Bekijk volle/desktop versie : AHAHAH Hesdy gerges opgepakt voor cocainehandel



Pagina's : [1] 2 3 4 5

16-02-2011, 15:00
K1-wereldkampioen Hesdy Gerges (26) is woensdagochtend gearresteerd op verdenking van cocaïnehandel. Hij zou betrokken zijn bij handel in een partij van 128 kilo.


Hesdy Gerges (links) tijdens een gevecht Foto: FEG INC De wereldkampioen in het zwaargewicht werd van zijn bed gelicht in zijn flat in Amsterdam-Noord. Dat gebeurde op verzoek van België, dat zijn uitlevering wil vragen, meldt Het Parool.

Naast Gerges zijn in hetzelfde onderzoek nog vier verdachten aangehouden. Tien panden zijn doorzocht in Amsterdam, Zaandam, Badhoevedorp, Utrecht en Bilthoven.

Gerges is niet de eerste Amsterdamse K1-vechter die in opspraak komt. Badr Hari zat bijna een maand vast als verdachte in een mishandelingszaak. Hesky Gerges werd vorig jaar mei nog het slachtoffer van diezelfde Hari tijdens een gevecht in de Amsterdam Arena. Hari trapte tegenstander Gerges toen na.

16-02-2011, 15:25


Eerst Balrak en nu Gerges.

16-02-2011, 15:37

Citaat door yougivemefever:
Eerst Balrak en nu Gerges.


ik benieuwd wat badr allemaal uitspookt

16-02-2011, 16:00

Citaat door broodjeizan3:
ik benieuwd wat badr allemaal uitspookt

Wie zal het zeggen. Ik weet wel dat ie dikke vriendjes is met de hells angels en Gwenette Martha


16-02-2011, 16:01



Citaat door yougivemefever:
Wie zal het zeggen. Ik weet wel dat ie dikke vriendjes is met de hells angels en Gwenette Martha



de julliet bende

16-02-2011, 16:10
Gaat niet goed met de vechtsport eerst balrak die zelfs advocaat is die op hetendaad betrapt wordt met honderden kilo's coke en nu gerges

Hoop voor gerges dat hij er niks mee te maken heeft zijn neef ashraf die is wel eerder opgepakt voor die 128 coke

16-02-2011, 16:13

Citaat door Bananenpluk:
Gaat niet goed met de vechtsport eerst balrak die zelfs advocaat is die op hetendaad betrapt wordt met honderden kilo's coke en nu gerges

Hoop voor gerges dat hij er niks mee te maken heeft zijn neef ashraf die is wel eerder opgepakt voor die 128 coke


geloof me hij heeft daar veel mee te maken.

En hij is niet de enige het zijn er meer.

16-02-2011, 16:13

Citaat door broodjeizan3:
de julliet bende


Is die gelieerd aan de Jeanette bende

16-02-2011, 16:14

Citaat door Bananenpluk:
Gaat niet goed met de vechtsport eerst balrak die zelfs advocaat is die op hetendaad betrapt wordt met honderden kilo's coke en nu gerges

Hoop voor gerges dat hij er niks mee te maken heeft zijn neef ashraf die is wel eerder opgepakt voor die 128 coke


De K1 is al op sterven. Ik denk dat Its Showtime snel zal volgen.

16-02-2011, 16:16

Citaat door broodjeizan3:
geloof me hij heeft daar veel mee te maken.

En hij is niet de enige het zijn er meer.


We wachten af waarom hebben ze hem niet eerder gepakt dan? Zijn neef en soufian c. Zijn maanden geleden al opgepakt voor die coke. En niet nederland heeft hem opgepakt maar op verzoek van belgië dus hij zal binnenkort wel uitgeleverd worden en zal dus op 6 maar niet vechten

16-02-2011, 16:18

Citaat door yougivemefever:
De K1 is al op sterven. Ik denk dat Its Showtime snel zal volgen.


K1 is op sterven ja de vechters hebben nog steeds hun geld niet gekregen maar van it's showtime verwacht ik dit niet ze doen het heel goed in europa hier leeft het kickboxen nog

16-02-2011, 16:21
Lee Murray erbij... hoppa

heftige organisatie

16-02-2011, 16:27



Citaat door yougivemefever:
Is die gelieerd aan de Jeanette bende


jeanette juliet is gelinkt met holleeder en gwennette, tis een netwerk


Citaat door Bananenpluk:
We wachten af waarom hebben ze hem niet eerder gepakt dan? Zijn neef en soufian c. Zijn maanden geleden al opgepakt voor die coke. En niet nederland heeft hem opgepakt maar op verzoek van belgië dus hij zal binnenkort wel uitgeleverd worden en zal dus op 6 maar niet vechten


Elke project kost tijd, dat doe je niet in 1 keer, je wilt de kern van de bron oppakken. sommige politieprojecten kosten jaren tijd.


Citaat door 2Pac:
Lee Murray erbij... hoppa

heftige organisatie


ken je nordin ben salah nog

16-02-2011, 16:28

Citaat door 2Pac:
Lee Murray erbij... hoppa

heftige organisatie


Lee murray heeft een "goed" leven in zijn marokkaanse " paleis" hij krijgt daar wel respect van die bewakers daar in marokko en heeft zijn proteine shakes ook nog

16-02-2011, 16:30
die op Peter Aerts lijkt? gewoon heftige taferelen bij die vechters...

Badr Hari slaat mensen KO
Ashwin Balrak en Hesdy Gerges zómaar verwikkeld in coke handel
Nordin Ben Salah wordt doodgeschoten, vast liquidatie ivm bovenstaande drugshandel
Lee Murray doet zómaar 60 miljoen euro stelen

niet normaal die organisatie

Pagina's : [1] 2 3 4 5