Bekijk volle/desktop versie : Honderden Nederlanders in onrustige gebieden



21-02-2011, 21:55
Honderden Nederlanders in onrustige gebieden

DEN HAAG - In de landen in het Midden-Oosten waar het momenteel zeer onrustig is, bevinden zich vele honderden Nederlanders, zo heeft het ministerie van Buitenlandse Zaken maandag laten weten. De werkelijke aantallen zijn echter hoger, omdat het departement in Den Haag alleen kan uitgaan van de Nederlanders die zich hebben geregistreerd bij de Nederlandse ambassade of vertegenwoordiging in deze landen.

__________________________________________________ _____

REACTIES

Het lijkt me hun eigen keuze om daar te gaan zitten, dus veel succes verder en niet onze belasting centen daar aan op maken.
ent, nl | 12:37 | 21.02.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie

Ze moeten er toch niet wezen??????? Ze zitten er uit vrije wil.
bea, lemmer | 12:37 | 21.02.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie

Ook de Nederlandse Marokkanen die voorgoed zijn teruggekeerd, worden niet geregistreerd.(bron telegraaf) Nou, dat is vreemd, ik dacht dat zij of een wao/aow danwel een terugkeer uitkering krijgen, dus staan zij wel geregistreerd.
Robin, utrecht | 12:27 | 21.02.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie

geen medelijden mee ze gaan er zelf heen. dus moet men ook voor de gevlogen in staan.
joke, joure | 12:25 | 21.02.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie

Zogenaamde Nederlandse Marrokkanen die zijn teruggekeerd naar Marrokko, zijn geen Nederlanders en daar heeft onze ambassade geen bemoeinis meer mee.Geen verspilling van belastinggelden dus!
Nico, Maastricht. | 13:24 | 21.02.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie

Dat doen ze helemaal zelf. Ze weten dat het onrustig is en kennen ook de bijbehorende gevaren. Vaak gaat het om journalisten of buitenlandse Nederlanders die daar zitten voor familiebezoek.
Jan Willem, Den Haag | 12:59 | 21.02.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie

Ben ik benieuwd waar we die Nederlanders moeten laten, niet in Nederland veronderstel ik gezien de te verwachten bezuinigingen van deze regering, want dan wordt het hier ook onrustig.
Leen, Nederland | 12:58 | 21.02.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie

Als het mensen zijn met 2 paspoorten zitten ze daar geheel vrijwillig, en is het onzin om ze weer gratis en voor niks hierheen te halen. Die belastingbetaler is al dat gratis gedoe een beetje zat.
Ansje, ede | 12:47 | 21.02.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie

Deze mensen zjn in die gebieden om te kijken naar hun vastgoed/dubbel paspoort.......Kijk over de schouder mee belasting van wegen de uitkering die ze hier ontvangen......MAART 2011 voor vrij Nederland.....Weg met die onzin......Voor de kinderen en kleinkinderen van Nederland....Daar ga je pensioen naar toe ...........
Gerrit, Rotterdam | 12:44 | 21.02.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie

Beetje spanning in het dagelijkse leven. Och, moet kunnen.
De avonturier, Het hol van Khadaffi | 12:40 | 21.02.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie

lekker laten zitten. Het is 1 dag rustig ergens en we vertrekken weer massaal naar die bestemmingen. Ze willen graag naar deze brandhaarden dan moeten ze er ook maar blijven.
marc, utrecht | 12:40 | 21.02.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie

Ze zijn naar landen onder een dictatuur gegaan om rijk te worden van de olie etc. Laat ze maar mooi daar blijven.
jan, enter | 15:19 | 21.02.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie

Als je met een Marokkaans of een ander paspoort reist en niet met een Nederlands paspoort dan zijn de gevolgen niet voor Nederland het was een keus.De meeste autochtonen Nederlanders hebben ook maar een paspoort,dus geen speciale rechten voor immigranten met twee paspoorten,je kan er maar met een reizen.
WW, den haag | 13:49 | 21.02.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie

400.000 Nederlandse Marokkanen? het zijn of Nederlanders of Marokkanen lijkt mijn een deze groep gaat geheel vrijwillig,met Expart net zo niemand kan je dwingen om als Expart te werken,voor mensen die uit een ander land gevlucht zijn een vrijwillig op bezoek terug gaan heb ik geen enkel begrip een zie deze mensen dan ook niet meer als vluchtelingen maar als gelukszoekers,het gedoe met 2 pasporten moet een keer afgelopen zijn een moeten worden ingetrokken,voor al de anderen bedenk of je naar het buitenland wil gaan,
harry, alkmaar | 13:36 | 21.02.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie

Je kiest er zelf voor om naar deze landen te gaan. Dan kan je er toch ook zelf voor kiezen om weer terug te gaan.
Paul Merks, Lieshout | 13:34 | 21.02.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie

In NL wonen miljoenen NL'ers in onrustige gebieden , maak je daar maar eens zorgen om !!!
Moos, Sambeek | 18:32 | 21.02.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie

