Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Liefde I don't want you!!!

Cina
15-03-2002, 15:36

je bent mooi met je stralende lach, gladde huid en zwarte haar jammer dat ik niet alleen op de buitenkant val jij neemt toch ook niet liever de verpakking dan het cadeautje??? je bent gul je loopt met lieve woordjes te strooien alsof het zaadjes zijn jammer dat ze nooit vruchten af zullen werpen... je bent het helemaal in je strakke pak en dikke mercedes maar luister, ik wil iets dat echte waarde heeft, liefde, jammer voor jou dat dat onbetaalbaar is!

Cina
16-03-2002, 21:53
dank je naouel! Jongen, ook al ben je nog zo knap, Heb je bij iedereen succes Als je geen inhoud hebt, Ben je bij mij aan het verkeerde adres Natuurlijk kijk ik graag naar je Dat geef ik eerlijk toe Maar als er uit je mond geen zinnig woord komt, Dan zeg ik liever toedeloe Ik moet met je kunnen lachen We moeten van elkaar kunnen leren Jij moet mij kunnen begrijpen We moeten kunnen communiceren Begrijp je…

Cina
17-03-2002, 16:36
hahahaha nouael! ik begrijp dat je een meisje bent hoor, althans, ik heb nog nooit een jongen gezien die nouael heet :) ik wilde jou bedanken voor je reactie, maar het gedichtje was niet voor jou bedoeld, maar voor jongens die zich aangesproken voelen...vandaar! groetjes!

Cina
19-03-2002, 16:14
thanx Imen! (je had het tegen mij toch...?) nog geen lid, het heeft geen zin je anders voor te doen dan je bent. dus je moet geen dingen zeggen die je normaal ook niet zou zeggen tegen een meisje. als het echt klikt komt het gesprek vanzelf op gang! just be yourself! and the rest will follow... groetjes!

Cina
19-03-2002, 19:13

tuurlijk mag je wat vragen Naoual, ik heb geen geheimpjes voor je :D tenminste, niet dit soort geheimpjes :D ik ben 17 jaar kun je ook zien als je m'n profiel bekijkt. zo, vraag beantwoord? als je nog meer vragen hebt hoor ik het wel :) je mag alles van me weten, behalve...m'n PINcode :D liefs, cina ps. nu ben ik ook wel benieuwd naar jouw leeftijd!

Cina
20-03-2002, 15:56
m'n mailadres: bloemy75@hotmail.com hoor snel van je! groetjes!

tafoektsoussia
24-03-2002, 20:46
hahahhhahahhahahahhahhahahaha