Bekijk volle/desktop versie : hoe ga je om met verdriet.



Pagina's : [1] 2

18-02-2011, 09:47
Hoe ga je om met verdriet?

Eet je,je voorraadkast leeg?
Ga je ruzie maken met je naasten?
Ga je poetsen,strijken?
Of schrijf je het van je af.

Ben je stil of juist heel druk als je verdriet hebt.

18-02-2011, 09:48


Ik ga sporten om mijn hoofd leeg te krijgen

18-02-2011, 09:48
Ik ben dan stil, van de brok in mijn keel kan ik dan niks eten.

18-02-2011, 09:49
ik huil vijf minuten en dan bedenk ik me dat het leven doorgaat..

18-02-2011, 09:50


Ik ga dan inderdaad poetsen Dacht dat ik de enige was hahaha.
Als ik verdrietig ben of heel boos dan ben ik ook heeeeeeeeeeeeel erg rustig. Niemand herkent me dan terug. Ben nooit lang boos gelukkig en ik ben ook niet snel boos te krijgen.

18-02-2011, 09:50

Citaat door maaltje:
Ik ga sporten om mijn hoofd leeg te krijgen


Hahah dat kan ook. Is het dan over als je heb gesport ?


Citaat door 3rossaTetouania:
Ik ben dan stil, van de brok in mijn keel kan ik dan niks eten.

Maar wat doe je dan alleen stil zijn?

18-02-2011, 09:50

Citaat door 3rossaTetouania:
Ik ben dan stil, van de brok in mijn keel kan ik dan niks eten.

ja dat heb ik ook. Ik snap ook niet dat er emotie eters zijn. Als ik boos of verdrietig ben dan kan ik echt niksss eten

18-02-2011, 09:51

Citaat door _shopaholic_:
Ik ga dan inderdaad poetsen Dacht dat ik de enige was hahaha.
Als ik verdrietig ben of heel boos dan ben ik ook heeeeeeeeeeeeel erg rustig. Niemand herkent me dan terug. Ben nooit lang boos gelukkig en ik ben ook niet snel boos te krijgen.

zo was ik vroeger hahah ik ging strijken maar nu lig ik dan in bed met chocola en mijn laptop/TV

18-02-2011, 09:52

Citaat door _shopaholic_:
ja dat heb ik ook. Ik snap ook niet dat er emotie eters zijn. Als ik boos of verdrietig ben dan kan ik echt niksss eten

Ik eet dan wel Ik let altijd om mijn eten en als ik verdrietig ben dan denk ik oke nu ga ik echt snoepen.

18-02-2011, 09:52

Citaat door lana_:
Hahah dat kan ook. Is het dan over als je heb gesport ?
Maar wat doe je dan alleen stil zijn?



Ja, meestal wel.

18-02-2011, 09:53

Citaat door maaltje:
Ja, meestal wel.

Ik ga het misschien ook proberen,ik sport niet meer te druk maar ik ga et denk ik ook proberen.

Aan wat voor sport doe je?

18-02-2011, 09:55
dan eet ik letterlijk niks

18-02-2011, 09:55



Citaat door lana_:

Maar wat doe je dan alleen stil zijn?

Stil in bed liggen, deur van m'n kamer dicht en af en toe huilen. Huilen lucht heel erg op. Als ik met iemand zou praten dan zou ik m'n woede op diegene afreageren en dat vind ik oneerlijk dus ik kan beter stil blijven.

18-02-2011, 09:56

Citaat door lana_:
Ik eet dan wel Ik let altijd om mijn eten en als ik verdrietig ben dan denk ik oke nu ga ik echt snoepen.


Citaat door lana_:
zo was ik vroeger hahah ik ging strijken maar nu lig ik dan in bed met chocola en mijn laptop/TV

als ik dan tv kijk dan ben ik er toch niet bij met mijn gedachte. Dat is zo slechte eigenschap van mij als ik boos ben. Wil het gelijk opgelost hebben. Kan pas weer normaal ademen als het weer opgelost is. Ik kan er echt heel erg mee zitten als ik ruzie heb met een dierbare. Mijn dierbare zijn ook de enige die mij pijn kunnen doen.

18-02-2011, 09:57
Verdriet om verlies van een dierbare dan kan ik alleen maar huilen en huilen...

En als ik verdrietig ben om iets anders dan vreet ik de voorraadkast op eigenlijk is het dan meer woede dan verdriet...

Pagina's : [1] 2