Bekijk volle/desktop versie : Tips van de Marokkaanse vrouw



19-02-2011, 20:43
Hoi ladies,

Ik heb even een vraagje.
Mijn zusje wordt binnenkort om haar handgevraagd.
Nou willen zijn ouders en zijn zussen wat leuks voor haar meenemen.
Denk aan een gouden sieradensetje etc..

Maar nu is het probleem dat mijn zusje niet van goud houdt noch van andere sieraden..

Haar aanstaande heeft mij gevraagd wat ze voor haar mee moeten nemen maar ik heb echt geen idee...!!

Iemand suggesties?
Help me out!!!

19-02-2011, 20:46


Kun je dit niet beter aan je zusje vragen?

19-02-2011, 20:47
zeg maar dat ze van heel veel goud houdt en als ze weg zijn dan kom ik t goud ophalen.....

nee grapje, wat dacht je van kleding, schoenen, parfum een mooie verlovingsring. Ik heb echt geen idee...en tekschita? of gewoon geld kado geven.

19-02-2011, 20:49
mijn zusje heeft geen idee...
voor de henna krijgt ze al een jurk dus....

Ik heb ook echt geen idee

19-02-2011, 20:50



Citaat door Nieuwe_stap:
zeg maar dat ze van heel veel goud houdt en als ze weg zijn dan kom ik t goud ophalen.....

nee grapje, wat dacht je van kleding, schoenen, parfum een mooie verlovingsring. Ik heb echt geen idee...en tekschita? of gewoon geld kado geven.


Ik zal het ze zeggen

Haha een verlovingsring kan in principe wel maar zij is echt een drama m.b.t. sieraden. Ze vind t gewoon niet mooi...en goud al helemaal niet!

Een jurk krijgt zij al voor haar henna...

Nou en de rest...schoenen, kleding....doe maar niet!!

19-02-2011, 20:52
cadeauebon van een winkel

19-02-2011, 20:53
Een leuk horloge mischien? Parfum een leuke grote geschenkmand met allemaal leuke dingen erin denk aan een mooie badjas en eigenlijk kan je er van alles in doen! Succes

19-02-2011, 20:55
thnx lieve meiden...

19-02-2011, 21:04
mijn hemel waarom moeten sieraden altijd van goud zijn ze kunnen ook prachige set kopen van swarovski ofsoooo heb prachtige colliers gezien rond de 400 euro enzoo das staat ook niet krakkemikkerig ken hij oorbellen ring etc bij doen dan is het ook een set gegarandeerd een hit

of andere merken met prachtige sieraden sets

19-02-2011, 21:07

Citaat door spaflesje:
Hoi ladies,

Ik heb even een vraagje.
Mijn zusje wordt binnenkort om haar handgevraagd.
Nou willen zijn ouders en zijn zussen wat leuks voor haar meenemen.
Denk aan een gouden sieradensetje etc..

Maar nu is het probleem dat mijn zusje niet van goud houdt noch van andere sieraden..

Haar aanstaande heeft mij gevraagd wat ze voor haar mee moeten nemen maar ik heb echt geen idee...!!

Iemand suggesties?
Help me out!!!



Wat een probleem zeg

19-02-2011, 21:08
Een grote mandje vol met verzorgings-dingetjes. Dat doet het altijd goed.

Van lichaams-producten naar lingerie tot aan parfum.