Bekijk volle/desktop versie : Ow mijn god, ik weet niet ik blij moet zijn



Pagina's : [1] 2

16-02-2011, 14:44
dames,

ik weet dat ik hemdoelah moet zeggen; maar lees eerst het volgende.

Ik heb een zoontje vn 3,5 jaar oud en een zoontje van 7 maanden. Nu had ik een afspraak bij de huisarts om een spiraaltje te laten zetten.

Volgens de huisarts was het beste om de spiraal in de eerste dagen van mijn eerst volgende periode te zetten, want dan is het wat minder pijnlijker, omdat je baarmoeder wat open staat.

Maar ik werd maar niet ongesteld. Ik heb een test laten doen en hij was positief. Ik schrok echt heel erg. Ik vind het zo moeilijk, ik heb het al druk genoeg met me 2 zoontjes..

Mijn man is er ontzettend blij mee, hij bleef me maar geruststellen dat het goed komt, en dat het beter nu is en dat ik er over een paar jaartjes profijt van zou hebben, maar ik ben nog steeds niet gerustgesteld..

Ik begrijp wel dat ik Hemdoelah moet zeggen, maar ik moet toch ook realistisch blijven, ik heb het gevoel dat ik het niet aan kan..

16-02-2011, 14:46


Mabroek met je zwangerschap


ALLAH belast niemand boven zijn/haar vermogen.

Het is je gegund!! & een zegening van HEM !!

16-02-2011, 15:59
blij zijn dat je kinderen kan krijgen
niet iedereen heeft die gunst

dus zeg alhamdoeliah. en allah zal jou helpen

16-02-2011, 16:20
Het is mektab, gair incha Allah

Mabrouk met je zwangerschap incha Allah zul je deze voldragen en een gezonde baby ter wereld brengen, amien!

16-02-2011, 16:28


Makbrouk meid

Vraag anders je moeder om hulp

Het lukt je wel incha'Allah!

16-02-2011, 16:41
Mabrouk meid en zeg zeker alhamdoellah.. dan krijg je er nog 1 en dan ben je trots dat je het accepteerd hebt...
Geniet van je zwangerschap!!!


16-02-2011, 17:38
het is nu zo je kunt niets aan veranderen
probeer het positief te bekijken
Alles komt van Allah swt en hij geeft je alleen wat je aan kunt insah allah


heel veel liefs en salama,

moorse meisje

16-02-2011, 17:50
Dank je wel dames voor jullie reacties, ik denk dat het ook een kwestie van wennen is. Het is totaal onverwachts gekomen.

En ik was weer begonnen met werken, ik moet er rekening mee houden dat ik weer 1 jaar uit de rolatie ben..

Ik vind het moeilijk dames, maar hemdoelah

16-02-2011, 17:53
Ik kan me heel goed voorstellen dat je het liefst nog even had gewacht, alvorens jullie er een 3de bijkregen. Maar wat de rest al zei, Hij heeft het zo bepaald. Hamdoelilah dat Hij je wil verblijden met een wondertje. Dat het niet gepland was, maakt het toch niet minder welkom?

Wens je een voorspoedige zwangerschap toe, gair inscha'Allah!

16-02-2011, 18:04
mabrouk mabrouk!!! ik snap je helemaal qua je jongeste van 7 maanden, maar insh'allah komt het allemaal goed, zoals iemand hier al zei Allah swt belast niemand boven haar/hem vermogen.. Hamdoulilah.. Mabrouk!

16-02-2011, 18:29
iemand in mijn directe omgeving, had ook al 2 kindjes, waarvan de jongste net een paar mnd, jonger dan jou jongste zoontje.....2e jongetje was dmv een keizersnede ter wereld gekomen, hmdl goed gegaan

kort na zijn geboorte was ze 'per ongeluk' weer zwanger van de 3e en zeker zo kort na een keizersnede is het verre van verstandig, maar ze kon er niets aan doen, we hebben haar gerustgesteld, ze had het af en toe zwaar en ook omdat ze het niet verwachtte, maar stondden haar bij daar waar het nodig was/ is

al met al hmdl 3e kindje is natuurlijk ter wereld gekomen en kerngezond, een schatje

ze is af en toe nog bang hoe ze het allemaal gaat rooien haha meskina, maar dir nia en heb geduld en dan komt het wel goed succes in ieder geval en proficiat met je zwangerschap!

16-02-2011, 20:10
van harte gefeliciteerd

16-02-2011, 21:25


ik begrijp dat je het moeilkijk vindt,maar zeg alhamdoelilah
mijn vriendin zat in dezlfde situatie als jij had ook een peutertje en baby en was onverwacht zwanger,ze was ook helemaal niet blij
na 3 maand kreeg ze een miskraam,ze vond dit zo erg en was direct na de miskraam weer gestopt met de pil,nu 4 JAAR LATER is ze nog steeds niet zwanger en denkt dat dit haar straf is omdat ze de baby niet aanvaarde en niet meer zwanger wordt

16-02-2011, 22:09
het is niet erg. ik heb hezelfde meegemaakt. maaar mijn zoontje was 4 mnd. ik wist het ook niet. na veel huilen en piekeren toch laten komen. een voordeel is dat je snel klaar bent. het is even moelijk maar alles komt goed.

16-02-2011, 23:17
Dank jullie wel voor al jullie positieve reacties, doet me goed om dat allemaal te horen.

Het zal waarschijnlijk de eerste paar jaren even doorbikkelen zijn maar op de 1 of de andere manier maakt het me ook een beetje bang, ben bang dat ik het niet aan kan, en dat ik elke dag maar weer met moeite alles moet doen.

Pagina's : [1] 2