Bekijk volle/desktop versie : Wie gaat er ook strategisch stemmen?



Pagina's : [1] 2

20-02-2011, 15:15
Ik stem SP, ben erg tegen deze regering en dit is dé kans om dat te laten weten. Ik hoop oprecht dat links een meerderheid weet te krijgen en zo dit minderheids kabinet kan dwarsbomen, ik zie het anders somber in voor NL...

Dit aso beleid moet gestopt worden wat mij betreft!

Ga jij ook strategisch stemmen?

20-02-2011, 15:16


Nee, ik stem op de Partij voor de Dieren omdat ik het meest met hen eens ben.

20-02-2011, 15:18
Ik stem op SP omdat ik student ben

20-02-2011, 15:36
Ik stem niet en ben niet meer van plan om dit ooit weer te doen. Dit o.a. omdat ik mij in geen enkele partij kan vinden.

Hiervoor heb ik altijd Groenlinks of PVDA gestemd, maar het is mij met de tijd steeds duidelijker geworden dat de huidige partijen geen ruk geven om moslims en dat zij er, allen op hun eigen manier, alles tegen doen om de vrijheden van moslims in te perken.

Ik laat mij daarom ook niet gebruiken door mijn stem uit te brengen, om vervolgens vanuit alle kanten steken te krijgen van de mensen die een partij representen.

20-02-2011, 15:49



Citaat door berkoeka2:
Ik stem niet en ben niet meer van plan om dit ooit weer te doen. Dit o.a. omdat ik mij in geen enkele partij kan vinden.

Hiervoor heb ik altijd Groenlinks of PVDA gestemd, maar het is mij met de tijd steeds duidelijker geworden dat de huidige partijen geen ruk geven om moslims en dat zij er, allen op hun eigen manier, alles tegen doen om de vrijheden van moslims in te perken.

Ik laat mij daarom ook niet gebruiken door mijn stem uit te brengen, om vervolgens vanuit alle kanten steken te krijgen van de mensen die een partij representen.


Dat is inderdaad ook zo. Ik voel mij ook door geen enkele partij vertegenwoordigd. Maar het is nog altijd beter als de pvda groter is dan die racisten vvd, cda, pvv etc

20-02-2011, 15:51
Mensen, het is erg van belang dat je voor de prov staten WEL stemt! De 1e kamer is namelijk een afspiegeling van de prov staten.

20-02-2011, 15:52
Maar als je niet wil stemmen is het ook goed, is je goed recht maar dan zou ik eerder blanco stemmen dan helemaal niet.

20-02-2011, 15:53
weet niet dnek dat ik dit keer maar op sp ga stemmen.normaal stemde ik altijd pvda.

20-02-2011, 15:54
Ik stem op mezelf..

20-02-2011, 15:54
ik ga niet stemmen.

20-02-2011, 16:21
D66 voor mij, maar ja anderzijds wil ik op de PVDA stemmen aangezien zij de grootste linkse partij zijn.

21-02-2011, 10:20
Strategisch gezien is het slim om tes temmen op de grootste linkse partij. En dat is in dit geval de Pvda of op de een na grootste. Zo kunnen er we rechtste partijen dwarsbomen.
Ik ga insjallah zeker stemmen...

21-02-2011, 10:25


Waarom zou je niet gebruik maken van je recht? Je hebt recht om te kiezen links of rechts en daarn de verschillende gradaties.

Provinciale verkiezingen zijn zeker belangrijk, want zj kiezen de leden van de eerste kamer en als de huidige regering geen meerderheid heeft in de eerste kamer dan is het zeeeeer moeilijk om die plannen uit te laten voeren.

Ben je tegen dit kabinet, dan moet je al helemaaaaaaaaaaal gaan stemmen! Ben je voor meer geld investeren in onderwijs en vind je onderwijs de sleutel tot succes, dan moet je D66 stemmen...!

21-02-2011, 10:27

Citaat door ouarda24:
Strategisch gezien is het slim om tes temmen op de grootste linkse partij. En dat is in dit geval de Pvda of op de een na grootste. Zo kunnen er we rechtste partijen dwarsbomen.
Ik ga insjallah zeker stemmen...


Precies..

Ik ga insha'Allah ook stemmen..

21-02-2011, 10:32
D66 wordt het weer!

Pagina's : [1] 2