Bekijk volle/desktop versie : sihr gezocht



Pagina's : [1] 2

20-02-2011, 23:04
kennen jullie iemand die sihr toepast??
niet voor slechte doeleinden bedoeld!
mail me
flower11@live.be

20-02-2011, 23:07


Voor wat dan, als ik vrage mag.

20-02-2011, 23:08
enkel en alleen voor mezelf ik doe hier niemand kwaad mee en betrek er niemand bij! juist mezelf

20-02-2011, 23:12
Niet voor slechte doeleinden.. Klaar om Allah swt te verwerpen en je ziel te verkopen aan de duivel? Wat haaaaaaaaaat ik mensen als jij. Getver de getver. Walgelijk. Ga eens wat lezen over sihr en de betekenis daarvan voor je zo'n shittopic opent. Moge Allah swt je verhinderen in je zoektocht.

20-02-2011, 23:13


Sihr, oftewel tovenarij.

Tovenarij is een overeenkomst en een verdrag tussen een tovenaar en een duivel. Een tovenaar die toenadering zoekt tot een duivel met daden van ongeloof of met zonden, waardoor de duivel deze tovenaar gehoorzaamt.

De Profeet - vrede en gebeden over hem - heeft gezegd:

"Degene die zelf tovenarij praktiseert of een ander dit laat doen, hij behoort niet tot ons..."

Wanneer jij naar een tovenaar gaat om jezelf of een ander te genezen, dan behoor je niet tot de gemeenschap van Mohammed - vrede en gebeden over hem.

"...en degene die naar een helderziende of waarzegger gaat en gelooft in wat hij zegt: voorzeker, die is ongelovig aan datgene wat naar Mohammed is neergezonden."
Overgeleverd door Ahmed.

Ook heeft hij(vrede zij met hem) gezegd:

"Vermijd de zeven vernietigers: het toekennen van deelgenoten aan Allah, tovenarij..."
Overgeleverd door al-Boekhaarie en Moeslim.

Na het toekennen van deelgenoten aan Allah komt de tovenarij als tweede op de lijst van de vernietigers. Tovenarij is namelijk ongeloof aan Allah.

Bron: http://www.soennah.com

Voor alle duidelijkheid:
Tovenarij/magie is te allen tijde TEN STRENGSTE VERBODEN in de Islaam! Ook het zoeken van genezing middels tovenaars/mensen die zich bezighouden met sih’r (tovenarij) is absoluut haraam (verboden) en men opent hiermee een grote deur naar duisternis en verdoemenis! Moge Allaah eenieder van ons hiertegen beschermen!

20-02-2011, 23:13
Voor jezelf? Waar heb je het over? Weet je wel wat sihr is?

20-02-2011, 23:27

Citaat door karin11:
enkel en alleen voor mezelf ik doe hier niemand kwaad mee en betrek er niemand bij! juist mezelf



Meid. kun je even duidelijk zijn, want sihr is in elke opzichte iets slecht, al wil je het als goede doeleinden gebruiken. Maar waarvoor wil je het dan, pmen mag ook meid

20-02-2011, 23:37
Als je wist dat sihr je hele leven kapot kan maken, je hele persoonlijkheid, alles......dan zou je nooit zo'n vragen stellen.

21-02-2011, 02:03
als ik jouw was begin er niet aan. doe het niet bijzelf en helemaal niet bij iemand anders

21-02-2011, 09:23
Sihr = slecht!!
Jij hebt geen voodooman nodig, maar een psychiater!!!

21-02-2011, 12:14
Voor jezelf? Are you fckn kiddin' me!?

22-02-2011, 06:21
ik heb geen meningen gevraagd maar enkel en alleen een telefoonnummer,
dus weet je niemand? reageer dan ook niet! kijk eerst naar jullie eigen leven voor jullie over een ander oordelen!!

23-02-2011, 21:37


Allahoel Musta3aan!

24-02-2011, 15:36
wist je dat tovenaars plassen over de Koraan, en ayaat uit de Koraan met (menstruatie)bloed schrijven op een blaadje om de sihr te bewerkstelligen.. dit moet de tovenaar doen zodat de shaytan de sihr gaat toepassen bij desbetreffende persoon

Tovenaar= ongelovige, vieze, onreine, mushriek.. die zonder berouw te tonen moet worden onthoofd volgens de shari3a na het uitvoeren van deze praktijken.

Ik denk dat ik hiermee genoeg heb gezegd, maak zelf het rekensommetje.

24-02-2011, 19:33

Citaat door Tanzila:
wist je dat tovenaars plassen over de Koraan, en ayaat uit de Koraan met (menstruatie)bloed schrijven op een blaadje om de sihr te bewerkstelligen.. dit moet de tovenaar doen zodat de shaytan de sihr gaat toepassen bij desbetreffende persoon

Tovenaar= ongelovige, vieze, onreine, mushriek.. die zonder berouw te tonen moet worden onthoofd volgens de shari3a na het uitvoeren van deze praktijken.

Ik denk dat ik hiermee genoeg heb gezegd, maak zelf het rekensommetje.




Khoop dat het nu dudielijk voor haar is

Pagina's : [1] 2