Bekijk volle/desktop versie : DILEMMA: Marokkaanse jongen en Turks meisje??? Onmogelijke huwelijk??? HELLUUPPP



26-12-2002, 23:22

Citaat door LADY_TURQIA:
.

26-12-2002, 23:28



Citaat:
Origineel gepost door LADY_TURQIA
Hallo Mensen,
Graag jullie reacties op deze topic!
Wat vinden jullie ervan?? Een marokkaanse jongen en een turks meisje?? Is een huwelijk onmogelijk ja of nee??? En Hoe moet het met de taal??? En met de kinderen???
Het is niet onmogelijk, maar je hebt inderdaad verschillen zoals de taal en welke taal de kinderen moeten leren, maar als die 2 van elkaar houden dan moeten ze samen naar een oplossing zoeken. Het zou namelijk jammer zijn als ze uit elkaar gaan alleen omdat ze verschillende nationaliteiten hebben...

26-12-2002, 23:57
Als ze beiden in de Islam geloven...dan is dat toch best.Tuurlijk zal er een probleem zijn wat betreft de talen.Mijn beste vriend is toevallig ook half turks en half marokkaans...en kent beide talen.Het wordt wel ingewikkeld gemaakt voor het kind..maar die zal het snel genoeg wel leren.

27-12-2002, 01:02
juist jah, als hij een moslim is en zij ook, waarom niet? het is alleen moeilijk vanwege culturele verschillen

27-12-2002, 01:29


ik ken toevallig en maroc die met een turkse getrouwd is zij hebben een kind samen voor zover ik weet gaat het goed samen .zij praat turks tegen haar zoontje.de rest weet ik niet sorry.in ieder geval veel succes!!

27-12-2002, 02:51

Citaat:
Origineel gepost door LADY_TURQIA
Ik ben zelf van 2 verschillende culturen, en ik zou het niet anders willen. Zolang je allebei van een geloofsovertuiging zijn zal het een stuk makkelijker zijn.

De voordelen van 2 culturen zijn te veel om op te noemen!!! Mensen om je heen maken de nadelen.

27-12-2002, 04:01

Citaat:
Origineel gepost door Mustapha AA
van 2 kanten bekijken vriend
hoe bedoel je???

Misschien kan je een identiteitscrises krijgen maar als je goede ouders heb dan kom je daar wel overheen.

27-12-2002, 09:35
Ik ken een buurmeisje (marokkaanse) van me die ooit getrouwd is geweest met een turk..

Haar ouders wilde perse een arabische band de ouders van de bruidegom wilde ook perse een turkseband..

Toen het eten de een wilde perse arabische hapjes en de ander wilde weer perse turksehapjes..

Van de ene familie mochten er geen mannen komen en van de ander weer wel efin zo waren er een hoop dingen die avond die mis gingen waarop het stel 1 week na het huwelijk alweer een scheiding gingen aanvragen dus mijn mening nee gewoon lekker trouwen met je eigen cultuur kan er ook niks fout gaan no hard feelings everybody happy..

27-12-2002, 09:38
ja das waar turken hebben bepaalde tradities bv de rode lint,de doek,.... dat doen wij allemaal niet snap je daarmee denk ik dat zo een relatie niet mogelijk is ook door de familie,kinderen,taal,...

27-12-2002, 10:56

Citaat:
Origineel gepost door LADY_TURQIA
En wat voor huwelijk krijg je dan?? Turkse of Marokkaanse?? Hoeveel gasten krijg je op je bruiloft? Hoe ga je je kinderen opvoeden?? Hoe ga je communiceren met je schoonouders/ schoonfamilie???
ja dat kan alles kan koffie kan melk kan alles,als rabbi
wilt dat jij met een turk trouwt gaat het ook zo zijn en mijn oom is ook
met een turkse getrouwd helemaal ,niet moeilijk je doe t beiden marokaans
en turks hij nodigt zijn familie en zo uit en zij haar familie
zo moeilijk is het meid
en ja als je kinderen hebt dan moet je maar overeenkomen met je man, leer ze hen beiden mijn broer is puurrr soussi hij spreekt soussia
spaans duits riffia arabisch turks en heeeeeeeeel goed behalve zen nederlands dan natuurlijk en frans ook en hij heeft niet op school geleerd gewoon dus alles kan

27-12-2002, 11:11
salam..
een jongen uit mijn klas is half marokaans half turks .. en zijn ouders zijn gescheiden ,, hij mag haast niet bij zijn moeder komen en... is ook geen moslim jammer genoeg maarja moeten ze zelf weten wou ik even kwijt
maar mayb kan het wel bij andere mensen goed lopen .
beslammaa kiss

27-12-2002, 17:48
ALLESSSSSSSSS KANNNNNNNNNNNNNNNN!!!!!JE WEET HOE IK ER OVER DENK...DUZZZZZZZZZ LOVE CONQUERS ALLL, JE HOUDT VAN HEM, HIJ HOUDT VAN JOU: GO FOR IT, LAAT MIJ MAAR LEKKER MAROKKAANS SHAKEN OP DAT FEEST VAN JE NSHA ALLAHH, GELOOF ERIN........OPTUM EN EEN BOUSSA

27-12-2002, 20:04



Citaat:
Origineel gepost door Noena
Ik ken een buurmeisje (marokkaanse) van me die ooit getrouwd is geweest met een turk..

Haar ouders wilde perse een arabische band de ouders van de bruidegom wilde ook perse een turkseband..

Toen het eten de een wilde perse arabische hapjes en de ander wilde weer perse turksehapjes..

Van de ene familie mochten er geen mannen komen en van de ander weer wel efin zo waren er een hoop dingen die avond die mis gingen waarop het stel 1 week na het huwelijk alweer een scheiding gingen aanvragen dus mijn mening nee gewoon lekker trouwen met je eigen cultuur kan er ook niks fout gaan no hard feelings everybody happy..
Zolang ouders, familie enzo er niet me bemoeien kan het gewoon werken.

90% van alle gemengde relaties lopen niet omdat buitenstaande er mee bemoeien.

echt jammer......................

27-12-2002, 20:40
nou de neef van mijn moeder mijn achterneef is getrouwd met een turks meisje ze hebben al een jongetje bilal heet ie


een jaar naar turkije een jaar naar marokko

en de taal van allebeei een beetje


dus het kan



=emsoem=