Bekijk volle/desktop versie : mama's en aanstaande mama's houden jullie een dagboek bij voor de ongeboren en de geb



18-02-2011, 19:59
Titel zegt t al....

18-02-2011, 20:03


Ik heb bij mn dochter toen ik zwanger was een dagboek bijgehouden tot nu toe meer dan 4 jaar.

Nu hou ik er weer 1 bij van mn zwangerschap, tijdens de zwangerscahp schrijf ik niet veel alleen de bijzonderheden, zoals gezondheid, schoppen en geslacht of juist geen bekend geslacht.

Het is iets heel moois als ik naar die van mn dochter kijk, vanaf t moment dat we nog niet wisten of ze een meisje of jongen wat tot aan bijna haar basisschool en avonturen.

18-02-2011, 22:44
Als ik zwanger ben ga ik dat zeker ook doen insha allah.
Lijkt me zo geweldig om jaren later terug te lezen!

19-02-2011, 00:04
Ik heb zo'n zwangerschapsboekje gekocht, daar hou ik ook van alles bij

19-02-2011, 19:35


Ik heb zo'n 9 maanden dagboekje van de prenatal gehaald en daar hou ik week tot week alles bij.

19-02-2011, 19:38

Citaat door Yasimah:
Ik heb zo'n 9 maanden dagboekje van de prenatal gehaald en daar hou ik week tot week alles bij.



Hallo
Hoe gaat dat in zn werk? meestal zijn dat van die boekjes die je moet invullen.....ik heb echt een leeg boek met mooie kaft en daar schrijf ik dan spontaan verhalen.

19-02-2011, 20:12

Citaat door Nieuwe_stap:
Hallo
Hoe gaat dat in zn werk? meestal zijn dat van die boekjes die je moet invullen.....ik heb echt een leeg boek met mooie kaft en daar schrijf ik dan spontaan verhalen.



Ooh daar staan echt vragen in en wat aantekeningen over die week zelf.
Isecht van week 1 tot week 40.
En moet je telkens invullen en je hebt een lege vlak voor bijzondere zaken die je kunt vermelden.