Bekijk volle/desktop versie : PABO studenten?



19-02-2011, 22:01
Haaii dames/heren,

Ik had even een paar vraagjes betreft de PABO opleiding. Zelf volg ik momenteel de opleiding Boekhouden, maar aangezien na nader inzien kantoorwerk echt zo niks voor mij is. Lijkt de PABO opleiding mij wel wat.

Nu is het zo dat ik alleen wel gehoord heb, dat de PABO opleiding moeilijker is geworden, en dat je dus uiteraard veel doorzettingsvermogen in bezit moet hebben.

Hoe gaat dat bij jullie? Is de opleiding leuk/leerzaam? Is niet moeilijker geworden/wel moeilijke geworden maar te doen?

Nou ja, ik hoop dat ik door middel van deze topic aan de hoognodige informatie kom. Zodat ik de juiste beslissing zal nemen, wil namelijk niet aan een opleiding beginnen en achteraf spijt hebben.

Alvast bedankt! En mocht ik een puntje kunnen geven, dan zul je die ook zeker ontvangen Insha'Allah.


19-02-2011, 22:27



21-02-2011, 18:11

21-02-2011, 22:04

27-02-2011, 20:16


Ups voor jou!

01-03-2011, 21:38

Citaat door bassira:
Ups voor jou!


Dank je wel mops.

01-03-2011, 21:54
Up voor jou meid! Ik ben zelf gestopt met de opleiding. Maar ik deed de avondopleiding

01-03-2011, 21:58

Citaat door 0ujdia_17:
Up voor jou meid! Ik ben zelf gestopt met de opleiding. Maar ik deed de avondopleiding


Dank je wel, .

Wat is de reden dat je gestopt bent met de opleiding?

01-03-2011, 22:12

Citaat door Juszt___Iki:
Dank je wel, .

Wat is de reden dat je gestopt bent met de opleiding?



Omdat ik daarnaast ook 4 dagen werkte in het speciaal onderwijs als oa. Die combinatie was voor mij niet te doen

01-03-2011, 22:15

Citaat door mis_leila:
Dag dame,

Ik volg de opleiding pabo.. Ik ben heel blij met mijn keuze en heb er totaal geen spijt van. Of het een moeilijke opleiding is, tja.. Volgens mij heeft elke opleiding wel z´n moeilijke kanten. Het gaat erom dat je het leuk vind en dat het beroep bij je past..
Ik zou zeggen ga naar open dagen en mocht die richting je toch liggen, ga er dan zeker voor!

xx


Allereerst bedankt voor je reactie.

De eerste positieve reactie! Nou ja, je hebt gelijk. Ik moet inderdaad maar eens een open dag gaan bezoeken. Of zelfs een dagje meelopen.

Lijkt mij ook echt ontzettend leuk, maar het is even kijken hoe en wat. Dank je wel in iedergeval.

01-03-2011, 22:16

Citaat door 0ujdia_17:
Omdat ik daarnaast ook 4 dagen werkte in het speciaal onderwijs als oa. Die combinatie was voor mij niet te doen


Hmm, oké. Vond je de opleiding zelf wel leuk?