Bekijk volle/desktop versie : Blunders en grappige reacties van man en moeder voor/na en gedurende de bevalling



21-02-2011, 16:36
Ik wil lachen. Deze topic is fi Khataar Tetouania.
Ik begin wel (maar dan fictief):


[B]GEBOORTEPLAN

Ik (willekeurig Marokkaanse vrouw) begon te googlen naar geboorteplannen, want moest mijn geboorteplan herzien.

Dit was mijn oorspronkelijke geboorteplan:


Een week voor de uitgerekende datum:

Harsen, sauna, massagebehandeling en gezichtsbehandeling
Maandags en donderdags vasten.
Dinsdag woendags en vrijdags vriendinnen en familie uitnodigen om afscheid van te nemen. Je weet maar nooit wanneer je over boord geraakt
Zaterdag en zondag nog de laatste Get-Rachid-ready-tests doen
Zondag huis schoonmaken en erfenis op papier neerzetten en opnemen aangezien ik stiekem Rachid voor geen moer vertrouw.....(:moe
Zondagnacht Lafjar bidden en dan wachten op de lynch partij


Tijdens de bevalling:
Rachid is ten alle tijden aanwezig.
Als de weeen om de kwartieren komen geeft verloskundige mij de zweep waarna Rachid een klap tegen zijn ass krijgt.
Bij 10 zweepslagen die verloskundige bijhoudt mag Rachid pauzeren.
Ma neemt het dan over en wordt gevraagd mij te steunen door niet te zeggen hoe het moet, maar puur om doe3a te doen gedurende de wegpufferij.
Ma is niet gerechtigd gedurende de bevalling iets in mijn mond te stoppen om pijn af te wenden........cq boeren traditionele pijnbestrijding ga ik niet mee akkoord.
Na kwartier pauze mag Rachid weer terrein betreden.

Rachid mag niet:
a. Huilen
b. Flauwvallen cq aandacht opeisen terwijl ik juist in het middelpunt hoor te staan
c. Grappen maken over hoe ik eruit zie, over dat ik de boel bij elkaar schreeuw, over akedotes of andere onzin om me te entertainen
d. kleding dragen die stinken, die te felle kleur hebben. Wel mijn kind niet blootstellen aan een zwerver zonder modesmaak.
e. Telefoonopnemen is verboden. Vrienden bellen is verboden. Familie verslag doen van hoe het gaat is verboden. Rachid is openhartig en het laatste wat ik wil is dat hij in zijn zenuwen familie verteld dat ik een x-centimeters ontsluiting heb. (:moe
f. Mij vertellen hoe ik moet puffen, uitroepteken !!!!
g. Zeggen dat ik het goed doe. Een dader gaat me geen beoordelingen staan geven. MotheF-er. Eerst vrouw bevruchten en dan willens en wetend mij deze pijn laten doormaken.
h. eten voor mijn neus. Hij vast maar die dag. Als ik niets mag eten dan mag hij dat ook niet
I. Glimlachen naar vrouwelijk personeel, uitroepteken!!!! Als hij dat doet dan is scheidingsverzoek, zie bijgevoegde bijlage, per direct van toepassing.
J. Wat verder te tafel komt en aan verloskundige wordt medegedeeld.

Rachid mag:
Ademhalen.



Pijnbestrijding:
Alles, maar dan ook alles om geen pijn te voelen. Graag ruggenprik bij eerste tekenen van pijnsymptomen. Een traan is de eerst pijnsymptoon. Graag op dat moment al maatregelen nemen.



Na de bevalling:
Rachid fluistert Adan in kinds oor en wordt verzocht het ziekenhuis te verlaten en zijn koffers in te pakken
Ma mag niet:
a. Kind mummificeren met witte katoenen stof, lakhoul, jayt el baldi, amuletjes en andere Farao toestanden in de hoop mooie kleinkind te kunnen krijgen. Li a3ta Allah A3ta Allah ama.
b. Berberse liederen zingen om kind tot kalmte te brengen. Wens mijn kind niet al in zijn eerste levensfase te confronteren met trauma's.
c. Te yoeoeyoeoeoeoeyoee-en in de hoop de familie in Marokko te kunnen berichten van de geboorte van een kind (:maf
Ik, lees moeder, mag kind melk geven, maaaaaar op voorwaarde dat ik dat zelf mag doen....lees geen ma of schoonmoeder aanwezig bij eerste borstvoeding kind
Pa mag niet:
Kamer binnenkomen. Pa wordt gevraagd thuis te wachten
Ik, lees tamza, verzoek bij het douchen bijstand van psycholoog bij het zien van mijn misbruikte lichaam.


Tot slot:

Ik, lees moeder, vraag bij voorbaat geld van ziekenhuis bij bijna doodservaring na niet verzoek ingewilligd te hebben van pijneloosheid bij bevalling.



