Bekijk volle/desktop versie : Waarom geen revolutie in Europa tegen de toegenomen racisme?



Pagina's : [1] 2 3 4

20-02-2011, 20:36
De afgelopen jaren is in Europa een klimaat van haat ontstaan. Migranten en Moslims zijn hierbij het mikpunt. Eerder in Frankijk waren er protesten geweest, die volgens sommige schrijvers toch voor (prositieve) veranderingen in de positie van migranten hebben gezorgd.

Ik ben wel tegen auto's in brand steken enz. Maar wij moeten iets doen. Wij mogen het niet meer toelaten om maar vernederd en tot het bot beledigd te worden. Wij mogen niet zwijgen voor het toenemende racisme en polarisatie.

20-02-2011, 20:38


Omdat je nu al aan kunt zien komen dat het niet vreedzaam gaat zijn en dus een averechts effect zal hebben.

20-02-2011, 20:41
Omdat zoiets koren op de molen is.
En rellen/vernielingen komen er dan toch wel.

20-02-2011, 20:44
Inderdaad, een betere wereld begint bij jezelf..

20-02-2011, 20:55



Citaat door Leipe_zionist:
Typisch. Je hebt blijkbaar zo'n hekel aan racisme en wilt er iets aan doen maar ik zie je nooit wat zeggen over de stortvloed van racistische posts hier elke dag van Marokkanen en moslims. Waarom niet, als ik vragen.


Omdat Marokkanen en Moslims geen racisme kennen. Er is nog nooit iemand in de Aracisch of Islamitische wereld gelyncht en vermoord omdat hij bijvoorbeeld zwart is. Racisme is iets waar blanken mee besmet zijn. Lees de Koran en je zult zien dat racisme absoluut niet getolereerd wordt en hellevuur is daarvoor de straf. Voor God tellen alleen de daden. En niet de huidskleur enz.

20-02-2011, 20:55

Citaat door Leipe_zionist:
We weten allemaal wat er gebeurt als je meer dan 10 Marokkanen of moslims bij elkaar zet.


Smerig is dat he van die Kxx-Marokannen!, met zij tienen hoe durven ze.

Wat dacht je van een ander Kxx-volk, Ja een miljoen Joden, hebben 15 miljoen Palestijnen verjaagd.

20-02-2011, 20:59
Jij noemt jezelf leipe Zionist. Dus ik vind wel vreemd dat uitgerekend jij commentaar levert...Zionisten vermoorden kinderen. Lafaards die jullie zijn.

20-02-2011, 21:16

Citaat door hamkaas:
ik verheug me nu al op het gekluns van moslims die iets gezamenlijk proberen te organiseren


Niemand zal het ontgaan zijn, dat de haat tegen Moslims steeds erger wordt. Op het Internet op school en om ons heen zien we vormen van Moslimshaat, Het lijkt wel een soort mode, om tegen Moslims te zijn. Iedereen is fundamentalist en allemaal werkeloos en bovendien nog crimineel.Wanneer gaan we weer eens inzien, dat afgeven op andere culturen niet de oplossing is. Om een betere maatschapppij te creëren zullen we dat toch samen moeten doen. Als Trotse Moslima zie ik het ook al mijn plicht, om elkaar te respecteren. Natuurlijk is geloof heel persoonlijk. Maar ook als je niet gelovig bent, wil je toch in vrede met elkaar omgaan.

Een oud spreekwoord is hier zeer van toepassing.
Haal eerst de balk uit je eigen oog, voordat je de splinter uit andermans oog haalt. PEACE !

20-02-2011, 21:21

Citaat door Leipe_zionist:
Marokkanen zijn bij verre het meest racistische volk dat ik ken. Het ene na het andere topic staat hier vol met racistische opmerkingen van Marokkanen en meneer komt even vertellen dat Marokkanen geen racisme kennen. Werkelijk alleen moslims kunnen zo ontkennen. Dit is eigenlijk geen ontkennen meer, het is gewoon keihard liegen. Iets waar vele moslims geen enkele moeite mee hebben.


Kritiek op zionisten en moordenaars is geen racisme. Blijkbaar valt het racisme op deze site wel heel er mee, want anders zou jij nooit zo vaak actief zijn op deze topic, tenzij jij racisme heel erg prettig vindt?!

20-02-2011, 21:23

Citaat door Leipe_zionist:
Ik zie voornamelijk heel veel Marokkanen en moslims die zo racistisch als de pest zijn. Wat vind jij daarvan?


Blijkbaar valt het racisme op deze site wel heel er mee, want anders zou jij nooit zo vaak actief zijn op deze topic, tenzij jij racisme heel erg prettig vindt?!

20-02-2011, 21:26

Citaat door hamkaas:
ik verheug me nu al op het gekluns van moslims die iets gezamenlijk proberen te organiseren


De geschiedenis heeft bewezen, als zij zich verenigen en organiseren, dan maakt niemand meer een kans. Dat weten ze in Amerika al te goed, vandaar dat verdeel en heers politiek.

20-02-2011, 21:30
ik wacht dus met de maroc revolutie ! ik begin eerst hier! damm ik heb ineens overal revoluties .

20-02-2011, 21:30



Citaat door Leipe_zionist:
Ik zie voornamelijk heel veel Marokkanen en moslims die zo racistisch als de pest zijn. Wat vind jij daarvan?



Rasisten bevinden zich onder elke bevolkingsgroep.

Wat ik heel erg belangrijk vind is: Heb respect voor elkaar.Accepteer en waardeer de ander zoals hij of zij is. Als je dat uitstraalt, kan je het ook terug verwachten.

20-02-2011, 21:36

Citaat door MISSSS_HOUCIMAA:
Rasisten bevinden zich onder elke bevolkingsgroep.

Wat ik heel erg belangrijk vind is: Heb respect voor elkaar.Accepteer en waardeer de ander zoals hij of zij is. Als je dat uitstraalt, kan je het ook terug verwachten.

Heb je respect voor ongelovigen? Voor homo's? Voor kufaars (niet gelovigen), Voor
polytheïsten? Voor Joden? Heb je respect voor een andere wet dan die voorgeschreven door de islam?

O..ja en als je me dan antwoord dan gewoon met ja of nee, dus niet een verhaal eromheen lullen.

20-02-2011, 21:37

Citaat door Leipe_zionist:
Met als resultaat dat nu 90% van de moslims als beesten leven in kleien hutjes in achterlijke middeleeuwse landen waar ze elkaar om de haverklap opblazen in naam van Allah.
Serieus, moslims kunnen niets, zeker niet in groepen. Niets, helemaal niets.
Zet er 10 bij elkaar en ze slaan elkaar de koppen in.



Zonder je te willen aanvallen heb ik toch een vraag voor je....
wat doe je eigenlijk op deze site... (Wetende dat er veel moslims op komen ) als je zoveel kritiek en weinig respect hebt voor ons .

Pagina's : [1] 2 3 4