Bekijk volle/desktop versie : ik wil iemand van marokko naar nederland halen info



21-02-2011, 17:25
wie heeft er ervaring mee wat moet je allemaal hebben om iemand als wil binnenkort trouwen maar door al die regels weet ik even niet meer alles is welkom geen onzin

21-05-2011, 18:50




Zelfs een illie uit marokko wil geen tweedehandse afgetrapte h0e-r als jij

21-05-2011, 19:01
lieverd ik heb ook mijn man uit marokko gehaald moge allah je helpen

x je moet je huwelijksakte laten legaliseren in rabat frans en daarna kan je het in het nederlands doen hier
xdan moet je, je huwlijk laten registeren in de gemeenste waar jij staat in geschrijven.
xje hoeft geen huisvestigt te hebben dus je hoeft geen eigen woning te hebben als je maar jij maar staat inschrijven en je man kan daar ook inschrijven.
x vervolgens moet je man inburgeingsexamen doen in het buiten land. de kosten zijn 350 euro en is 1 jaar geldig
x als hij het heeft gehaald kan je aanvraag doen mvv heet de aanvraag
jij moet 1450 bruto je moet loonstroken en zoverzamlen

kijk op http://www.ind.nl kan je ook veel info halen ik hoop je geholpen te hebben

21-05-2011, 19:06

Citaat door voor_jou:
lieverd ik heb ook mijn man uit marokko gehaald moge allah je helpen

x je moet je huwelijksakte laten legaliseren in rabat frans en daarna kan je het in het nederlands doen hier
xdan moet je, je huwlijk laten registeren in de gemeenste waar jij staat in geschrijven.
xje hoeft geen huisvestigt te hebben dus je hoeft geen eigen woning te hebben als je maar jij maar staat inschrijven en je man kan daar ook inschrijven.
x vervolgens moet je man inburgeingsexamen doen in het buiten land. de kosten zijn 350 euro en is 1 jaar geldig
x als hij het heeft gehaald kan je aanvraag doen mvv heet de aanvraag
jij moet 1450 bruto je moet loonstroken en zoverzamlen

kijk op http://www.ind.nl kan je ook veel info halen ik hoop je geholpen te hebben
Lees effe haar andere reacties waarin ze trots vertelt over haar hoerepraktijkjes.

Dit is een versleten hoe-r waar geen 1 jongen mee wil trouwen en nu denkt ze dat ze een ezel uit Marokko kan halen die zal trappen in haar sprookjes

De mannen uit Marokko zijn een stuk slimmer dan de Marokkaanse mannen in Nl. En de waarheid komt toch altijd boven water. Dit wijf is gedoemd om de rest van haar leven in ellende te leven

21-05-2011, 19:10


ik en mijn man hebben elkaar hier ontmoet mongol hij heeft spaanse verblijfsdocument en wil hem hier echtmatig hebben dus hou je onzin bijje

21-05-2011, 19:12

Citaat door voor_jou:
ik en mijn man hebben elkaar hier ontmoet mongol hij heeft spaanse verblijfsdocument en wil hem hier echtmatig hebben dus hou je onzin bijje

Wollah jij bent echt kk dom. Wie heeft het over jou. Mijn reactie gaat over de topicstartster eh echte mongool met je lage iq.