Bekijk volle/desktop versie : Zwangerschap

22-09-2004, 20:17
Je hebt een relatie en gaat al een jaar met elkaar om, seks speelt een belangrijke rol en opgegeven moment ben je overtijd met je menstruatie. Zwanger of niet speelt een rol...je vraagt je vriend wat hij ervan vindt als je zwanger zou zijn..hij vindt het maar niks zo'n kind etc.

Wat zou jij doen als je toch zwanger wordt?...

Ik zou die vent gewoon killen.

22-09-2004, 20:22

Als je getrouwd met hem bent dan neem ik aan dat het ok is.
Zo niet dan heb je een probleem ................

22-09-2004, 21:16
Relaties zijn en blijven Haram. Dus begin er niet aan, of maak er een einde aan.

22-09-2004, 21:19
ik heb gehoord dat vrouwen nog geiler worden als ze zwanger zijn dus denk dat je je man flink zal gaan verwenen dan

23-09-2004, 12:49

nou nou als je vriend niet met je trouwt heb je een probleem . ten eerst je loopt met een bastaard rond >een kind dat geen naam heeft en geen vader die niet er kent wordt , is een bastaard . had je eerder aan moeten denken toen jullie een haram relatie hadden . je word bestraft . en je zal elke dag aan dat worden herrinerd . dus eigen schuld dikke bult moet je zelf maar niet laten gebruiken als een wc pot waar iedereen op kan pissen .

23-09-2004, 16:19
eigen schuld dikke buik!
nee ik zou het hem gewoon eerlijk vertellen klaar..

24-09-2004, 01:43
die vent killen ? nadat je jezelf hebt gekild natuurlijk (ik weet dat je niet iemand kan vermoorden als je al dood bent, voor het geval iemand slim wil gaan doen )

24-09-2004, 09:03

Citaat:
Origineel gepost door doc25
die vent killen ? nadat je jezelf hebt gekild natuurlijk (ik weet dat je niet iemand kan vermoorden als je al dood bent, voor het geval iemand slim wil gaan doen )
Wie heeft het nou over zelfmoord?
(en jah, ik ben slim :ego

P.s. Was je ondergedoken?

24-09-2004, 14:25

Citaat:
Origineel gepost door fadoria
Wie heeft het nou over zelfmoord?
(en jah, ik ben slim :ego

P.s. Was je ondergedoken?
IK heb het over zelfmoord

ik was langdurig op vakantie

24-09-2004, 19:46

Citaat:
Origineel gepost door fadoria
Je hebt een relatie en gaat al een jaar met elkaar om, seks speelt een belangrijke rol en opgegeven moment ben je overtijd met je menstruatie. Zwanger of niet speelt een rol...je vraagt je vriend wat hij ervan vindt als je zwanger zou zijn..hij vindt het maar niks zo'n kind etc.

Je zou jezelf moeten killen... wat sex wat.. je bent niet getrouwd.. ewa waar ben je mee bezig..

22-08-2009, 18:48
niet te geloven een haramrelatie en nog een kind erbij...

22-08-2009, 19:18

Citaat door fadoria:

Daarom heeft allah huwelijk in het leven geroepen terbescherming voor de vrouw en niet anders om.

10-09-2009, 21:12

Ik zou het kindje houden, met of zonder hem.

10-09-2009, 21:13
Ik zou het kindje houden, met of zonder hem.