Bekijk volle/desktop versie : Wat kan jouw baby van 5 maanden



21-02-2011, 22:12
qua ontwikkeling. leuk om te lezen van de andere kindjes. Mijn kleine van net 5 maanden kan zich al optrekken, houdt kleine speeltjes vast. Rollen doet ze nog niet. vertel ladys

21-02-2011, 22:19


mijn zoontje is nu 5 maanden en kan zich ook optrekken als je hem vasthoud, kan heel lang op z'n buik liggen en spelen, speeltjes vastpakken.
hij kan rollen sinds deze week. Mijn eerste zoontje kon pas rollen met 10 maanden en 2de kan nu al rollen tbarkelah. Alle kindjes zijn anders, maar ik vind het heel leuk om te zien hoe snel ze zich ontwikkelen en nieuwe dingen leren

23-02-2011, 16:38
mijn zoon is bijna 5mnd hij kan luide brulgeluidjes maken om aandacht te trekken, vooral s'ochtend om ons wakker te maken.

hij kan zich ook optrekken als wij hem vasthouden, en hij begint dingen vast te pakken, interesse te tonen voor speelgoed.

hij kan nog niet lang op zijn buik liggen na een paar minuten weet hij niet wat hij moet doen en ligt hij daar maar met zijn gezichtje naar beneden te spartelen, meskin haha

leuk om te zien hoe ze zich ontwikkelen he. Hij is in iedergeval heel anders dan zijn oudere zus, ieder kindje is UNIEK:-)

23-02-2011, 23:32
superleuk ja en dat sochtends wakker maken dmv brulgeluidjes doet mijn kleine ook. Te schattig. dames hoe ziet jullie eetschema eruit

28-02-2011, 13:32



Citaat door Sabra1976:
mijn zoon is bijna 5mnd hij kan luide brulgeluidjes maken om aandacht te trekken, vooral s'ochtend om ons wakker te maken.

hij kan zich ook optrekken als wij hem vasthouden, en hij begint dingen vast te pakken, interesse te tonen voor speelgoed.

hij kan nog niet lang op zijn buik liggen na een paar minuten weet hij niet wat hij moet doen en ligt hij daar maar met zijn gezichtje naar beneden te spartelen, meskin haha

leuk om te zien hoe ze zich ontwikkelen he. Hij is in iedergeval heel anders dan zijn oudere zus, ieder kindje is UNIEK:-)


Doe je het minimaal 3 keer per dag tot hij aangeeft dat hij er genoeg van heeft?