Bekijk volle/desktop versie : even delen



17-02-2011, 22:38

Dag dames en heren,

Kreeg dit net toegestuurd via de mail, dus ik dacht laat ik eens aardig doen en het met jullie delen

[CENTER]Walhamdulillaahi rabbi l’alamien, wassalaatoe wassalaamoe ‘alaa nabiyinaa Mohammad, wa ‘alaa aalihi wasahbihi adjma’ien,

Essalaamu alaikoem wa rahmatoellaah wa barakatoeh

Beste broeders en zusters,

Moskee Essalaam (te hoograven) heet jullie van harte welkom op de conferentie die InsheAllaah op 26 februari 2011 zal plaatsvinden.

Gedurende de conferentie zullen wij gezamenlijk een terugblik maken op het leven van onze geliefde Profeet Muhammad sal allaahu ellaihi wa essalaam. De lezingen starten om 13:00 uur en zullen verzorgd worden door Aboe Sayfoellaah en Imam Mansour.

Aboe Sayfoellaah: Deprofeet en zijn metgezellen. (NL)
Imam Mansour: Biografie van de Profeet (Berbers)

Let op!
Om uw moeder, vader, opa, oma, oom, tante en noem maar op ook de kans te geven om de lezing bij te wonen zal lezing 2 in het berbers gegeven worden, dus neem ze allemaal mee!

Voor meer informatie kunt u de bijgevoegde flyer raadplegen of contact opnemen met Moskee Essalaam (moskee_essalaam@live.nl).

Verder willen wij u erop attenderen dat er géén kinderopvang is. Indien u genoodzaakt bent uw kinderen mee te nemen wilt u er dan voor zorgen dat anderen hier geen last van hebben.


Tot slot willen wij u vragen om andere broeders en zusters op de hoogte te stellen van deze conferentie, zodat zij hier ook profijt van zullen hebben Djazaakoem Alla

ahoe gairen!

Wees allemaal aanwezig en neem zoveel mogelijk broeders en zusters mee om deze dag tot een leerzame dag te maken!

Tot 26 februari ’11 InsheAllaah

Wa essalaamu alaikoem wa rahmatoellaahi wa barakatoeh!

Moskee Essalaam
Camminghaplantsoen 50
3502 HC Utrecht
Hoograven[/CENTER]


Uploaded with ImageShack.us

18-02-2011, 12:19


Jammer dat het niet in amstdam is, anders was ik zekker weten gegaan, Utrecht is een beetjje te ver.!
XD

20-02-2011, 13:14

Citaat door Miss__Tamazight:
up


Ik bedoel die lezing is ver, is hellemaal in utrecht. Als het in Amsterdam was ik zekker weten gegaan

20-02-2011, 13:14

Citaat door Miss__Tamazight:
up


Ik bedoel die lezing is ver, het is hellemaal in utrecht. Als het in Amsterdam was ik zekker weten gegaan

20-02-2011, 15:09



Citaat door riffia_sweety:
Ik bedoel die lezing is ver, is hellemaal in utrecht. Als het in Amsterdam was ik zekker weten gegaan


ja nee dat had ik begrepen.

25-02-2011, 23:22
wees er bij morgen!