Bekijk volle/desktop versie : Waar ontbijten jullie meestal mee?



Pagina's : [1] 2 3

15-02-2011, 10:13
[Eerder een broodje kaas met een kop koffie, of een uitgebreid ontbijt met beghrir, eieren, thee etc?

Nou, ik ben van alle soorten cornflakes, cruesli met rode vruchten of chocola, nougat pillows en van die gepofte met honing. Waar ik 2 soorten van heb. En natuurlijk honingringen en chocopuff. Moehiem, alles wat je in een kom met melk doet. Heeeeeerlijk!! En dit heb ik trouwens allemaal in de kast staan en veel melk in de xxxxxng. ]

15-02-2011, 10:14


geroosterd brood met olijfolie en thee met ne3 ne3

15-02-2011, 10:20
volkoren brood gewoon wat erop smeren. Meestal niet eens zin maar moet voeding geven.

15-02-2011, 10:21

Citaat door lach_parel:
geroosterd brood met olijfolie en thee met ne3 ne3


Echt iets voor mijn moeder.

Citaat door ..Maysoen..:
volkoren brood gewoon wat erop smeren. Meestal niet eens zin maar moet voeding geven.



Ah ja, dat is wel belangrijk. Olijfolie schijnt ook goed te zijn.

15-02-2011, 10:21


Doordeweeks brood. In het weekend maakt m'n moeder weleens lemsemen, harcha, tchica (iwzen).

15-02-2011, 10:22
Brood met chocopasta/pindakaas en soms Marokkaanse brood met olijfolie...

15-02-2011, 10:24

Citaat door Ambreen:
Doordeweeks brood. In het weekend maakt m'n moeder weleens lemsemen, harcha, tchica (iwzen).



Aaah, lekker. Mijn moeder maakte ook wel eens harira en als ik wakker werd dronk ik soms 2 kommen. Het pittige maakt je gelijk klaar wakker.

Hoe is het met de voorbereidingen?

15-02-2011, 10:25

Citaat door nadia2007:
Brood met chocopasta/pindakaas en soms Marokkaanse brood met olijfolie...



Heb je chocopasta en pindakaas wel eens gecombineerd? Lekkerrrr!

15-02-2011, 10:26
altijd met fruit

15-02-2011, 10:28

Citaat door Amazing_me:
Heb je chocopasta en pindakaas wel eens gecombineerd? Lekkerrrr!

Nee nog nooit..nu je het zegt..ga ik een keer proberen..

15-02-2011, 10:28

Citaat door Nushi:
altijd met fruit



Lekker en gezond! Naar welk fruitsoort gaat je voorkeur meestal uit?

15-02-2011, 10:29

Citaat door nadia2007:
Nee nog nooit..nu je het zegt..ga ik een keer proberen..



Haha, moet je echt doen. Je zult me dankbaar zijn.

15-02-2011, 10:29


ene dag 2 volkoren beschuitjes met kaas. andere dag 1 appel en een stuk je peperkoek..

15-02-2011, 10:32

Citaat door Amazing_me:
Lekker en gezond! Naar welk fruitsoort gaat je voorkeur meestal uit?

dat is het beste om mee te ontbijten en je zal ook afvallen als je vers fruit eet word dat meteen verwerkt in je maag en darmen en zal je een boost energie geven

de ene dag neem ik 2 kiwis , andere dag doe ik een kom met bosvruchten framboos blauwe bessen en aardbeien of banaan , of 2 manderijntjes of ik bestel onderweg naar werk een grote verse sap gemengd en zit dan hele ochtend vol alleen nog koffie erbij


een aanrader voor iedereen

15-02-2011, 10:37

Citaat door Sabina20:
ene dag 2 volkoren beschuitjes met kaas. andere dag 1 appel en een stuk je peperkoek..


Healthy!!

Citaat door Nushi:
dat is het beste om mee te ontbijten en je zal ook afvallen als je vers fruit eet word dat meteen verwerkt in je maag en darmen en zal je een boost energie geven

de ene dag neem ik 2 kiwis , andere dag doe ik een kom met bosvruchten framboos blauwe bessen en aardbeien of banaan , of 2 manderijntjes of ik bestel onderweg naar werk een grote verse sap gemengd en zit dan hele ochtend vol alleen nog koffie erbij


een aanrader voor iedereen



Indd! Ik drink ook wel eens een hele fles fruitontbijt op van aardbei en banaan. Ook heel lekker.

Pagina's : [1] 2 3