Bekijk volle/desktop versie : Kinderwagens, welke is handig?



17-02-2011, 08:56
Salaamoe aleykoem dames,

Ik ben me een beetje aan het verdiepen in kinderwagens. De dames die al een kinderwagen hebben; wat vinden jullie een handige wagen, en welke absoluut niet?? Ik zie zoveel verschillende modellen, ik weet echt niet waar ik naar moet kijken.. wat in de praktijk handig is.

Liefs

17-02-2011, 16:07


hey meid,
iedereen zal je zijn of haar kinderwagen aanraden dus de mensen met een stokke zullen je een stokke aanraden de bugaboo zullen je de bugaboo aanraden, de queeny zullen je de queeny aanraden. t beste is loop eens binnen bij babydump. en je kan ze bekijken en testen kwa lengte comfortabelheid en prijsjes. heb ik ook gedaan

17-02-2011, 17:11
Wat jij nu aan het doen bent... heb ik een aantal maanden geleden gedaan... verdiepen in kinderewagens..

Uiteindelijk heb ik de bugaboo cameleon gehaald. Veel mensen hebben mij deze aangeraden, aangezien ik een kinderwagen wilde die ook praktisch is voor in de auto enz.

Toen een verkoopster in een winkel haar persoonlijke mening gaf en de bugaboo aanraadde, was het voor mij gedaan.. het wordt de bugaboo..!

Good luck.

17-02-2011, 17:13
ik heb de bugaboo cameleon, en het is echt een heerlijke wagen
hij rijdt zo lekker, met 1 hand te besturen, de maxi cosi kan er ook op. goede vering. kindje kan naar jou toe of van je af. duwstand in verstelbare hoogte en zo zijn er nog meer pluspunten

nadelen heb ik niet echt wat ik wel minder fijn vindt, is dat je bij het uitklappen eerst het zitje eraf moeten halen en dan het onderstel in kunt klappen