Bekijk volle/desktop versie : Autobom Irak: 13 doden



18-02-2011, 01:40
Iraq attack: Muqdadiyah car bomb blast kills 13

At least 13 people have been killed in a car bomb attack in northern Iraq, local security officials say.

They say that more than 30 people were injured in the blast outside a car sales centre in the town of Muqdadiyah, north-east of Baghdad.

The popular centre was packed with people and vehicles when the bomb went off at about 1800 local time (1500 GMT).

A curfew has been imposed in the town amid fears of more bomb attacks.

While violence has decreased in Iraq in the last few years, there are still frequent attacks, and government officials are often targets.

http://www.bbc.co.uk/news/world-middle-east-12498701

18-02-2011, 08:32



Citaat door prouddutch:
Het o zo vredelievende geloof!


Net zo Ironisch als de Partij voor de Vrijheid die van alles wilt verbieden

18-02-2011, 08:42

Citaat door Donvito:
Net zo Ironisch als de Partij voor de Vrijheid die van alles wilt verbieden

Die PVV strooit niet met bommen en bomvestdragende geestelijke patienten en kindjes.
Echt een onethische vergelijking om een niet bestaand punt te maken.

18-02-2011, 08:57

Citaat door SamSim:
Die PVV strooit niet met bommen en bomvestdragende geestelijke patienten en kindjes.
Echt een onethische vergelijking om een niet bestaand punt te maken.


Ik vind dat iemand die op de PVV stemt een vertekend beeld heeft van wat vredelievend is j aof nee.

Iemand die op de PVV stemt en een account aanmaakt op dit forum is op een nekel ding uit: Marokkanen/Moslims beledigen en om te provoceren.

Daar doe ik niet aan mee, ik kaats de bal door niet inhoudelijk op hen in te gaan. In de aanval

18-02-2011, 08:58



Citaat door Donvito:
Ik vind dat iemand die op de PVV stemt een vertekend beeld heeft van wat vredelievend is j aof nee.

Iemand die op de PVV stemt en een account aanmaakt op dit forum is op een nekel ding uit: Marokkanen/Moslims beledigen en om te provoceren.

Daar doe ik niet aan mee, ik kaats de bal door niet inhoudelijk op hen in te gaan. In de aanval


Dat was bekend hoor, maar dat doe je ook bij niet PVV stemmers

18-02-2011, 09:01

Citaat door SamSim:
Dat was bekend hoor, maar dat doe je ook bij niet PVV stemmers



Valt reuze mee, als er met iemand inhoudelijk valt te babelen dan ben ik het wel...

18-02-2011, 09:07

Citaat door Donvito:
Valt reuze mee, als er met iemand inhoudelijk valt te babelen dan ben ik het wel...

Babelen als van Babylonische spraakverwarring?

18-02-2011, 09:08

Citaat door SamSim:
Babelen als van Babylonische spraakverwarring?


B'tje meer of minder

18-02-2011, 09:41
Het is triest om te merken dat het me geen reet meer zegt al die bomaanslagen. Ik ben op het punt waarop ik denk "13,,, mwah, een gemiddelde aanslag".

18-02-2011, 11:46

Citaat door SamSim:
Die PVV strooit niet met bommen en bomvestdragende geestelijke patienten en kindjes.
Echt een onethische vergelijking om een niet bestaand punt te maken.





Nog niet nee.

19-02-2011, 00:06
Nouri-Maliki, de huurling van de mullahs weet wie de daders zijn. De daders zitten bij de Quds Corps onderdeel van de IRGC. Amerika is ook verantwordelijk voor deze terreurdaden.

19-02-2011, 00:18

Citaat door SamSim:
Die PVV strooit niet met bommen en bomvestdragende geestelijke patienten en kindjes.
Echt een onethische vergelijking om een niet bestaand punt te maken.


natuurlijk jullie staan bekend als de partij van de verlichting