Bekijk volle/desktop versie : Ex-vriend + geweld ..



Pagina's : [1] 2

15-02-2011, 19:09
Hoii,

Kort samengevat, ex-vriend heeft geweld gebruikt en bedreigd nadat hy me heeft gezien met een andere jongen. Ook al zijn we X-aantal maanden uit elkaar..

Een klacht indienen by de politie ? Helpt dit, of zou het de zaak alleen maar erger maken ?

Alvast bedankt..

15-02-2011, 19:11



Citaat door Zwina_1:
Hoii,

Kort samengevat, ex-vriend heeft geweld gebruikt en bedreigd nadat hy me heeft gezien met een andere jongen. Ook al zijn we X-aantal maanden uit elkaar..

Een klacht indienen by de politie ? Helpt dit, of zou het de zaak alleen maar erger maken ?

Alvast bedankt..



je nieuwe vriend met hem laten praten of je broers ofzo. Geweld los je op door nog meer geweld te gebruiken

15-02-2011, 19:14

Citaat door Eenzame_:
je nieuwe vriend met hem laten praten of je broers ofzo. Geweld los je op door nog meer geweld te gebruiken


Heb geen vriend.. En ook geen broers.. Maar, ik denk toch niet dat je geweld oplost door meer geweld te gebruiken hoor

15-02-2011, 19:16

Citaat door Hypocriet.:
- ' Ga naar je 8 broers, zegt dat een jongen je lastigvalt, en doet alsof jullie wat met elkaar hebben. En geloof me, ze maken hem af.


- ' En als je die optie niet wilt nemen, bedreig hem dan ermee. Dat je het tegen je broers/neven gaat zeggen, en hem kapot gaan slaan als tie jou nog een keertje lastigvalt.



Hmm, ik heb sowieso geen broers. En ook geen contact met neven etc .. Dus ja, ik denk dat dat sowieso geen optie is haha..

En hem proberen te ontwijken gaat moeilijk, ik kom die vaak tegen ..

15-02-2011, 19:18



Citaat door Zwina_1:
Heb geen vriend.. En ook geen broers.. Maar, ik denk toch niet dat je geweld oplost door meer geweld te gebruiken hoor


die andere jongen dan? en geloof me een jongen die zomaar zijn ex-vriendin in elkaar slaat verdient het gewoon op een pakslaag

15-02-2011, 19:24

Citaat door Eenzame_:
die andere jongen dan? en geloof me een jongen die zomaar zijn ex-vriendin in elkaar slaat verdient het gewoon op een pakslaag



Euhhh.. Het was een klasgenootje !!
Dus ik zou het verdiend hebben volgens jou ??

15-02-2011, 19:26

Citaat door Hypocriet.:
- ' Heb je nog een jonge vader? Dan zou ik het hem vertellen. En als tie je vragen stelt zoals ''Hoe ken je hem dan?'', Zeg dan dat ''je hem niet kent en hij doet wel alsof tie mij kent''


Néé geen jonge vader.
Maar klacht by de politie zal wss niets uithalen hé ?

15-02-2011, 19:26
Dat is 't risico van een ex-hebben. Hoe meer ex'en je maakt, des te meer ellende je in 1x zult ervaren. Mag hopen dat dit een les voor je is geworden. Al had hij er geen enkel recht op. Wat je moet doen? politie melden. Lijkt me verstandig, en je ouders broers, neven inlichten van je situatie.

15-02-2011, 19:32

Citaat door Zwina_1:
Euhhh.. Het was een klasgenootje !!
Dus ik zou het verdiend hebben volgens jou ??


ik zou zeggen lees het nog eens goed, niemand verdient het om zo maar geslagen te worden. Hij verdient een pakslaag

15-02-2011, 19:34

Citaat door Lamyya:
Dat is 't risico van een ex-hebben. Hoe meer ex'en je maakt, des te meer ellende je in 1x zult ervaren. Mag hopen dat dit een les voor je is geworden. Al had hij er geen enkel recht op. Wat je moet doen? politie melden. Lijkt me verstandig, en je ouders broers, neven inlichten van je situatie.



Al geluk dat ik dan maar 1 ex heb hé ..
Bedankt voor je advies.

15-02-2011, 19:37

Citaat door Zwina_1:
Hoii,

Kort samengevat, ex-vriend heeft geweld gebruikt en bedreigd nadat hy me heeft gezien met een andere jongen. Ook al zijn we X-aantal maanden uit elkaar..

Een klacht indienen by de politie ? Helpt dit, of zou het de zaak alleen maar erger maken ?

Alvast bedankt..

geweld met geweld oplossen is niet echt nuttig. gewoon langs politie gaan en aangifte doen. heb je meer aan

15-02-2011, 19:46

Citaat door ghalil:
geweld met geweld oplossen is niet echt nuttig. gewoon langs politie gaan en aangifte doen. heb je meer aan


grappig dat iemand dat zegt die affiniteit heeft met het leger

15-02-2011, 19:52


Schaf pepperspray aan dien eh moh als hij jou aanraakt gwn spuite ofhem en dan kapot trappe die handel wat denkt ie wel niet een dame bedreige ik zou em afmaken!!

15-02-2011, 19:52

Citaat door Eenzame_:
grappig dat iemand dat zegt die affiniteit heeft met het leger

zo grappig dat ik weet waar ik het over heb. ik kan uit ervaring spreken en jij?

inhoudelijk reageren is ook een moeilijke iets voor sommige.

Pagina's : [1] 2