Bekijk volle/desktop versie : Af en toe...



21-02-2011, 18:12
Af en toe krijg ik een poentje (meestal een rode) toegestuurd met zo een opmerking:
donder op, jij zal zeker met een slxt of een ex slex trouwen met die mentaliteit van je. Tfoe!!
Op mijn andere account kreeg ik een gelijkaardige opmerking, maar dan over een gescheiden vrouw.

Onbewust geeft diegene toe dat een (ex)xxxx minderwaardig is en dat ik ze3ma niet beter verdien... beter = een nette Dame. Niet bewust, uiteraard, maar daar komt het uiteindelijk wel op neer.

Het grappigste is dat ik die poentje te danken had aan een reactie die ik ergens heb geplaatst waarin ik net hetzelfde heb getypt, namelijk dat een (ex)xxxx minderwaardig is...



Ik mag dat dus niet zeggen/typen, maar anderen mogen dat wel denken/poentjeren...

21-02-2011, 18:38



Citaat door JAABIR:
Af en toe krijg ik een poentje (meestal een rode) toegestuurd met zo een opmerking:
donder op, jij zal zeker met een slxt of een ex slex trouwen met die mentaliteit van je. Tfoe!!
Op mijn andere account kreeg ik een gelijkaardige opmerking, maar dan over een gescheiden vrouw.

Onbewust geeft diegene toe dat een (ex)xxxx minderwaardig is en dat ik ze3ma niet beter verdien... beter = een nette Dame. Niet bewust, uiteraard, maar daar komt het uiteindelijk wel op neer.

Het grappigste is dat ik die poentje te danken had aan een reactie die ik ergens heb geplaatst waarin ik net hetzelfde heb getypt, namelijk dat een (ex)xxxx minderwaardig is...



Ik mag dat dus niet zeggen/typen, maar anderen mogen dat wel denken/poentjeren...


waar heb jij het over on Godsnaam

21-02-2011, 19:29
echt levenloos dit wees bezig met andere dingen aub.

21-02-2011, 19:48
Zodra ik een topic met de naam jaabir zie, dan denk ik meestal here we go again. Nu heb ik echt zoiets van waar heb jij het toch over???

21-02-2011, 20:14


Buterfly, Klik bij Huwelijk & Islam op "reacties"! Wat valt je op!?

21-02-2011, 20:37
En heb je nooit eens een puntje gehad met een tegenovergestelde boodschap? Een ja/nee volstaat hoor.

21-02-2011, 21:07

Citaat door hallallove:
En heb je nooit eens een puntje gehad met een tegenovergestelde boodschap? Een ja/nee volstaat hoor.


Laatste ontvangen PM:

Jij bent echt niet goed voor mijn bloeddruk.


21-02-2011, 21:38
Je laat iemands hart sneller kloppen en doet iemands bloed sneller stromen.. Van alle leden op deze forum, ben jij degene die zo'n effect heeft. Dat is best een eer..

21-02-2011, 22:26

Citaat door Aboe_Qaboe:
Laatste ontvangen PM:

Jij bent echt niet goed voor mijn bloeddruk.



Herkenbaar.
Straks krijg je nog schade claims via zorgverzekeraars. Jij kost hen geld.

21-02-2011, 22:26

Citaat door JAABIR:
Af en toe krijg ik een poentje (meestal een rode) toegestuurd met zo een opmerking:
donder op, jij zal zeker met een slxt of een ex slex trouwen met die mentaliteit van je. Tfoe!!
Op mijn andere account kreeg ik een gelijkaardige opmerking, maar dan over een gescheiden vrouw.

Onbewust geeft diegene toe dat een (ex)xxxx minderwaardig is en dat ik ze3ma niet beter verdien... beter = een nette Dame. Niet bewust, uiteraard, maar daar komt het uiteindelijk wel op neer.

Het grappigste is dat ik die poentje te danken had aan een reactie die ik ergens heb geplaatst waarin ik net hetzelfde heb getypt, namelijk dat een (ex)xxxx minderwaardig is...



Ik mag dat dus niet zeggen/typen, maar anderen mogen dat wel denken/poentjeren...





22-02-2011, 02:28
Jij verdient alleen rode puntjes. Wees blij dat je wat krijgt..