Bekijk volle/desktop versie : Hij Die Nooit Meer Een Deel Van Mij Zou Worden,Werd Mijn Alles!!



Pagina's : [1] 2

23-09-2004, 17:53

Citaat door MimiMoi:
Hoi Dames En Heren...

Ik Heb Vele Verhalen Gelezen...Ik Besloot Om Het Maar Even te Proberen...Als Jullie Het Niks Vinden Moeten Jullie Het Gewoon Zeggen Dan KaP iK Er Gelijk Mee...Hier Hebben Jullie Alvast Een Voorproefje...


Lots Of Kisses

Hanan....


EeN Gedicht Die Ik Naar Mezelf Schreef Toen Hij Me Verliet :


Ik Moet Door Gaan Met Myn Leven...
Je Hield Van Mij...Maar Dat Was Maar Voor Heel Even...
Ik Wilde De Rest Van Mijn Leven Met Je Delen...
Maar Je Begon je Kennelijk Te Vervelen...
Kon Je Dan Zelfs Niet Een Ascheid Van Me Nemen,Voordat Je Me Verliet...Zelfs Die Ene Minuut Niet...Je Hebt Me Achtergelaten Met Veel Verdriet..Of Was Alles Schijn...Is Dit Voorbestemde Pijn...Die Alleen Vermindert Als Ik Bij Je Kan Zijn...Jij Hebt Mijn Hart Gestolen...
Jij Wist Mijn Hart Als Enige Te Raken...Jij Wist Als Enige Me Gelukkig Te Maken...Ik Probeer Mijn Tranen Weg Te Vegen..Maar Ik Kan Mijn Tranen Niet OnderScheiden Van De Regen...Mijn Tranen Vullen De Zee...
En Nemen Al Mijn Herrineringen Met Zich Mee...Ik wil Beginnen Een Nieuwe Bestaan...Zonder Jou Maar Kan Ik Dat Wel Aan??Je Ogen En Je Lach Is Wat Ik In Je Zag....Zijn Mijn Tranen Die Ik Heb Opgespaard,Het Jou Wel Waard...Mijn Toekomst,Mijn Pijn Was Al Bij Mijn Geboorte Aangelegd...Vele Woorden Vaak Gezegd...Maar Nooit Echt Uitgelegd..
Je Mag Geen Rol Meer In Mijn Leven Spelen..Jou Hart Heb Ik Niet Kunnen Stelen..Al Weer Kan Ik Niet Eten..Mijn Ouders Ik Hoop Dat Ze Het Niet Komen Te Weten...Ik Hoop Dat Mijn Vader Zwijgt En Niet Vraagt Waar Ik Was Al Die Tijd..Ik Hoop Niet Dat Het Ellende Weer Begint..Ik Die Altijd Smoesjes Verzint..Verliefd Zijn Is Geen Politiek...Houden Van Is Niet Van Antiek...Mijn Ogen Rood,Mijn Mond Hou Ik Dicht..Niemand Die Weet Wat Er Schuilt Achter Mijn Nep Lachende Gezicht..Zoveel Verdriet Heb Ik Nooit Gekend..Enigste Wat Ik Weet Is Wie Je Bent..??Ik Had Je Anders Ingeschat...Maar Kennelijk Was Je Het Mij Zat...Wanneer De Leegte In Mij Wordt Gevuld...Dan Wordt "De Ware Ik"Pas Onthuld...Wanneer Iemand Pijn Heeft...Is Er Wel Iemand Die Gelukkig Voort Leeft...Jou Liefde Was Veels Te Laat...Er Is Geen Dag Dat Het Mij Ontgaat...

Tranen Die Vloeien..En Sterven Op Mijn Lippen...Elke Dag Hetzelfde Gevoel Keer Op Keer...Het Wordt Steeds Meer..
.

23-09-2004, 22:00


Nice...The girl with the broken smile, ik vind deze zin mooi, verliefd zijn is geen politiek, so true!

Begin je verhaal, maar please niet in deze Bacardi taal.
Ik ben benieuwd

24-09-2004, 18:24
meid ga door!!!!!!
het is nu al heel mooi dus dat belooft veel goeds dus ga lkkr door!!!!!
aan het gedicht is la te zien dat je talent hebt!!!!!!

keep going girl!!!!!!!!
lot of love your sister in islam hanae

24-09-2004, 19:57
go on, nice start!

24-09-2004, 20:05


ZO ECHT MOOI!!!!!!!!!!!!!! :tranen:

24-09-2004, 22:23
wow mooi verhaal (begin) ga aub verder.


xxx

25-09-2004, 21:42
aaaaaaaaaah, ga gauw verder!!!!!

26-09-2004, 13:30
Wallah pr8igmeid..
Egt oeHh..gewelDiG gew0oN..
DoesSS...ViervolG MadamEe

26-09-2004, 17:40
eey meid egt een mooi verhaal ga gauw verder

Kiss hasna

06-10-2004, 16:43
ga verder!!!!!!

06-10-2004, 17:54
soo prachtig ga verder meid.....

KUssie Asmae...

06-10-2004, 18:08
eyyyyy ga gauw verder man leuk..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

06-10-2004, 18:19


hey sgatjuuuhh echt een leuke verhaal ben je nieuwe fan hahaha ga je snel verder pleasee ik vind heb echt goed please pleasee

dikke boesaaa

06-10-2004, 18:59
eeey zinaaa..ik vind j0u vervolgen prachtig..ga je gauw weer verder..

:blauwekus:

08-10-2004, 12:09
hey meid,

waar blijft je vervolg????

ga snel verder a.u.b

xxx

Pagina's : [1] 2