Bekijk volle/desktop versie : wat zou goed lopen als eigen onderneming?



Pagina's : [1] 2

18-02-2011, 14:50
ik wil bij jullie peilen wat nou echt goed zou kunnen lopen als eigen onderneming. dus waar denken jullie dat veel vraag naar is?

snoep?

kleding?

sieraden?

....

enz enz.

please help ons, want we(mn man en ik) willen graag een eigen onderneming straten maar het moet wel iets zijn wat goed loopt.

graag jullie hulp gevraagd.

18-02-2011, 18:12


12 keer bekeken en niemand?

21-02-2011, 09:18
Eten doet het altijd goed.
Beetje redelijk prijzen en goede kwaliteit leveren.
Zorg dat de sfeer in de zaak goed is, maw dat meiden/vrouwen er op hun gemak kunnen zitten.
Dat is altijd probleem bij marokkanen, gare gasten.
Bij turkse eetgelegenheden zit iedereen altijd samen en niemand is lastig.

21-02-2011, 12:26
maar dat probleem ligt dan aan de gasten en niet aan de ondernemer.

21-02-2011, 13:06



Citaat door mimatie:
Je moet zelf in je eigen product/dienst geloven alvorens je gaat starten aan een eigen onderneming.

Aan je vraag kan ik enigszins concluderen dat je (nog) niet klaar bent voor het ondernemersschap. Niemand kan jou vertellen wat goed loopt of goed kan lopen of wat je juist helemaal niet moet doen qua product/dienst. Elke ondernemer & onderneming is anders. Visie, strategie & vooral het geloof in je product/dienst is essentieel voor je (toekomstige) onderneming oftewel wat voor iemand goed heeft uitgepakt kan wellicht voor jou slecht uitpakken (vice versa).



dat ben ik niet helemaal met je eens. het kan juist helpen om hier en daar rond te vragen waar mensen interesse in hebben.

je kan nog zo geloven in je produkt, maar als er geen vraag naar is dan houdt het al snel op.

21-02-2011, 14:00
Marokkaanse eethuizen! Eten doet het altijd goed zoals hier boven aangegeven.

Winkels met marokkaanse snoep/lekkernijen/koekjes etc

21-02-2011, 17:35

Citaat door fussili:
ik wil bij jullie peilen wat nou echt goed zou kunnen lopen als eigen onderneming. dus waar denken jullie dat veel vraag naar is?

snoep?

kleding?

sieraden?

....

enz enz.

please help ons, want we(mn man en ik) willen graag een eigen onderneming straten maar het moet wel iets zijn wat goed loopt.

graag jullie hulp gevraagd.


Als je zo al begint, waarom wil je dan zo graag ondernemer worden?
Alles kan goed lopen. Het ligt echt helemaal aan jezelf. Hoe ondernemend ben je.

21-02-2011, 18:43

Citaat door ben-niet-nieuw:
Als je zo al begint, waarom wil je dan zo graag ondernemer worden?
Alles kan goed lopen. Het ligt echt helemaal aan jezelf. Hoe ondernemend ben je.


ik wil niet gelijk morgen beginnen met een onderneming. ik ben een beetje aan het peilen. zoals ik bij de bovenste reactie al zei, al ben je zo een gedreven ondernemer, als er geen vraag/ interesse is in je produkt ga je geheid failliet.

nou, heb jij misschien goede tips om een goede ondernemer te zijn of aandachtspunten?

22-02-2011, 21:54
Begin een webwinkel. Dan kun je alvast kijken wat voor jou loopt.

23-02-2011, 00:29
bedoel je dat serieus? vlgns mij is dat teveel gedoe of niet?

23-02-2011, 00:30
Lig aan de ligging?
Kijk om je heen, waar wil jij vestigen en wat mist er???
Ga zo tekijk en de ideeen gieren door je lijf haha.

Liefs,
StrengeTante

23-02-2011, 14:27
Ik heb een suggestie: een marokkaans eethuis in winkelcentrum Hoofddorp.
Ik was daar laatst met een vriendin en we hadden zo'n honger, alleen was er geen halaal eettent. Toen zei ik in ene: "Het enige wat hier ontbreekt is een Halal eettent." Of het nou van een truk, egyptenaar of een marokkaan is. Misschien een optie?

23-02-2011, 15:05



Citaat door Sefrita:
Ik heb een suggestie: een marokkaans eethuis in winkelcentrum Hoofddorp.
Ik was daar laatst met een vriendin en we hadden zo'n honger, alleen was er geen halaal eettent. Toen zei ik in ene: "Het enige wat hier ontbreekt is een Halal eettent." Of het nou van een truk, egyptenaar of een marokkaan is. Misschien een optie?



in hoofddorp zal moeilijk gaan , in verband met afstand.

wij zitten helemaal in zuid-holland.

bedankt voor het meedenken, is wel een goed idee.

23-02-2011, 20:50

Citaat door fussili:
in hoofddorp zal moeilijk gaan , in verband met afstand.

wij zitten helemaal in zuid-holland.

bedankt voor het meedenken, is wel een goed idee.



Waar in zuid holland? in omgeving Den Haag is er ook geen lekkere marokkaanse eettent te vinden, dat zou wellicht ook goed lopen.

Liefs,
StrengeTante

23-02-2011, 23:08
Het beste is dat je iets doet wat geld verdient hellah is en voornamlijk plezier in hebt.

Maar dat zouden we allemaal wel willen he?

Pagina's : [1] 2