Is getekend,


Moeder to be.[/B]

21-02-2011, 16:40


Aaaaaaaaaaaahhhhhh Aaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh ik kan niet meer! Aaaahhhhh Pfffffffff pffffffffffffff Pffffffffff ik kan niet meer! Aaaaaaaaaaaaaah.


Rachid was toen beneden. Raasde de trap op. Als een Hicham El Gerrouj snelde hij naar de babykamer, pakte de babytasje met -- magazine, ipod met Qurantekstje, badjas, tandenborstel, pantoffels, babykleding en stiekem verstopt een zweep waarbij ik al mijn frustraties op moment supremes op hem kon afreageren. Van de babykamer hoorde ik hem weer als een eland de trap af rennen, de autosleutels grissen van de tafel in de woonkamer, waarna hij als een bezetene het huis uitliep en in de auto ging zitten en motor startte en wegreed........en toen het kwartje viel racede hij de straat weer in en remsporen achterlatend stopte hij voor de deur



EN ik? Ik zat daar maar.......en hield de tijd bij.............en ja hoor.........Rachid kwam met babytas aanrennen en opende de deur.

Met schaamrood keek hij me aan en ik wist nog net netjes uit te brengen. A Sukkel! Je weet toch dat ik 5 maanden zwanger ben????? Dus dan had je moeten weten dat dit een test was. Dan had je ook nu moeten weten dat je hebt gefaald. Ik schrap je meteen, nu, daba, droukin, al an men zwangerschapplanboekje! Welke sukkel gaat nou wegrijden zonder zijn bevallende vrouw? Wash denk je dat babies echt zomaar uit het ziekenhuis vandaan komen? Je weet toch wel dat het uit mijn gat gaat komen toch???


Hij werd helemaal rood. Waarom doe je zo? Je weet toch dat je hier niet over kan grappen? Ik schrok me wild. Je zat als een beer die honger had, een echte tamza de boel bij elkaar aan het schreeuwen. Ik heb het echt met je gehad. Ik ga naar mijn ma. Je doet maar. Beval maar zelf. Pfffff wil niet eens bedenken hoe je bent als je echt gaat bevallen. Vraag je ma mee, dan doe je mij ook een plezier!!!

Voor dat ik hem nog een preek kon geven dat mijn ma hier niets mee te maken had was hij al weg.


Maar goed, ik weet voldoende. Ga mijn zwangerschapplanning aanpassen.

21-02-2011, 16:52



21-02-2011, 16:53

Citaat door Jamila_K8:





Iemand die de humor begrijpt.

In werkelijkheid zou dat zomaar eens geschieden.


Heb nog geen man, dus moet het puur met fantasie doen.

Heb jij al kids/man?

21-02-2011, 16:54


Hahahahahahahahahahahahahahahahh

Rachid mag enkel ademhalen

21-02-2011, 16:55

Citaat door Respectvol_25:
Iemand die de humor begrijpt.

In werkelijkheid zou dat zomaar eens geschieden.


Heb nog geen man, dus moet het puur met fantasie doen.

Heb jij al kids/man?


Ben al wel getrouwd, maar nog geen kids..

Wanneer het zover is, denk ik aan jouw geboorteplan


21-02-2011, 17:00
Dames aangezien jullie de humor waarderen gaan we terug naar het zwangerschapsmoment:




De bruid die zwanger wordt......:

De Zwangerschapstest!!!!!!!!!!!!


Al weken voelde ik me niet goed. Had last van nog-een-woord-over-mijn-humeur-en-ik-sla-je-in-elkaar-syndroom. Was overgevoelig!! Kreeg via via via te horen dat de dochter van de man van de schoonmaakster van het kleinkind van de slager van mijn schoonmoeder haar nagel had gebroken en ik viel bijna om van het huilen Wat een onrecht in deze wereld. Verder heb ik spontaan een schoen naar de hoofd gegooid van mijn man toen hij vroeg of ik thee wilde drinken. Hoe durfde hij: heb ik soms geen mond om zelf thee te vragen. Zo waren er meerdere voorvallen............ Toen ik bijvoorbeeld op de bruiloft van mijn schoonzusje een dame recht in het gezicht had uitgelachen toen ze zei dat ze last had van aambeien. Toen vond ik het heel grappig. Op het moment dat ik ook nog eens achterkwam dat ik al 2 keer niet ongesteld was geworden................ viel het kwartje


Gelukkig had ik toen net niet mijn echtscheidingaanvraag op de bus gedaan.




Ik dus op een dag naar kruidvat gelopen en dacht laat ik eens testen.




Ik kwam het huis binnen, zetten het op een sprintje naar de WC. Op weg naar de WC maak ik de verpakking open. Heb de test in mijn rechterhand, maak de wc deur open, trok mijn broek en onderbroek naar beneden, zit op de plee en plassen maar


Ik kreeg de slappe lach: want ik een moeder? Dat wilde ik geen enkel kind aandoen.



