Bekijk volle/desktop versie : ervaring met rose eventcenter in netersel



22-02-2011, 13:14
Graag hoor ik jullie ervaring met de rose eventzaal, aanrader of niet?

22-02-2011, 13:15


als je GOEDE afspraken met die man maakt,dan is het een aanrader. die man is een afgaan ofzo, en die vind het soms wel moeilijk om zich aan de afspraken te houden

22-02-2011, 13:20
En je kan goed afdingen
Hij heeft gedocoreerde zaal dus dat scheelt wel weer als je een catering neemt. Ook zijn er al bruidstoelen aanwezig dus dat scheelt weer bij een negaffa af te nemen
Verder heeft de zaal een laag plafond wat problemen geeft met Amaria die kan niet hoog de lucht in

22-02-2011, 13:21

Citaat door dj-Chahira:
indd een afghaan. Is een grote ruime zaal, genoeg parkeergelegenheid. Enige nadeel het is echt in the middle of nowhere. Lijkt als een doolhof dus een tomtom is een MUST



hahahah jaaa klopt! echt een boerengat. die mensen die geen tomtom hebben die vinden het echt niet! maar ik denk dat iedereen tegenwoordig wel een tomtom heeft.

22-02-2011, 13:23



Citaat door soumia1981:
En je kan goed afdingen
Hij heeft gedocoreerde zaal dus dat scheelt wel weer als je een catering neemt. Ook zijn er al bruidstoelen aanwezig dus dat scheelt weer bij een negaffa af te nemen
Verder heeft de zaal een laag plafond wat problemen geeft met Amaria die kan niet hoog de lucht in



die deocratie is niet wauw meid. het is gewoon simpele decoratie.

22-02-2011, 13:30
mohiem gewoon simpele decoratie je kan die strik eraf laten en dan heb je strakke witte decoratie. Het was een tip om te bezuinigen

22-02-2011, 13:32
Ik bezorg er vaak bruidstaarten...Het is best een mooie zaal!
Maar zoals hierboven al werd gezegd, het is echt in the middel of nowhere

22-02-2011, 13:43
het is een mooie zaal die je eventueel in 2en kan scheiden voor mannen en vrouwen. Grote keuken, veel parkeerruimte, mannen en vrouwen aparte ingang en aparte toiletten en zaal is al gedecoreerd. Zaal kost 2000 euro maar je kunt makkelijk afdingen.. zeker een aanrader

22-02-2011, 13:52
Dank jullie wel voor de reacties

22-02-2011, 13:55
Is de zaal in Ravels niet ook een optie? Ik was er zaterdag en sprak met de eigenaar...Het was maar 650euro voor de grote vrouwenzaal en maar 150euro voor de mannenzaal. En echt, het is een supermooie zaal Ook hoef je pas de volgende dag op te ruimen, en een andere x dat ik er was ging de bruiloft tot 05uur door...Geen enkel probeelm bij hun

22-02-2011, 14:12

Citaat door israaa:
Is de zaal in Ravels niet ook een optie? Ik was er zaterdag en sprak met de eigenaar...Het was maar 650euro voor de grote vrouwenzaal en maar 150euro voor de mannenzaal. En echt, het is een supermooie zaal Ook hoef je pas de volgende dag op te ruimen, en een andere x dat ik er was ging de bruiloft tot 05uur door...Geen enkel probeelm bij hun



Hoe heet die zaal als ik vragen mag?

22-02-2011, 14:17

Citaat door elmardia:
Graag hoor ik jullie ervaring met de rose eventzaal, aanrader of niet?


Ik heb 'r mijn bruiloft gehouden en ik was tevreden...

Wat wil je nog meer weten? De foto's op de site komen niet meer overeen want de zaal is groter en daarnaast liggen er nu mooie glanstegels in en niet meer die bruine vloer.

22-02-2011, 14:18



Citaat door rachrach:
Hoe heet die zaal als ik vragen mag?


Dat is Cafe Coeck in Ravels

Je moet wel weten dat de mannen dan door de vrouwenzaal naar de mannenkamer moeten (de mannenruimte mag niet eens zaal genoemd worden)

Veel mensen kiezen ervoor om er van die panelen tussen te zetten zodat de vrouwen afgeschermd blijven maar goed dat maakt het er niet mooier op.

22-02-2011, 14:20

Citaat door bousabous:
Dat is Cafe Coeck in Ravels

Je moet wel weten dat de mannen dan door de vrouwenzaal naar de mannenkamer moeten (de mannenruimte mag niet eens zaal genoemd worden)

Veel mensen kiezen ervoor om er van die panelen tussen te zetten zodat de vrouwen afgeschermd blijven maar goed dat maakt het er niet mooier op.



ok dank je wel voor de info

22-02-2011, 14:26

Citaat door elmardia:
Graag hoor ik jullie ervaring met de rose eventzaal, aanrader of niet?



aanrader