Bekijk volle/desktop versie : liefde maakt BLIND! WG.



19-02-2011, 17:04
Hi, dit is me 1ste verhaal op m.nl ik hoop dat jullie het leuk vinden !

Het gaat om 3 personen : Zakaria, Karim en ik zelf Charlotte.

Het was begin lente, en erg rustig in de supermarkt af en toe kwamen er leuke jongens maar dat waren meestal van die vieze junks van de straat.
Dus niks leuks aan achteraf, tot er een leuke lange mooie marokkaanse jongen binnenkwam ik vond hem zo leuk ! ik kon gewoon niet meer ademen
Of hem aankijken wanneer ie aan me kassa kwam, ik vertelde het tegen me collega dat ik hem zo leuk vind en dat ik hem best wil aanspreken
Maar dat ik dat niet durf, wat moest ik doen zei ik tegen haar ?! Ik wist het gewoon niet meer elke x als hij kwam dacht ik nu moet ik het doen !
Tot zij zei, ik ken hem ! Ik kan het voor je regelen, ik was in shock en ik schreeuwde aaaaah jaaaaa alsjeblieft regel het voor me !!!
Week later was ik op een verjaardag, en werdt steeds gebeld door een vreemde nummer.. en ik dacht wie is dat nou weer en omdat ik het nummer
Niet herkende nam ik ook niet op, tot ik een sms kreeg met daar in ..

Laat me het weten als ik verder moet :$.

19-02-2011, 17:52


ben je nl? of is gwn verhaal naam? is niet erg ofzo hoor lijk me ook wel eens grappig om te lezen hoe jullie met marokaanse jongens omgaan dus uppie dan maar

19-02-2011, 18:51
Leuk begin ga snel veder
upp

19-02-2011, 19:40

Citaat door XMissRightNowX:
ben je nl? of is gwn verhaal naam? is niet erg ofzo hoor lijk me ook wel eens grappig om te lezen hoe jullie met marokaanse jongens omgaan dus uppie dan maar



Jaa ben nls hihi, ik zal verder gaan wanneer ik meer reacties heb

19-02-2011, 23:54



Citaat door Saartje18:
Heey chickaa,

Uppie voor jou, eindelijk, hahaha.
Schrijf je nog speciaal voor mij een vervolgje . Ik heb zo een drukke dag gehad.
Ik spreek je (K)



Tuurlijk doe ik snel een vervolgje voor jou, maar je weet wat me probleem is hahaha ssst

xxx

20-02-2011, 01:31

Citaat door Saartje18:
Hahaha, niet slecht beschreven gekkie

nouuu hhaha wat lach je me uit, ht wordt nog beter en spannender dat weet je SAARTJE

25-09-2011, 15:27
pm me maar als je van plan bent ooit een vervolgje te plaatsen

ps tip: een lettertyp groter en schrijf langere vervolgen.