Al die Nederlanders die in die landen zitten zijn geen gemiddelde arbeiders maar zitten daar om lekker veel poen te verdienen,nooit kritisch geweest tov machthebbers! Laat ze het maar lekker uitzoeken!!
r., Weesp | 18:25 | 21.02.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie

gelukkig hebben ze nog een onderverhuurde woning in nederland
simon, amsterdam | 17:40 | 21.02.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie

hoeveel libanese met een nederlandse uitkering zuller er daar zitten. en nu weer allemaal terug. lekker blijven daar. hoop dat ze je op schiphol staan op te wachten om de uitkeringen af te nemen
klaas, driemond | 17:38 | 21.02.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie

Ja wat moeten wij met dit bericht???? Hebben ze toch zelf voor gekozen!!! Wie zijn eigenlijk Nederlanders. Volgens onze Maxima bestaat de Nederlander niet!! Dus is dit bericht niet noodzakelijk en gaat mij meer de huidige bevolking aan het hart die lijden in die landen.
dutch, Fl, USA | 17:29 | 21.02.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie

..... , onze regering hoeft helemaal niets te doen, expat worden verzorgt door hun bedrijf en de meeste werknemers zijn al geevacueerd.De afgelopen week zat er een groep nederlandse kinderen uit Cairo op de amerikaanse school in den haag, wordt allemaal vergoed door het bedrijf ...Evacueren doe je vaak niet alleen en zeker niet als er chaos overal heerst verlangd dat enorme flexibiliteit.en steun vanuit het vaderland ,klagers zitten we niet op te wachten!
expat, wereld | 16:54 | 21.02.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie

laat ze maar lekker zitten , als je nog niet weet dat je nooit naar landen moet gaan waar je van tevoren weet dat je ellende kunt verwachten
jan grenzendicht, eindhoven | 15:22 | 21.02.11
Δ Ik heb een klacht over deze reactie

21-02-2011, 21:56


Zien jullie ook de terugkerende thema's van de misnoegde "hardwerkende Nederlander"?

21-02-2011, 22:00

Citaat door Suum_Cuique:
Bron????


Ik weet dat de laaggeletterdheid je vaak dwars zit, maar de link was toch niet te missen hoor

21-02-2011, 22:05

Citaat door Moker__Oujdi:
Ik weet dat de laaggeletterdheid je vaak dwars zit, maar de link was toch niet te missen hoor


Oei

21-02-2011, 22:38



Citaat door Jawad-Hardekak:
Nou de mongolide reacties op marokko.nl afkomstig van moslims is ook om je te bescheuren. Soms denk ik bij mezelf "zoveel achterlijkheid bestaat niet" dus wel.


Tuurlijk gap. Ik heb nog nooit zoveel zwakzinnigen bij elkaar gezien die er openlijk voor uit komen dat ze met pijn in het hart hun portemonnee trekken.

Wat een paupers, wat een gieren het is echt ongelooflijk dat ze er nog trots op zijn ook!!

21-02-2011, 23:07
triest voor woorden!

21-02-2011, 23:11
Allemaal rascisten

21-02-2011, 23:15

Citaat door Psvamazigh2:
Allemaal rascisten


Toen de VS Lybië en deze clown in Tripoli met z´n woestijntent aanvielen in ongeveer dezelfde tijd dat die 1200 politieke gevangenen vermoord werden was dat weer een "kruisvaardersaktie"

Wat zijn jullie voorstellen voor een oplossing om de lybische bevolking te helpen?

21-02-2011, 23:48

Citaat door Suum_Cuique:
Er is al vraag naar het ingrijpen van het buitenland. De vraag komt van moslims....
En weet je waar de vraag is binnengekomen.... bij de NATO xP R O E S T x


De Nato is de enige die dit zou kunnen, maar dat zijn kruisvaarders, dus maar liever niet doen ............ gewoon toekijken dan maar.

21-02-2011, 23:48

Citaat door Fris85:
Toen de VS Lybië en deze clown in Tripoli met z´n woestijntent aanvielen in ongeveer dezelfde tijd dat die 1200 politieke gevangenen vermoord werden was dat weer een "kruisvaardersaktie"

Wat zijn jullie voorstellen voor een oplossing om de lybische bevolking te helpen?

Mischien dat USA of europa kan helpen ?ow nee die vallen alleen maar landen binnen als er iets te halen valt!

22-02-2011, 00:07

Citaat door Psvamazigh2:
Mischien dat USA of europa kan helpen ?ow nee die vallen alleen maar landen binnen als er iets te halen valt!
Olie genoeg daar. Maar wij kijken gewoon toe hoe Arabieren-moslims elkaar afmaken

22-02-2011, 02:48

Citaat door Moker__Oujdi:
Zien jullie ook de terugkerende thema's van de misnoegde "hardwerkende Nederlander"?



Geld geld geld geld geld

Net alsof zij zichzelf voeden en onderhouden.

Mensen zijn vergeten waar voedsel vandaan komt.

22-02-2011, 02:53



Citaat door Suum_Cuique:
Europa en de USA zijn de NATO lul! En er is veel te halen in Libië.
Maar laten ze het zelf uitzoeken.
Geen kostbare Westerse jonge soldatenlevens opofferen voor ondankbare zaak.

We hebben toch een Arabische liga???? Mooie taak voor hen!



Die Arabische Liga is door het Westen gecorrumpeerd. Als ze dat al deden in Egypte en Lybie zullen ze dat nog wel in wat meer landen hebben gedaan.