Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : dringend gezocht:negafa in belgie voor dikke meiden

sanaeb
26-12-2002, 22:49

salaam wa alaikoem eerst en vooral wil ik jullie bedanken dat je op me hebt geklikt, maar hopelijk kunnen jullie mijn vriendin helpen. ze gaat binnenkort trouwen en ze zegt dat er in brussel *****'s zijn die voor dikke meiden opmaakt!ik zou niet weten waar ik ze moet vinden!! hopelijk kunnen jullie haar helpen en ik oook natuurlijk met m'n zoektocht! ik dank jullie in iedergeval wa salaam wa alaikoem oegti sanae

tatouzient
26-12-2002, 23:17
wat noem je dikke meiden? bisous xxx

mientje007
26-12-2002, 23:25
sorry hoor maar zijn DIKKE MEIDEN buitenaards een beetje vreemd hoor

tatouzient
27-12-2002, 01:02
ewa als je ni antwoordt, kunnen we je ni helpen hé... bisous xxx

Andalousia
27-12-2002, 12:21

Is wel vreemd hoe jij je vriendin omschrijft???!?

fatimab
27-12-2002, 18:48
Origineel gepost door sanaeb salaam wa alaikoem eerst en vooral wil ik jullie bedanken dat je op me hebt geklikt, maar hopelijk kunnen jullie mijn vriendin helpen. ze gaat binnenkort trouwen en ze zegt dat er in brussel *****'s zijn die voor dikke meiden opmaakt!ik zou niet weten waar ik ze moet vinden!! hopelijk kunnen jullie haar helpen en ik oook natuurlijk met m'n zoektocht! ik dank jullie in iedergeval wa salaam wa alaikoem oegti sanae er zijn er zeker! zian'a* sarah bv

sanaeb
28-12-2002, 22:28
salaam wa alaikoem mijn excuses dat jullie me niet zo goed hebben begrepen, maar zoals al iemand zei: de kleding! sarah? waar kan ik haar vinden???