Bekijk volle/desktop versie : Appelvlaai leert lopen zonder de bal.



Pagina's : [1] 2

15-02-2011, 17:23

15-02-2011, 17:30


Cookiecartoons.nl is een jodensite

15-02-2011, 17:33
Dat bedoel k met een laag IQ. Je hebt er gelijk een voorbeeld van gemaakt.

15-02-2011, 17:39

Citaat door -Hogebloeddruk:
Dat bedoel k met een laag IQ. Je hebt er gelijk een voorbeeld van gemaakt.


Jij hebt volgens mij van meer last als alleen een hoge bloeddruk.

Ik laat zometeen een scheet, wil jij ruiken of je de geur herkent??

15-02-2011, 17:41



Citaat door Msmen:
Jij hebt volgens mij van meer last als alleen een hoge bloeddruk.

Ik laat zometeen een scheet, wil jij ruiken of je de geur herkent??

Nou nee denk het niet. Soms een tikkeltje agressief maar dat hebben we allemaal wel eens éy.

Uhm, nee toch bedankt. Lief van je dat je het toch vroeg.

15-02-2011, 17:44

Citaat door -Hogebloeddruk:
Nou nee denk het niet. Soms een tikkeltje agressief maar dat hebben we allemaal wel eens éy.

Uhm, nee toch bedankt. Lief van je dat je het vroeg.


Wie bedoel je met allemaal, berbers??


15-02-2011, 17:48

Citaat door Msmen:
Wie bedoel je met allemaal, berbers??


Hmm. Denk dat die wel een tikkeltje erger zijn dan de Arabieren ja. Dat denk k alleen hoor..

15-02-2011, 17:52

Citaat door -Hogebloeddruk:
Hmm. Denk dat die wel een tikkeltje erger zijn dan de Arabieren ja. Dat denk k alleen hoor..


Jij bent er toch een, dus jij moet het kunnen weten.

Op mij kom je niet agressief over...eerder beetje raar.

15-02-2011, 17:57

Citaat door Msmen:
Jij bent er toch een, dus jij moet het kunnen weten.

Op mij kom je niet agressief over...eerder beetje raar.

Ik spreek voor me zelf & wat k denk ja. Het kan zo zijn dat er ook genoeg Imazighen zijn die niet van die kant zijn. Dat kan.

Waarom zeg je dat nou? Kom k écht raar bij je over. Nu kan k niet meer slapen. Je komt bij mij over als een IQ loos wezen.

Maar gozer.. Ik ga je maar met rust laten. Dit is sporthoekje & geen discussie over agressief of niet. Wil je topic niet verpesten.


Een up voor jou.

15-02-2011, 18:13

Citaat door -Hogebloeddruk:
Ik spreek voor me zelf & wat k denk ja. Het kan zo zijn dat er ook genoeg Imazighen zijn die niet van die kant zijn. Dat kan.

Waarom zeg je dat nou? Kom k écht raar bij je over. Nu kan k niet meer slapen. Je komt bij mij over als een IQ loos wezen.

Maar gozer.. Ik ga je maar met rust laten. Dit is sporthoekje & geen discussie over agressief of niet. Wil je topic niet verpesten.


Een up voor jou.


Heb je al gedaan, als je maar met jezelf kunt leven.

IQ is meetbaar dus daar kun jij niks over vinden

15-02-2011, 18:21

Citaat door -Hogebloeddruk:
Ik spreek voor me zelf & wat k denk ja. Het kan zo zijn dat er ook genoeg Imazighen zijn die niet van die kant zijn. Dat kan.

Waarom zeg je dat nou? Kom k écht raar bij je over. Nu kan k niet meer slapen. Je komt bij mij over als een IQ loos wezen.

Maar gozer.. Ik ga je maar met rust laten. Dit is sporthoekje & geen discussie over agressief of niet. Wil je topic niet verpesten.


Een up voor jou.



jou OT

15-02-2011, 18:24

Citaat door Amziew:
jou OT

Shokran.








Up voor; Msmen sporthoekers.

15-02-2011, 18:44



Citaat door -Hogebloeddruk:
Shokran.








Up voor; Msmen sporthoekers.



niet op msmen in gaan is een jongen of beter gezegd een man van 26 die nog steeds 24 uur per dag op m.nl zit levenloos kansloos doelloos

15-02-2011, 18:52

Citaat door Goldenboy23:
niet op msmen in gaan is een jongen of beter gezegd een man van 26 die nog steeds 24 uur per dag op m.nl zit levenloos kansloos doelloos

Allaah ya3sen 3awen zeg k daar tegen. Maar genoeg over hem, is niet belangrijk joh.

15-02-2011, 19:00

Citaat door -Hogebloeddruk:
Allaah ya3sen 3awen zeg k daar tegen. Maar genoeg over hem, is niet belangrijk joh.


Pagina's : [1] 2