Bekijk volle/desktop versie : zware protesten nu ook in Duitsland 82 agenten gewond



21-02-2011, 21:59
na de aanhoudende protesten in tunesië egypte jordanie en libië nu ook in duitsland


Tachtig agenten gewond bij rellen Dresden


DRESDEN - Bij rellen rond een betoging van neonazi's zaterdag in de Duitse stad Dresden zijn 82 politiemensen gewond geraakt. Enkele agenten liepen zware verwondingen op.

Dat heeft topman Dieter Hanitsch van de politie in Dresden zondag laten weten. Hanitsch zei dat hij zeer geschokt was door het geweld dat extreemlinkse en extreemrechtse actievoerders tegen de politie gebruikten.

Meer dan tienduizend mensen gingen zaterdag in Dresden de straat op om een betoging van neonazi's te verhinderen. Door de mensenmassa konden de extreemrechtse betogers hun geplande route door de stad niet volgen. Onder de mensen die de neonazi's wilden tegenhouden, bevond zich ook een groep extreemlinkse activisten.





bron: http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2668/Buitenland/article/detail/1836723/2011/02/20/Tachtig-agenten-gewond-bij-rellen-Dresden.dhtml

ik dacht kunnen we het even iets anders hebben dan rellen in islamitische landen nu kunnen we het ook hebben over lekker rellen dichtbij huis bij onze oosterburen

21-02-2011, 22:00


ik hoop dat het niet overslaat naar nederland of tunesie of marokko
damm woon ik maar in belgie die zijn slimmer! die hebben gewoon geen regering!

21-02-2011, 22:05

Citaat door Boer_harm:
De denkwijzes van moslims en nazi's zijn praktisch hetzelfde. Ze zouden mooi samen kunnen rellen.



moslims hebben nooit net als de christelijke nederlanders samen met nazi's joden vergast

het gaat niet om de denkwijze maar om de daden

en de enige soort die met de nazi's hebben samengewerkt waren toch de Nederlandse NSBers die de joden verkochten aan de nazi's zodat ze vergast konden worden

wees er maar trots

21-02-2011, 22:48
de pleuris is uitgebroken de duitse regering gaat aftreden nieuwe verkiezingen zijn op komst huh watte ?????????

21-02-2011, 23:00


ik hoop dat t overslaat naar NL, zijn we van dat racistische kabinet af

21-02-2011, 23:05
Ik schrok al even

21-02-2011, 23:05
Ik schrok al even

21-02-2011, 23:12

Citaat door enter5:
ik hoop dat t overslaat naar NL, zijn we van dat racistische kabinet af



we hoeven er niet op te wachten we kunnen nu al demonstreren

21-02-2011, 23:14
Arab-hier, arab-daar, arab-waar haha

21-02-2011, 23:22

Citaat door __Taliban__:
Arab-hier, arab-daar, arab-waar haha



ARAB-OVERAL

21-02-2011, 23:27

Citaat door arab-waar:
moslims hebben nooit net als de christelijke nederlanders samen met nazi's joden vergast

het gaat niet om de denkwijze maar om de daden

en de enige soort die met de nazi's hebben samengewerkt waren toch de Nederlandse NSBers die de joden verkochten aan de nazi's zodat ze vergast konden worden

wees er maar trots


21-02-2011, 23:32

Citaat door arab-waar:
moslims hebben nooit net als de christelijke nederlanders samen met nazi's joden vergast

het gaat niet om de denkwijze maar om de daden

en de enige soort die met de nazi's hebben samengewerkt waren toch de Nederlandse NSBers die de joden verkochten aan de nazi's zodat ze vergast konden worden

wees er maar trots

EN ZO IS HET WEL!kaaskopjes vergeten vaak hun geschiedenis!en of bagatelliseren het.

21-02-2011, 23:33



Citaat door arab-waar:
moslims hebben nooit net als de christelijke nederlanders samen met nazi's joden vergast

het gaat niet om de denkwijze maar om de daden

en de enige soort die met de nazi's hebben samengewerkt waren toch de Nederlandse NSBers die de joden verkochten aan de nazi's zodat ze vergast konden worden

wees er maar trots

die zit, je hebt m de mond gesnoerd