steeds niet hebben. Ik denk niet dat als nasri meteen komt dat er dan een plaats voor hem vrij is. Als afellay een goeie opleiding gaat krijgen bij barca kan hij uitgroeien tot een grote voetballer.

Pagina's : [1] 2