Overtuigd van het feit dat Allah dat ook zou denken kijk ik hoeveel streepjes te zien zijn.


Dus ik wacht even en zie dat er duidelijk strepen te zien zijn.


Ik krijg weer een slappen lach en denk wat zijn die testen toch hilarisch


Dus ik doe nog een test en nog een test en nog een test en moet vol ongelovig constateer ik dat mijn man vader wordt................


Hij kan dat niet




Hoe zal ik het hem gaan uitleggen..........

21-02-2011, 17:01
Hoe leg je een man uit dat hij een kindje krijgt?


Ik was aan het denken om de zwangerschapstest in te pakken in een doosje met een leuke speen daarnaast.

Of allemaal babysokjes verspreiden over de woonkamer.


Was zo zenuwachtig. Dus ik besloot mijn beste vriendin te bellen die toevallig aangetrouwde familie was. Ik vroeg haar om advies en ze vertelde me dat het idee met die sokjes geweldig was.


Wat ik niet wist was dat enkele seconden daarna de roddelketen in werking ging treden:


Vriendin aan haar man: Laila krijg een baby
Haar man aan de slager: Die dame van Rachid krijgt een kind, maar Rachid weet het nog niet. Vraag me af waarom Rachid het niet mag weten.
Slager aan de Roddelmagneet van de buurt: Rachid krijgt een kind, maar z’n vrouw wilt het niet aan hem vertellen. Rachid meskien zal wel met problemen te maken hebben.
Roddelmagneet aan de werkloze-sociale-dienst-hangouderen: Die Rachid. Moge Allah hem bijstaan!!!!!!!!!! Zijn vrouw is zwanger geworden zonder dat hij dat weet!!!! Ya rab! Dit verdiend hij niet!

De hangouderen aan hun vrouwen: Jullie vrouwen zijn allemaal bnate aznak. Zodra jullie vrijheid genieten ontsporen jullie. Kijk alleen die Rachid. Hij liet zijn vrouw werken en nu is ze zwanger van een man die ze op straat is tegen gekomen. Wahad 3azi of zo! Rachid is een hond, hij had haar achter de keuken moeten vastbinden. Vraag me af of hij deze klap kan overleven.
Misschien moeten we de Iman inlichten.

Tegerlijkertijd:
1. De vrouwen besluiten op bezoek te gaan bij de moeder van Rachid: Al huilend en op de knieen slaand informeren ze schoonmama dat haar schoondochter een kind krijgt van een Surinamer en dat Rachid van niets afweet. De schoonmoeder besluit haar handen op haar oren te plaatsen. Wiewieeeeeeeeeeeeek Ya 3ibadAllah Wieeeeeewieeeeeeeeeek. Ze valt flauw en wordt gekalmeerd door de dames. Ze besluit te wachten op haar man en hem te informeren.

De dorpsimam wordt ingelicht door de hangouderen en besluit de schoonvader te informeren: U schoondochter is vreemdgegaan met een Kaffier en krijgt een kind van hem. In ons geloof beste Hadj is het niet goed dat een vrouw vreemd gaat. Zichtbaar geshokeerd en in zijn trots gekrent verneemd de hadj dit nieuws en besloot thuis terug te keren en Rachid te informeren.


Thuis teruggekeerd ziet hij aan de fysieke staat van zijn vrouw dat ze het nieuws ook weet. Hoewel ze allebei boos zijn, ontbreekt ze helaas het lef telefonisch Rachid in te lichten.

Arme Rachid zat ondertussen in zijn auto op weg naar huis na een drukke werkdag en hoort gepiep. Een SMS!!!!!!!


"Ya waldi, ga naar huis en scheid met je vrouw. Ze krijgt een baby van een Antilliaan en ze wilt het jou niet vertellen. Veel succes! Ps: Vermoord haar niet, dan ben jij de klos. Vader van jou Hadj Mustapha."



Rachid voelt het bloed uit zijn lichaam vloeien en heeft ter nauwer nood nog enkele harttikken per minuut kunnen produceren. Hij parkeert de auto en rent het huis binnen.



Huilend en schreuwend komt hij binnen: Laila waarom doe je mij dit aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!!!!!!!!!


Hij komt de woonkamer binnen en ziet Laila in een verwarrende blik, maar toch met een brede glimlach: Wie heeft jou het goede nieuws verteld?

21-02-2011, 17:09
oh my god wat leukkkk

21-02-2011, 17:39
wajooow echt dodelijk....

Mijn buik doet pijn van het lachen...

nog meer,.......nog meer,.............

21-02-2011, 17:59
gekkenhuis..

21-02-2011, 18:33
lol:
Zie het al helemaal voor me,
Jij hebt echt humor.

21-02-2011, 18:48


wajoo 3la fantasie echt grappig

21-02-2011, 18:48
Dit heb je trouwens al eens eerder geplaatst niet waar? Of heb ik dat gedroomd..?