Bekijk volle/desktop versie : wie vind jij de beste coach



Pagina's : [1] 2 3 4 5

22-02-2011, 13:46

Citaat:
k vind arsenal wenger de beste

22-02-2011, 13:49


Sir Alex Ferguson. Fact.

22-02-2011, 13:52
eric gerets

22-02-2011, 14:11
Guardiola is de knapste. Ja, ik weet dat je daar niet om vroeg. =)

22-02-2011, 14:16


Zat laatst op Guardiola's pak te letten, was van dsquared, zag et aan de vorm en knopen. Zou wat zijn elke wedstrijd een nieuw dsquared pak

22-02-2011, 14:18
Laat hier geen twijfel over bestaan. Mourinho maakt van elke ploeg, een topteam. Ben ook wel een fan van Van Gaal, Hiddink, Moyes. En wat Guardiola deed in de cl finale tegen man. Zonder spits spelen, zodat Vidic en Ferdinand niet wisten wat te doen, was echt geniaal.

22-02-2011, 14:36
1. Sir Alex Ferguson
2. Mourinho
3. Guus Hiddink
4. Louis van Gaal
5. Arsene Wenger


In willekeurige volgorde XD

22-02-2011, 15:08
Guus Hiddink

22-02-2011, 15:35

Citaat door realmadridno1:
Laat hier geen twijfel over bestaan. Mourinho maakt van elke ploeg, een topteam. Ben ook wel een fan van Van Gaal, Hiddink, Moyes. En wat Guardiola deed in de cl finale tegen man. Zonder spits spelen, zodat Vidic en Ferdinand niet wisten wat te doen, was echt geniaal.

Dat is makkelijk als je alleen topspelers hebt van wereldklasse.

Ferguson is de beste. Omdat hij het jaar na jaar heeft bewezen bij manU. Hij heeft die club nog groter gemaakt dan dat het al was. De enige coach die zo lang ergens aan het roer is en zo succesvol is.

Na Ferguson komt Mourinho. Ookal hou ik niet van zn arrogante aanpak.

22-02-2011, 15:37

Citaat door MADEinMOROCCO:
Dat is makkelijk als je alleen topspelers hebt van wereldklasse.

Ferguson is de beste. Omdat hij het jaar na jaar heeft bewezen bij manU. Hij heeft die club nog groter gemaakt dan dat het al was. De enige coach die zo lang ergens aan het roer is en zo succesvol is.

Ook de beste ploeg ter wereld uitschakelen. De cl winnen met een ploeg die 50 jaar niks heeft gewonnen. En van een nieuwe ploeg volgevrete vedettes, een hard werkernd ploeg heeft gemaakt.

Ferguson heeft ook gewoon altijd topspelers gehad
Oow met een degredatie kanditdaat uefa cup voetbal halen, en met porto cl winnen, en 9 jaar thuis ongeslagen zijn. Ajow doe je zo!

22-02-2011, 15:40

Citaat door realmadridno1:
Ook de beste ploeg ter wereld uitschakelen. De cl winnen met een ploeg die 50 jaar niks heeft gewonnen. En van een nieuwe ploeg volgevrete vedettes, een hard werkernd ploeg heeft gemaakt.

Ferguson heeft ook gewoon altijd topspelers gehad
Oow met een degredatie kanditdaat uefa cup voetbal halen, en met porto cl winnen, en 9 jaar thuis ongeslagen zijn. Ajow doe je zo!

Ok real fan.

22-02-2011, 15:41

Citaat door MADEinMOROCCO:
Ok real fan.

Hahahahaha aah meskien, begrijp je frustratie, maargoed iedereen verliest welleens een discussie

22-02-2011, 15:45


Ik eet mijn toetsenbord op kleuter.

Mijn mening:
Ferguson 1
Mourinho komt daarna met zijn arrogante houding.

Hoe kun je mijn mening bediscussiëren?

22-02-2011, 15:47

Citaat door MADEinMOROCCO:
Ik eet mijn toetsenbord op kleuter.

Mijn mening:
Ferguson 1
Mourinho komt daarna met zijn arrogante houding.

Hoe kun je mijn mening bediscussiëren?

Je komt aan met Mourinho doet het alleen goed door topspelers, daar reageer ik inhoudelijk op. En dan breek je et af door te zeggen oke real fan. Ik snap je wel, doe ik ook welleens als ik stil word gemaakt

22-02-2011, 16:01
Heb er 3. guardiola,mourinho en cruijf. Kan niet kiezen tussen hun.

Pagina's : [1] 2 3 4 5