Bekijk volle/desktop versie : mijn laatste bruiloft meegemaakt



Pagina's : [1] 2

15-02-2011, 22:42
heb laatst een bruiloft meegemaakt van de vriendin van mijn zus:

ze had neggafa kaoutar (brussel) bruid was echt wawie
anasheed jawahier, dansvloer was nooit leeg
tayaba rabia ken ik niet maar het eten was lekker
hapjes en desserten van hapjestraiteur erg lekker
decoratie afrah, ze hebben een typisch eigen stijl maar blijft
fotograve en cameravrouw nadia en samira, ken hen niet maar nette vrouwen alleszins
serveersters ga ik nog navragen, die waren ook echt vriendelijk en snel in hun werk

geen kinderen, lekker vroeg gegeten, erg gezellig

ik maak weinig zulke feesten mee, één van mijn beste ontspannende avonden waar alles goed verloopt een droom voor mij dat het bij mij ook zo zal verlopen!!!

15-02-2011, 22:46


Salaam meid, mag ik u vragen hoe was die ziana? en heeft ze nieuw collectie? want ik wil haar graag nemen voor mijn trouwfeest want ze is naar schijnt heel goed. En hoe was die anasheedband die zijn wel altijd volgeboekt heb ik gehoord

15-02-2011, 22:49

Citaat door Marokaanseroos:
Salaam meid, mag ik u vragen hoe was die ziana? en heeft ze nieuw collectie? want ik wil haar graag nemen voor mijn trouwfeest want ze is naar schijnt heel goed. En hoe was die anasheedband die zijn wel altijd volgeboekt heb ik gehoord

ik ken veel mensen die haar nemen, en altijd zijn de bruidjes erg mooi. ik heb bijna spijt dat ik haar niet genomen heb maar ik onderdruk het enorm ( ) ze is erg goed vind ik. het beste is om haar gewoon mee te maken op bruiloften, dan zie je het gewoon met je eigen ogen.

met jawahier moet je idd het geluk hebben om hen vrij te vinden, over hen zou ik gewoon niet twijfelen.

15-02-2011, 22:50
Kouter is de nicht van neggafa somaya ze schijnt erg goed te zijn

15-02-2011, 22:55



Citaat door nabila.da:
ik ken veel mensen die haar nemen, en altijd zijn de bruidjes erg mooi. ik heb bijna spijt dat ik haar niet genomen heb maar ik onderdruk het enorm ( ) ze is erg goed vind ik. het beste is om haar gewoon mee te maken op bruiloften, dan zie je het gewoon met je eigen ogen.

met jawahier moet je idd het geluk hebben om hen vrij te vinden, over hen zou ik gewoon niet twijfelen.



Ik heb haar meegemaakt meid maar is echt lang geleden in 2007 toen zij ik ook zo als ik ooit trouw neem ik haar. Ze is super vriendelijk. Bedankt meid voor u advies, ik ga zeker eens langs bij haar inschallah.

15-02-2011, 22:56

Citaat door Marokaanseroos:
Ik heb haar meegemaakt meid maar is echt lang geleden in 2007 toen zij ik ook zo als ik ooit trouw neem ik haar. Ze is super vriendelijk. Bedankt meid voor u advies, ik ga zeker eens langs bij haar inschallah.

succes meid

15-02-2011, 22:58
Nabila wie heb jij genomen als ziana? als ik vragen mag

15-02-2011, 22:59

Citaat door nabila.da:
succes meid


Sokran Hbieba

15-02-2011, 22:59

Citaat door Marokaanseroos:
Nabila wie heb jij genomen als ziana? als ik vragen mag

Tshoefi puntje

15-02-2011, 23:09
Hey Meid,

Met zn hoevelen waren de bandleden van Jawahier?Komen ze ook uit brussel of Antwerpen?

PS: Is het nog gelukt met je tafelkleden


Groeten,


Saraha Creations

15-02-2011, 23:12

Citaat door SaRaHa_Creation:
Hey Meid,

Met zn hoevelen waren de bandleden van Jawahier?Komen ze ook uit brussel of Antwerpen?

PS: Is het nog gelukt met je tafelkleden


Groeten,


Saraha Creations

met z'n vijven dacht ik. ze komen uit brussel. nette dames. mijn vorige anasheedband ervaring waren beginners uit brussel, bah gewoon ze ging zweten en zich uitkleden, "rasullaaaallaah" en ze lag er bijna halfnaakt omdat ze het te warm had waren maar 300 euro maar nee god, dat mogen ze houden dan.

die tafelkleden waren fu¨xxxx niet nodig, zoveel moeite gedaan voor niets grote misverstand trouwstress

15-02-2011, 23:12

Citaat door nabila.da:
Tshoefi puntje


Wat bedoel je meid

15-02-2011, 23:13



Citaat door Marokaanseroos:
Wat bedoel je meid



ga naar mijn hoekje en klik weer op mijn hoekje en scroll naar beneden

15-02-2011, 23:17

Citaat door nabila.da:
met z'n vijven dacht ik. ze komen uit brussel. nette dames. mijn vorige anasheedband ervaring waren beginners uit brussel, bah gewoon ze ging zweten en zich uitkleden, "rasullaaaallaah" en ze lag er bijna halfnaakt omdat ze het te warm had waren maar 300 euro maar nee god, dat mogen ze houden dan.

die tafelkleden waren fu¨xxxx niet nodig, zoveel moeite gedaan voor niets grote misverstand trouwstress



Zat er ook zo'n oudere donkere vrouw bij? Anders dan hebben we het over een andere band

Aah meskiena stress en nog eens stress dat zal pas over zijn als alles achter de rug is.
Inchallah zal alles goed verlopen kolchi elmakthab meer dan regelen en duidelijke afspraken kun je niet doen.

Vergeet in ieder geval niet van je grote dag te genieten!


Warme Groet,


Saraha Creations

15-02-2011, 23:18

Citaat door nabila.da:


ga naar mijn hoekje en klik weer op mijn hoekje en scroll naar beneden



Gelezen meid tnx Hbieba
Allahie Kemel Biegajr Inschallah

Pagina's : [1] 2