Bekijk volle/desktop versie : Fake ex moslim (zionist) ontmaskerd



Pagina's : [1] 2 3 4

19-02-2011, 17:56


Op zijn kanaal nog meer oplichters

19-02-2011, 17:57


LINK:http://www.youtube.com/watch?v=wvjSEe2AFJI&playnext=1&list=PL9B8B927DC34D 49A6

19-02-2011, 17:57
Dat zullen er een hele boel zijn. Mensen doen alles voor geld en aandacht.

19-02-2011, 18:04
exmoslims, zijn mensen die totaal geen kennis hebben over de islam.

In nederland heb je paar voorbeelden zoals die ehsan jami nerd.

19-02-2011, 18:06


Ja maar kijk die filmpjes je gaat kapot lachen kijk ook op ze kanaal als je dood wil lachen hoe nep deze mensen overkomen

19-02-2011, 18:14

Citaat door BroodjeIzan12:
exmoslims, zijn mensen die totaal geen kennis hebben over de islam.

In nederland heb je paar voorbeelden zoals die ehsan jami nerd.


Wij hebben de islam al lang door, we weten welk vlees we in de kuip hebben dat blijkt gelukkig uit de huidige houding van veel westerse landen/bevolkingen t.a.v. die ideologie.

19-02-2011, 18:14

Citaat door BroodjeIzan12:
exmoslims, zijn mensen die totaal geen kennis hebben over de islam.

In nederland heb je paar voorbeelden zoals die ehsan jami nerd.

Dit is niet altijd waar. Ik ken ex moslims die heel erg veel kennis hebben over de islam.
Hoewel er ook veel bij zitten, vooral uit Iran etc die een andere soort islam kennen, die veel te veel vermengd is met een zieke cultuur. In hun geval vind ik dat je gelijk hebt.

19-02-2011, 18:16

Citaat door Fris85:
Wij hebben de islam al lang door, we weten welk vlees we in de kuip hebben dat blijkt gelukkig uit de huidige houding van veel westerse landen/bevolkingen t.a.v. die ideologie.

Jullie zijn bange schijterds die totaal geen kennis hebben van de wereld, van politiek of van de invloed die media hebben. Ik neem het "Jullie" ook niet kwalijk. Intellect is karig verdeeld.

19-02-2011, 18:17

Citaat door Fris85:
Wij hebben de islam al lang door, we weten welk vlees we in de kuip hebben dat blijkt gelukkig uit de huidige houding van veel westerse landen/bevolkingen t.a.v. die ideologie.

Ga nou geen profesor spelen reageer op het filmpje of anders verwijs ik je door naar deze site

http://www.ikhaatmolsims.nl

http://www.ikbengehersenspoeld.nl

19-02-2011, 18:22

Citaat door Fris85:
Wij hebben de islam al lang door, we weten welk vlees we in de kuip hebben dat blijkt gelukkig uit de huidige houding van veel westerse landen/bevolkingen t.a.v. die ideologie.

xtokkiemodusx
Ja en de westerse ideoligie is echt vredelievend, kijk maar naar irak en afghanistan, slavernij, ziektes, racisme, discriminatie etcetera...

Citaat door ToosTandloos:
Dit is niet altijd waar. Ik ken ex moslims die heel erg veel kennis hebben over de islam. Hoewel er ook veel bij zitten, vooral uit Iran etc die een andere soort islam kennen, die veel te veel vermengd is met een zieke cultuur. In hun geval vind ik dat je gelijk hebt.


Noem er 1 op....

19-02-2011, 18:31
iran zijn sjiieten, zij kennen idd een imam als spiritueel leider.

ach beste broeders en zusters...ik zou zeggen maak je niet druk en besteedt er niet te veel tijd aan.

19-02-2011, 18:31

Citaat door BroodjeIzan12:
xtokkiemodusx
Ja en de westerse ideoligie is echt vredelievend, kijk maar naar irak en afghanistan, slavernij, ziektes, racisme, discriminatie etcetera...


Noem er 1 op....

Het zijn geen bekende marokkanen o.i.d. het zijn gewoon mensen die je in het dagelijks leven kent. Weet zeker dat jij er ook een in je kennissenkring hebt.

19-02-2011, 18:32



Citaat door Hmemeee3:
Hoe weet je dat 'de kennis' die hij heeft correct is?

Dat weet je toch ook niet van moslims die nog steeds moslim zijn, ik hoor af en toe dingen waar ik urenlang over in een scheur kan liggen.

19-02-2011, 18:38

Citaat door ToosTandloos:
Het zijn geen bekende marokkanen o.i.d. het zijn gewoon mensen die je in het dagelijks leven kent. Weet zeker dat jij er ook een in je kennissenkring hebt.


is goed eh toostandloos,

nee ik ken geen 1 zwakzinnige die van de islam afstapt, die elke cruciale relevante vraag over islam van mij kan beantwoorden en exmoslim is geworden

19-02-2011, 18:40
http://www.youtube.com/watch?v=nrKqqbSbK98&feature=related

hahahahha

Pagina's : [1] 2 3 4