Bekijk volle/desktop versie : Al Dat Gezeik Over Na De Dood



Pagina's : [1] 2

21-02-2011, 16:24
WE GAAN ALLEMAAL EEN KEER DOOD DAT WEET IK MAAR
ik ga rechtsstreeks na de hel dat weet ik ook
EN DAN DIE HOOFDDOEKJES DIE GAAN OOK NA DE HEL DIE ZIJN SCHEINHEILIG ALS DE TYFUS..
en ja dames die geen hoofddoek dragen jullie gaan ook dood en na de hel..mannen jullie ook jullie zijn smerig rechtsstreeks hel voor iedereen ..t gaat een drukke boel worden daarzo.hebben ze daar ook marokko.nl om contact te maken met onze ouders die in de hemel zitten

21-02-2011, 16:25


Jij moet verbannen worden!

21-02-2011, 16:25
Wat ben jij triest zeg. Staghfirull'Allaah.


=/

21-02-2011, 16:27

Citaat door zwina1:
WE GAAN ALLEMAAL EEN KEER DOOD DAT WEET IK MAAR
ik ga rechtsstreeks na de hel dat weet ik ook
EN DAN DIE HOOFDDOEKJES DIE GAAN OOK NA DE HEL DIE ZIJN SCHEINHEILIG ALS DE TYFUS..
en ja dames die geen hoofddoek dragen jullie gaan ook dood en na de hel..mannen jullie ook jullie zijn smerig rechtsstreeks hel voor iedereen ..t gaat een drukke boel worden daarzo.hebben ze daar ook marokko.nl om contact te maken met onze ouders die in de hemel zitten



21-02-2011, 16:28


So, wat mankeert jouw?
Als jij al bij voorbaat weet dat jij naar de hel gaat, wordt het dan niet tijd om er iets aan te doen?
La hawla wala kawatien ila bilah!

21-02-2011, 16:31

Citaat door --SKM:
Wat ben jij triest zeg. Staghfirull'Allaah.


=/



Dat dus.

21-02-2011, 16:31
Je weet niet of je naar de hel gaat. Je moet die instelling veranderen.

21-02-2011, 16:32

21-02-2011, 16:34
Jij verveelt je..

21-02-2011, 16:38

Citaat door zwina1:
WE GAAN ALLEMAAL EEN KEER DOOD DAT WEET IK MAAR
ik ga rechtsstreeks na de hel dat weet ik ook
EN DAN DIE HOOFDDOEKJES DIE GAAN OOK NA DE HEL DIE ZIJN SCHEINHEILIG ALS DE TYFUS..
en ja dames die geen hoofddoek dragen jullie gaan ook dood en na de hel..mannen jullie ook jullie zijn smerig rechtsstreeks hel voor iedereen ..t gaat een drukke boel worden daarzo.hebben ze daar ook marokko.nl om contact te maken met onze ouders die in de hemel zitten

heb je weer its misdaan ja;willi hoe je doet en echte duivelin

21-02-2011, 16:43
helemaal naar de klote
en hier mee moeten wij toekomst opbouwen

HellnO

21-02-2011, 17:02
t is waar jullie kunnen roepen wat jullie willen maar jullie kom tog uiteindelijk in die helse vuur...zehma jullie hebben nooit wat gestolen,geroddeld,je ouders onbedoeld pijn gedaan ..allah kan je vergeven maar niet alles tenzij je na de mekka bent geweest

21-02-2011, 17:02



Citaat door zwina1:
t is waar jullie kunnen roepen wat jullie willen maar jullie kom tog uiteindelijk in die helse vuur...zehma jullie hebben nooit wat gestolen,geroddeld,je ouders onbedoeld pijn gedaan ..allah kan je vergeven maar niet alles tenzij je na de mekka bent geweest


Ssht, alsjeblieft.

21-02-2011, 17:04

Citaat door Schimmpie:
helemaal naar de klote
en hier mee moeten wij toekomst opbouwen

HellnO

jaja je kan haar vergezellen na de hel

21-02-2011, 17:10
Praat niet uit onwetendheid, en laat dat aan degene over die de hel geschapen heeft. En hoe weet je dat jij naar de hel gaat? en sommige zullen op bedevaart gaan maar hun zonden zullen niet vergeven worden.

Op gezag van Aboe Hurairah(moge Allah tevreden met hem zijn) van de Profeet (moge hij de zegeningen en vrede van Allah krijgen), die zei:

“Een man had grote zonden tegen zichzelf begaan, en toen de dood naderde, beval hij zijn zoons: “Als ik overleden ben, verbrand mij, vermaal mij dan en strooi (mijn as) in de zee, want, bij Allah, als mijn Heer mij te pakken krijgt, dan zal Hij mij op zo’n manier straffen als Hij niemand anders heeft gestraft.”
Dit deden zij met hem. Toen zei Hij (Allah) tegen de aarde: “Breng voort wat je hebt genomen – en daar was hij! En Hij (Allah) zei tegen hem: “Wat heeft jou ingegeven om te doen wat je deed?” Hij zei: “Angst voor U, O mijn Heer(of hij zei: “Ik was bang voor U) [70] en om deze reden vergaf Hij hem.

Dit is overgeleverd door Moeslim ( ook door Al-Boechari, an-Nasa’i en Ibn Maadjah).
__________
70 Een andere bewoording

Pagina's : [1] 2